Sivut

Kommentit (144)

Japetus
Seuraa 
Viestejä11939

Keijona kirjoitti:
Eihän siinä mitään, on  ihan normaalia että idiootit haukkuu ja räksyttää, mutta siinävaiheessa kun idiootit alkaa kehumaan kannattaisi suorittaa reality check. Eikä nolata itseään leuhkimalla sillä.

Hetkinen. Haluatko nyt sanoa, että oletkin yrittänyt kehua jotakuta? Mutta kuka helvetti sillä leuhkisi?

Olli S. paljastaa salaisuutensa: "Mä puhun tahallani ristiin, että Japetus saisi oikeita aiheita syyttää mua."
o_turunen himokkaana: "Minä en todellakaan kuse housuuni vaan sinun silmääsi."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"
Keijona ymmärtää naisia: "Onkohan sellaista munasolua edes olemassa ? Onko joku nähnyt sellaisen?"

Keijona
Seuraa 
Viestejä12585

Edit

Keijona kirjoitti:
Mites jos naisvallan negatiiviset vaikutukset pystytään osoittamaan biologisesti ?

Evoluutiosta johtuen naiset ovat enemmän pesäkeskeisiä, he ovat kehittyneet huomioimaan enemmän oman ja yksityisen, he ovat yksilökeskeisempiä.

Yksilökeskeisyys aiheuttaa sen että keskitytään enemmän yksilöön ja yksityiskohtiin, kun fokus on yksilössä jää iso kokonaiskuva ja kokonaiskehitys tietenkin  helpommin huomaamatta.

Jos valta on niillä jotka eivät näe metsää puilta, niin on helppo arvioida  todnäk. seuraukset

Solmien  tietenkin oma threadiin

https://www.tiede.fi/keskustelu/75212/oma?changed=1519941158

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Japetus
Seuraa 
Viestejä11939

Keijona kirjoitti:
Mites jos naisvallan negatiiviset vaikutukset pystytään osoittamaan biologisesti ?

Evoluutiosta johtuen naiset ovat enemmän pesäkeskeisiä, he ovat kehittyneet huomioimaan enemmän oman ja yksityisen, he ovat yksilökeskeisempiä.

Koeta nyt vain muistaa, ettei ole evoluutiota, kun on homoja. Eikä muuten ole naisiakaan, koska munasolu on pelkkää sepitettä.

Olli S. paljastaa salaisuutensa: "Mä puhun tahallani ristiin, että Japetus saisi oikeita aiheita syyttää mua."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"
Keijona ymmärtää naisia: "Onkohan sellaista munasolua edes olemassa ? Onko joku nähnyt sellaisen?"

Japetus
Seuraa 
Viestejä11939

Keijona kirjoitti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sin%C3%A4Min%C3%A4

Onhan  poroilla surffaaminen  kehnoa ajankulua.

Keijona kirjoitti:
Joka toista haukkuu on itte se.

Poro. Ämmä.

Keijona
Seuraa 
Viestejä12585

Laitetaanpa tuollaisille  itseensä uskonsotureille luu kurkkuun, kun demokratiaa puolustetaan näkemättä omaa paradoksaalisuuttaan.

Silloin kun kailotetaan isoon ääneen, että sinä tyhmä ja  minäminä olen järkevä, minäminä en usko mihinkään mielikuvituksen tuotteisiin, minä en ole uskovainen,  ja samaan aikaan kuitenkin uskotaan demokratiaan ja  tasa-arvoon,  jotka mitä selkeimmin ovat ihmisen mielikuvituksen luomuksia niin onhan sellainen   pelle ja ideologian marionetti.

Eikä ratkaisu ole luopua uskosta, koska usko,siis vahva luottamus muihin yksilöihin  on laumaeläimelle välttämätöntä, mutta sitä oman uskoa kannattaa päivittää ja varsinkin sen syyt analysoida, sitäkautta  motiivinsa, siis jumalansa havaita.

Japetus
Seuraa 
Viestejä11939

Keke puolustaa demokratiaa:

Keijona kirjoitti:

Kyllähän se valta korruptoi ja kusi menee usein auktoriteeteillä päähän ja ylilyöntejä siten helposti muodustuu.

Keke lyö takaisin:

Keijona kirjoitti:
Laitetaanpa tuollaisille  itseensä uskonsotureille luu kurkkuun, kun demokratiaa puolustetaan näkemättä omaa paradoksaalisuuttaan.

Näin Keke panee luun kurkkuun demokratiaa puolustavalle Kekelle. Vajakkilan supermatsi käy kiihkeäksi.

Keijona
Seuraa 
Viestejä12585

Marioneteillähän ei älyä, siis  omaa oivallusta ole, siksi takertuu ja turvautuu muihin yksilöihin ja heidän yksityiskohtiin.  Ikävä on ikävä tunne.

Voisihan sitä epätoivoista edes yrittää, todistaa olevansa sitä  mitä uskonsoturi uskoo olevansa:

Keijona kirjoitti:

Silloin kun kailotetaan isoon ääneen, että sinä tyhmä ja  minäminä olen järkevä, minäminä en usko mihinkään mielikuvituksen tuotteisiin, minä en ole uskovainen,  ja samaan aikaan kuitenkin uskotaan demokratiaan ja  tasa-arvoon,  jotka mitä selkeimmin ovat ihmisen mielikuvituksen luomuksia niin onhan sellainen   pelle ja ideologian marionetti.

Eikä ratkaisu ole luopua uskosta, koska usko,siis vahva luottamus muihin yksilöihin  on laumaeläimelle välttämätöntä, mutta sitä oman uskoa kannattaa päivittää ja varsinkin sen syyt analysoida, sitäkautta  motiivinsa, siis jumalansa havaita.

Japetus
Seuraa 
Viestejä11939

Keke on kovalla päällä:

Keijona kirjoitti:
Marioneteillähän ei älyä, siis  omaa oivallusta ole, siksi takertuu ja turvautuu muihin yksilöihin ja heidän yksityiskohtiin.  Ikävä on ikävä tunne.

Mutta Keke ei lannistu:

Keijona kirjoitti:
Joka toista haukkuu on itte se.

Idiootti hakkaa itseään hirmuisella vimmalla.

Keijona
Seuraa 
Viestejä12585

Ihmiset myöntää elävänsä kilpailuyhteiskunnassa ja haluavansa demokratiaa.

Ja mikäs  se on  mistä kilpailuyhtesikunnassa kilpaillaan eniten: raha. Rahasta jonka arvoa ei ole sidottu kiinteästi mihinkään konkreettiseen, vaan rahan arvo on pelkästää ihmisten välisen sopimuksen, uskon varassa.  Jihuu ! realistit.

Keijona
Seuraa 
Viestejä12585

Muistaakos suomalaiset kellä suomessa oli ensimmäisenä se privaatti ja "oma huone" ? Ei ollut kellään terveellä pysyvästi, ainoastaan  naimaikäiset tytöt sai aitan kesäksi omaan käyttöön.  Muillahan ei omaa huonetta ollut.  Kertoo olennaisen  tuon oma huone ajattelun  taustoista, motiiveista.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä47308

"Ruotsalaisen Lundin yliopiston tutkijat ovat löytäneet Malesian viidakoista maan alkuperäiskansaan kuuluvan heimon, joka puhuu täysin omaa, entuudestaan tuntematonta kieltä.

Jedek-nimistä kieltä puhuu vain 280 ihmistä. He kuuluvat heimoon, jonka jäsenet korostavat elämässään sukupuolten tasa-arvoa, välttävät väkivaltaa ja kasvattavat lapset niin, että nämä eivät kilpailisi toisiaan vastaan.

Jedek-kielestä löytyy useita sanoja, jotka kuvaavat jakamista sekä vaihtamista. Sen sijaan ammateille, omistajuudelle, lainaamiselle, varastamiselle, ostamiselle tai myymiselle kielestä ei löydy sanoja.

Löydöstä raportoi uutistoimisto AFP.

Tutkijat toivovat, että heidän työnsä parantaa ihmisten tietoisuutta Malesian alkuperäisasukkaisiin kuuluvien heimojen ongelmista ja auttaa niiden suojelemisessa."

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201802142200744141_ul.shtml .

mdmx
Seuraa 
Viestejä6167

Keijona kirjoitti:
Ihmiset myöntää elävänsä kilpailuyhteiskunnassa ja haluavansa demokratiaa.

Ja mikäs  se on  mistä kilpailuyhtesikunnassa kilpaillaan eniten: raha. Rahasta jonka arvoa ei ole sidottu kiinteästi mihinkään konkreettiseen, vaan rahan arvo on pelkästää ihmisten välisen sopimuksen, uskon varassa.  Jihuu ! realistit.

Onks Kekellä jotain luottamusta vastaan?

FIAT raha on paljon notkeempi kun esim. kultaperustainen raha. Se on mahdollista niin kauan kun ihmiset luottaa toisiinsa. Luottamus mahdollistaa paljon tehokkaammin toimivan yhteiskunnan. Se on sivistyksen ytimessä, ilman sitä on vain vihollisia.

mdmx
Seuraa 
Viestejä6167

Keijona kirjoitti:

Oot ihan oikeessa, jos joku väittää ettei usko mihinkään mielikuvitus lähtöiseen, edes sen jälkeen kun se on toimivaksi todettu, niin onhan sellanen jos ei nyt pelle kuitenkaan niin ainakin vähän huonosti tietoinen.

Toisaalta se joka uskoo sokeesti sellaseen mikä on toimimattomaksi todistettu, on hullu.

Sit se joka ei usko toimivaksi todettuihin mutta uskoo toimimattomaksi todistettuihin, on pelle ja ideologian marionetti.

Sit tossa välissä on kaikenlaista normaaliksi luokiteltavaa, niitä jotka uskoo kunnes todistetaan vääräksi ja niitä jotka ei usko ennenkö todistetaan oikeaksi. Skeptikot on kehityksen jarruja, yhtä tarpeellisia kun jarrut autossa. Unohtamatta kuitenkaan kaasupolkimen roolia, sekin on olennainen, muuten ei matka taitu.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat