Seuraa 
Viestejä585
Liittynyt9.7.2016

Olen huomannut, että olen alkanut tulla huomattavasti sosiaalisemmaksi ja jopa kaipaan seuraa. Tämä voi olla merkki jostakin. Joko elämä on menossa parempaan suuntaan tai sitten on odotettavissa kaikkien aikojen romahdus. En osaa sanoa. En tiedä oliko hyvä tuoda tuota omaa tilannetta esille, mutta kun ette ole ihan tyhmimmästä päästä ihmisiä, olette sen jo ehkä päätelleet aikoja sitten.

Ehkä joku saa jopa apua viesteistäni, en ole varma. Mutta toivottovasti olen hieman pystynyt avaan psykoottisen potilaan maailmaa. Ehkäpä tänne kirjoittelukin on jonkinlaista terapiaa. On siihen hoitopuolellakin rohkaistu. En tiedä tarkoittivatko he nyt ihan tätä, ehkä jotain yksityisempää.

Olen kuitenkin kyllästynyt elämään eristyksissä. Sitä on jatkunut suurinpiirtein 30 vuotta. Ehkä sen on aika loppua. Mutta aina siihen voi palata. Mahdollisesti teen ajoittain katoamistemppuja. Silloin taitaa olla vaihe, jossa kaipaa rauhaa ja yksinäisyyttä.

Sivut

Kommentit (45)

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Kyllä kaikki täällä ollaan ihan tyhmimmästä päästä, usko pois. ;-)

Noi mitä puhuit psykoosista oli ihan mielenkiintoisia.

Avautuminen ei välttämättä palstalla kannata tai jos avautuu niin on ehkä parempi olla suututtamatta ketään. Mitä enemmän sinusta tiedetään sitä helpompi on lyödä. Silloin täytyy olla mr. nice guy.

Mut kirjota toki jos tunnut siitä hyötyväsi. Jossain vaiheessa plussat ja miinukset saattaa kääntyä ympäri. Itseä nykyään EI edes huvita satsata mihinkään. EN ole ihan varma johtuuko se itsestä vai yleisestä ilmapiiristä, luultavasti molemmista.

Tiettyjen asioiden "tarttuminen" on myös todellinen ilmiö netissä.

Ne usein vaikuttaa vaikka ihminen uskottelisi ettei vaikuta.

Eli palstan ilmapiiri ja ongelmat voi jollain tapaa myös "tarttua".

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Vierailija

Raspu kirjoitti:
Kyllä kaikki täällä ollaan ihan tyhmimmästä päästä, usko pois. ;-)

Noi mitä puhuit psykoosista oli ihan mielenkiintoisia.

Avautuminen ei välttämättä palstalla kannata tai jos avautuu niin on ehkä parempi olla suututtamatta ketään. Mitä enemmän sinusta tiedetään sitä helpompi on lyödä. Silloin täytyy olla mr. nice guy.

Mut kirjota toki jos tunnut siitä hyötyväsi. Jossain vaiheessa plussat ja miinukset saattaa kääntyä ympäri. Itseä nykyään EI edes huvita satsata mihinkään. EN ole ihan varma johtuuko se itsestä vai yleisestä ilmapiiristä, luultavasti molemmista.

Tiettyjen asioiden "tarttuminen" on myös todellinen ilmiö netissä.

Ne usein vaikuttaa vaikka ihminen uskottelisi ettei vaikuta.

Eli palstan ilmapiiri ja ongelmat voi jollain tapaa myös "tarttua".

Kiitos varoituksista. Ne vain taitavat tulla hieman myöhässä. Olen varma, etten ole kaikkien mieleen. Kuraa varmasti tulee. Luulen, että tätä palstaa lukee paljon enemmän ihmisiä, kuin tänne kirjoittelee. Tavallaan tämä on myös ajattelua ääneen ja saan myös muiden ihmisten näkemyksiä asiasta. Ja tietoa, mihin en välttämättä itse olisi törmännyt.

Pitääkö kasvattaa paksumpaa nahkaa jo valmiiksi? Vielä ei ole mitään hirveän negatiivista tullut, mutta odotan sitä.

Kivahan se sunkin on uskotella itsellesi, että olet normi-ihminen. Tuskin. Katsoppa kirjoittelun tasoa joissakin muissa foorumeissa. Ehkä Tiedepalsta ei tällä hetkellä ole ihan loisteliaammassa kunnossa, mutta siihen me käyttäjät voimme aika pitkälti vaikuttaa.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Deimos kirjoitti:

Kiitos varoituksista. Ne vain taitavat tulla hieman myöhässä. Olen varma, etten ole kaikkien mieleen. Kuraa varmasti tulee. Luulen, että tätä palstaa lukee paljon enemmän ihmisiä, kuin tänne kirjoittelee. Tavallaan tämä on myös ajattelua ääneen ja saan myös muiden ihmisten näkemyksiä asiasta. Ja tietoa, mihin en välttämättä itse olisi törmännyt.

Saa ja saa. Alussa saa. Lopussa ei saa enää juuri mitään. Kaikki on aivan kaluttu.

Deimos kirjoitti:
Pitääkö kasvattaa paksumpaa nahkaa jo valmiiksi? Vielä ei ole mitään hirveän negatiivista tullut, mutta odotan sitä.

En kehottais nahan kasvatukseen vaan itsensä ulkopuolella olemiseen.

Asioita on aina helpompi tarkkailla ulkopuolisena, itseäänkin.
Näin mä teen tai ainakin pyrin siihen.

Deimos kirjoitti:
Kivahan se sunkin on uskotella itsellesi, että olet normi-ihminen. Tuskin. Katsoppa kirjoittelun tasoa joissakin muissa foorumeissa. Ehkä Tiedepalsta ei tällä hetkellä ole ihan loisteliaammassa kunnossa, mutta siihen me käyttäjät voimme aika pitkälti vaikuttaa.

En mä uskottele itselleni mitään. Tiedän hyvinkin tarkaan omat juttuni.

Taso on kaikkialla aika paskaa. 

Hyvää henkeä ei tietenkään luoda lyömällä.

- Charles Bukowski

Vierailija

Mutta silti kirjoittelet tänne kuitenkin? Ehkä täällä mennään liikaa ihon alle. Asiat tuppaavat jäämään henkilöiden varjoon. Kyllähän sinä tuossa Raspuketjussa oot aika aktiivinen. Vai onko se vain idle toimintaa?

Vierailija

Muista kuitenkin, että olen seurannut palstaa kymmeniä vuosia. Nähnyt porukkaa tulevan ja menevän. Nickien muuttuvan. Munkin nikki on täysin eri, kuin 2000-luvun alkupuolella.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Deimos kirjoitti:
Mutta silti kirjoittelet tänne kuitenkin? Ehkä täällä mennään liikaa ihon alle. Asiat tuppaavat jäämään henkilöiden varjoon. Kyllähän sinä tuossa Raspuketjussa oot aika aktiivinen. Vai onko se vain idle toimintaa?

Tietenkin olen.

- Charles Bukowski

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Deimos kirjoitti:
Muista kuitenkin, että olen seurannut palstaa kymmeniä vuosia. Nähnyt porukkaa tulevan ja menevän. Nickien muuttuvan. Munkin nikki on täysin eri, kuin 2000-luvun alkupuolella.

Silloin varmaan huomaat että valtaosa ihmisistä on tasollaan taantunuut vuosien saatossa.

- Charles Bukowski

Merlin
Seuraa 
Viestejä4095
Liittynyt25.9.2017

Ei internetistä saa seuraa. No ehkä maksullista.

Uusimpien tutkimusten mukaan uusimmat tutkimukset ovat keskimäärin yhdentekeviä.

Vierailija

Merlin kirjoitti:

En ole seuraa sillä tavalla etsimässäkään. Seuraa tämäkin on minulle tällä hetkellä.  Live tilanteet ovat sitten asia erikseen. Mitä tulee maksulliseen seksiin, niin auringosta ehtii tulla punainen jättiläinen ennen kuin se kohadallani tapahtuu. Eikä sitä tule tapahtumaan sittenkään. Se on yksinkertaisesti asia, josta en ikimaailmassa tule maksamaan.

Vierailija

Raspu kirjoitti:
Seksistä maksaminen on investointia mielenterveyteen. 

Seksillä on paljon vaikutusta mielenterveyteen. Siksipä se neuvosi naisen hommaamisesta oli todella hyvä. Mutta asiat eivät ole niin yksioikoisia. Kun en todellakaan ole mikään alfauros vaan päinvastoin. Minulle nuo asiat ovat todella hankalia.

Tästä on varmasti ihan tutkituakin tietoa. Se kun sattuu olemaan aika olennainen osa normaalia ihmiselämää ja parisuhdetta. Seksi vapautaa endorfiineja. Voisiko tässä jopa kaivaa Freudin naftaliinista, jolle kaikki miltei pakkomielteisesti oli seksin syytä tai sen puutteen syytä.

Merlin
Seuraa 
Viestejä4095
Liittynyt25.9.2017

Deimos kirjoitti:
Merlin kirjoitti:

En ole seuraa sillä tavalla etsimässäkään. Seuraa tämäkin on minulle tällä hetkellä.  Live tilanteet ovat sitten asia erikseen. Mitä tulee maksulliseen seksiin, niin auringosta ehtii tulla punainen jättiläinen ennen kuin se kohadallani tapahtuu. Eikä sitä tule tapahtumaan sittenkään. Se on yksinkertaisesti asia, josta en ikimaailmassa tule maksamaan.

Raiskarin puhetta.

Uusimpien tutkimusten mukaan uusimmat tutkimukset ovat keskimäärin yhdentekeviä.

Merlin
Seuraa 
Viestejä4095
Liittynyt25.9.2017

Ei kannata ajaa itseään nurkkaan.

Ja en ole koskaan käynyt huorissa, vaikka olisi maksettu.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Deimos kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
Seksistä maksaminen on investointia mielenterveyteen. 

Seksillä on paljon vaikutusta mielenterveyteen. Siksipä se neuvosi naisen hommaamisesta oli todella hyvä. Mutta asiat eivät ole niin yksioikoisia. Kun en todellakaan ole mikään alfauros vaan päinvastoin. Minulle nuo asiat ovat todella hankalia.

Tästä on varmasti ihan tutkituakin tietoa. Se kun sattuu olemaan aika olennainen osa normaalia ihmiselämää ja parisuhdetta. Seksi vapautaa endorfiineja. Voisiko tässä jopa kaivaa Freudin naftaliinista, jolle kaikki miltei pakkomielteisesti oli seksin syytä tai sen puutteen syytä.

Mä en tiedä sun taustaa enkä mahdollisuuksia.

Jos itellä ei olis ollu varaa niin en todellakaan olis ikinä maksanut seksistä.
Ei tosin oo koskaaan ollu pakko maksaa. Oon maksanu vapaaehtosesti. Se on ollu mun valinta tietyissä tilanteissa.

Seksistä maksaminen nimenomaan on useimmille läheisyyden ja ihmiskontaktin "ostamista", terapiaa. Tietty joku toteuttaa pervoja fantasioitaan, mutta valtaosa on ihan normi jannuja ja elämäntilanne ajaa.

- Charles Bukowski

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat