Sivut

Kommentit (296)

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä10200
Liittynyt20.1.2013

Poikkeus joka vahvistaa säännön voisi olla vaikkapa nk. langanlaihojen rockistarojen et al idolisointi ja seksisymbolistatus, esim. David Bowie, Michael Jackson kera kaimansa Jagger ja Monroe jne...

😎

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä10200
Liittynyt20.1.2013

Käyttäjä4499 kirjoitti:
Millaisia mahtoivat olla tutkimuksessa käytetyt piirustukset. :]

Mua ei paljon kiinnosta miehen vartalo. Vain pää, kädet, ja...

... isovarvas?

😎

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä4453
Liittynyt21.7.2017

Brainwashed kirjoitti:
Poikkeus joka vahvistaa säännön voisi olla vaikkapa nk. langanlaihojen rockistarojen et al idolisointi ja seksisymbolistatus, esim. David Bowie, Michael Jackson kera kaimansa Jagger ja Monroe jne...

😎

En tiedä, mikä on "sääntö". Pitäisi nähdä oikeita kuvia, mistä suurin osa naisista tykkää, että saisi käsityksen. Vaikka en ymmärrä, miten pelkän ylävartalon perusteella voi paljoa mitään sanoa. Miehen kasvoihin perustuvaa galluppia on myös tehty, mutta tuntuu että tutkijat on ollu hiukan hakoteillä niissä jutuissa.

Hyviä esimerkkejä sinänsä nuo mainitsemasi, mulle niilläkin on tosin yhtä vähän merkitystä.

VVM = varhainen vuorovaikutusmalli

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä4453
Liittynyt21.7.2017

Brainwashed kirjoitti:
Käyttäjä4499 kirjoitti:

... isovarvas?

😎

Ei, ku YLEMPÄNÄ! Höh. Kaikkee sitä kans kysytään... Senkin jalkafetisti...

VVM = varhainen vuorovaikutusmalli

MooM
Seuraa 
Viestejä6942
Liittynyt29.6.2012

Voihan sitä raakata vaikka niitä isovarpaita seksikkyysjärjestykseen, mutta harvalle se on oikeassa ihmisessä kovin oleellinen juttu.
Kroppa on tietysti merkittävämpi, mutta edelleen vain yksi piirre.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä10200
Liittynyt20.1.2013

Käyttäjä4499 kirjoitti:
Brainwashed kirjoitti:

😎

En tiedä, mikä on "sääntö". Pitäisi nähdä oikeita kuvia, mistä suurin osa naisista tykkää, että saisi käsityksen. Vaikka en ymmärrä, miten pelkän ylävartalon perusteella voi paljoa mitään sanoa. Miehen kasvoihin perustuvaa galluppia on myös tehty, mutta tuntuu että tutkijat on ollu hiukan hakoteillä niissä jutuissa.

Hyviä esimerkkejä sinänsä nuo mainitsemasi, mulle niilläkin on tosin yhtä vähän merkitystä.

Antropologian kannalta lienee todellakin aika diipadaabahömppätiedettä tuokin tutkimus, kun lähinnä otanta länsimaisiin miesmakumieltymyksiin keskittyvä.
Maailmassa riittää paljon erilaisia kulttuureita joissa katse keskittyy milloin mihinkin kun vastakkaista sukupuolta syynätään.

😎

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Laihakin voi muuten olla voimakkaan näköinen. Jos lihakset näkyy säikeinä ihon alla niin on aika komeeta. Toisaaltaan pieni kaljamaha ei haittaa vahvassa kropassa. Tämä siis omaa tulkintaa.

Ihmetyttää kyllä että miksi käytettiin piirroksia eikä valokuvia. Yritettiinkö siinä kenties poistaa ihon vaikutus?

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Käyttäjä4499 kirjoitti:
Brainwashed kirjoitti:
Käyttäjä4499 kirjoitti:

... isovarvas?

😎

Ei, ku YLEMPÄNÄ! Höh. Kaikkee sitä kans kysytään... Senkin jalkafetisti...

Eiks käsistäkin näy voima yleensä?
Millaset kädet viehättää?

- Charles Bukowski

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40689
Liittynyt6.12.2009

Raspu kirjoitti:

Ihmetyttää kyllä että miksi käytettiin piirroksia eikä valokuvia. Yritettiinkö siinä kenties poistaa ihon vaikutus?

Hoh hoijjaa sano rengit päissään..

"Näytettyjen valokuvien yksi ryhmä esitteli yliopisto-opiskelijoita. Toisessa ryhmässä oli miehiä, jotka oli valittu kuviin kuntosalilta. He olivat käyneet salilla 3–5 kertaa viikossa. Kuvissa esiintyvien miesten voimaa mitattiin.

....Lukaszewski sanoo, että (aiempia, huomautukseni)tutkimuksia on ehkä johtanut harhaan se, että miehen ylävartaloista on kokeissa näytetty piirustuksia, ei valokuvia.

”Piirroksissa on esitetty kokeissa animaatiohahmo Hulkin kaltaisia lihashirmuja. He eivät aina näytä inhimillisiltä.”

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40689
Liittynyt6.12.2009

Käyttäjä4499 kirjoitti:
Brainwashed kirjoitti:

😎

Miehen kasvoihin perustuvaa galluppia on myös tehty, mutta tuntuu että tutkijat on ollu hiukan hakoteillä niissä jutuissa.

"Samat tutkijat aikoivat seuraavaksi selvittää sitä, miksi tutkimukset kasvojen houkuttelevuudesta eroavat. Niissä naiset ovat osoittaneet mieltymystä naisellisiin miesten kasvoihin.

”Näyttää siltä, ​​että naiset analysoivat kasvoja eri tavalla. Me emme vielä tiedä miksi”, sanoo Sell."

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Ooks jussi päissäs?
Mä en oo yhtään.
Mut hyviä uutisiahan noi mulle on.

- Charles Bukowski

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40689
Liittynyt6.12.2009

Brainwashed kirjoitti:

😎

Maskuliiniset vai feminiiniset kasvot?

"Samat tutkijat aikoivat seuraavaksi selvittää sitä, miksi tutkimukset kasvojen houkuttelevuudesta eroavat. Niissä naiset ovat osoittaneet mieltymystä naisellisiin miesten kasvoihin.

”Näyttää siltä, ​​että naiset analysoivat kasvoja eri tavalla. Me emme vielä tiedä miksi”, sanoo Sell."

Mitä sanoo tutkimukset lisääko esiintyminen/artistina oleminen seksuaalista vetovoimaa?

Moni muusikko on suoraan sanonut että alkoivat artisteiksi koska sillä taktiikalla saa havaitusti enemmän piparia. 

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40689
Liittynyt6.12.2009

Raspu kirjoitti:
Ooks jussi päissäs?
Mä en oo yhtään.
Oisit ollu päissään, lukutaidottomuus ois mennyt jouhevasti sen piikkiin.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä40689
Liittynyt6.12.2009

Raspu kirjoitti:

Montako tuntia uhrattu?  Toiset "syntyy vahvoiksi", saavat etumatkaa.

Sitähän ne naiset hakee idikaatiota siitä että uros pystyy uhraamaan energiaa lihasten kasvattamiseen ja niiden ylläpitämiseen ja silti on energiaa kaikkeen muuhun olelliseen selviytymisen kannalta. Eli kertoo miehen resursseista naisille tiukassa paikassa. Hirvieläinten sarvilla on varmaankin sama tehtävä kelpoisuuden suhteen.

Kukkakepistä bodaaminen lihaksikkaaksi on hieman huijaamista mutta evoluutio hyväksyy huijaamisenkin.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat