Seuraa 
Viestejä920
Liittynyt14.12.2013

No niin, olen kokenut joskus muutamia paranormaaleja pikku-juttuja, jotka on ollut vielä jotenkin selitettävissä ,mutta se mitä tapahtui pari viikkoa sitten - ei enää ole selitettävissä minkään ateistisen kaavan mukaan. Nimittäin, olin tietokonepöydän takana, kuten usein muutenkin. Naapurini oli sammunut viereiselle sohvalle, itse selailin nettiä ja kans pienessä humalassa, kaljoittelun takia. Tota, mun kaiuttimet jotka ovat molemmat niille tarkoitettujen telineitten päällä - olin toisen kajarin päälle laittanut kynttilä-pesän (lämpökynttilän alusta) - ja sen pesän päälle Kiinalaisen klang-klang pallon (mikä lienee virallisesti) - ne pitää "Klang" ääntä kun niitä ravistaa. Enivei - yks-kaks tämä asetelma piti helvetinmoisen äänen ja molemmat esineet lensi kajarin päältä lattialle. Naapurini oli niin kännissä, ettei herännyt siihen, mutta itse olin hämmilläni kyseisestä tapahtumasta ja ajattelin että "Joo-o - taitaa simulaatio-teoria pitää paikkansa". No, keräsin tavarat ja laitoin ne uudelleen vasemman kaiuttimen päälle takaisin, samalla tavalla kuin ne oli. Ja hemmetti, noin 10 minuutin kuluttua sama tapahtui taas uudelleen. Tämähän on vain yksi paranormaali tapahtuma, muitten seasta, mutta minä en epäile yhtään, etteikö voisi sanoa "WE ARE NOT ALONE".

When people become inviduals again, instead of being a cattle, we'd get back in busines again. <--

Sivut

Kommentit (88)

Japetus
Seuraa 
Viestejä10928
Liittynyt20.6.2009

Jjjjjjja okivi tuli näppikselle.

Olli S. paljastaa salaisuutensa: "Mä puhun tahallani ristiin, että Japetus saisi oikeita aiheita syyttää mua."
o_turunen on rehti poju: "Minä en todellakaan kuse housuuni vaan sinun silmääsi."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"
Keijona ymmärtää naisia: "Onkohan sellaista munasolua edes olemassa ? Onko joku nähnyt sellaisen?"

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Mitä ainetta ne pallot on, onko painavat vai kevyet?
Entäs se kynttilänalusta?

Kuuntelitko musaa, oliko kaijarit päällä?

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

deep purpose
Seuraa 
Viestejä920
Liittynyt14.12.2013

Pallot on vähän marmorimaisia ja varmaan ainakin 400 grammaa. Kynttilä-alustat on värillistä lasia - ja nekin ihan tarpeeksi painavia. En kuunnellu musaa tapahtumahetkellä, mut kajarit oli päällä.

When people become inviduals again, instead of being a cattle, we'd get back in busines again. <--

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

deep purpose kirjoitti:
Pallot on vähän marmorimaisia ja varmaan ainakin 400 grammaa. Kynttilä-alustat on värillistä lasia - ja nekin ihan tarpeeksi painavia. En kuunnellu musaa tapahtumahetkellä, mut kajarit oli päällä.

Oliskohan ne voineet kaijutinvärinän johdosta liukua pois päältä?

Kokeile uudestaan.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

deep purpose
Seuraa 
Viestejä920
Liittynyt14.12.2013

Raspu kirjoitti:
deep purpose kirjoitti:

Oliskohan ne voineet kaijutinvärinän johdosta liukua pois päältä?

Kokeile uudestaan.

Juu, täytyy kokeilla jos onnistun toistamaan tämän, en nyt heti jaksa mut joku päivä.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä41784
Liittynyt6.12.2009

deep purpose kirjoitti:
No niin, olen kokenut joskus muutamia paranormaaleja pikku-juttuja, jotka on ollut vielä jotenkin selitettävissä ,mutta se mitä tapahtui pari viikkoa sitten - ei enää ole selitettävissä minkään ateistisen kaavan mukaan. Nimittäin, olin tietokonepöydän takana, kuten usein muutenkin. Naapurini oli sammunut viereiselle sohvalle, itse selailin nettiä ja kans pienessä humalassa, kaljoittelun takia. Tota, mun kaiuttimet jotka ovat molemmat niille tarkoitettujen telineitten päällä - olin toisen kajarin päälle laittanut kynttilä-pesän (lämpökynttilän alusta) - ja sen pesän päälle Kiinalaisen klang-klang pallon (mikä lienee virallisesti) - ne pitää "Klang" ääntä kun niitä ravistaa. Enivei - yks-kaks tämä asetelma piti helvetinmoisen äänen ja molemmat esineet lensi kajarin päältä lattialle. Naapurini oli niin kännissä, ettei herännyt siihen, mutta itse olin hämmilläni kyseisestä tapahtumasta ja ajattelin että "Joo-o - taitaa simulaatio-teoria pitää paikkansa". No, keräsin tavarat ja laitoin ne uudelleen vasemman kaiuttimen päälle takaisin, samalla tavalla kuin ne oli. Ja hemmetti, noin 10 minuutin kuluttua sama tapahtui taas uudelleen. Tämähän on vain yksi paranormaali tapahtuma, muitten seasta, mutta minä en epäile yhtään, etteikö voisi sanoa "WE ARE NOT ALONE".
Jos on käynyt Kiinassa niin tällaisiin ei voi olla törmäämättä.

Baoding balls (Chinese: 保定健身球; pinyin: Bǎodìng Jiànshēn Qiú) are metal balls small enough to hold in one hand. They are also known as Chinese "balls for ball practice" exercise balls, Chinese health balls, Chinese meditation balls, Chinese medicine balls. Baoding balls are used by rotating two or more balls repeatedly in the hand. Intended to improve finger dexterity, relax the hand, or aid in the recovery of muscle strength and motor skills after surgery, Baoding balls work similarly to Western stress balls.

https://en.wikipedia.org/wiki/Baoding_balls .

Meridian balls - Chinese balls, how to roll them #1

https://www.youtube.com/watch?v=caJCwqGKRCY .

jussipussi
Seuraa 
Viestejä41784
Liittynyt6.12.2009

Occamin partaveitsi.  Lähdetään yksinkertaisimmasta selityksestä liikkeelle.

Pallojen rakenteessa olevat/laukeavat jännitteet pompautti pallot/pallon pois telineistä. Joko mekaaninen tai lämpötilan muutokset joka/jotka kerännyt mekaanisia jännitteitä palloon.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä41784
Liittynyt6.12.2009

Täälläkin joudun kohtaamaan selittämättömiä paranormaaleja ilmiöitä.

Esimerkiksi kun otan lautasen kiehuvan kattilan päältä, (enkelit tahallaan piillottaneet kattilan kannen), laitan sen pöydälle niin joskus enkelit päättää että sen lautasen pitää alkaa liukua itsestään pöydän pintaa ja tietenkin lattian suuntaan menossa. 

Tämän paranormaalin ilmiön jälkeen aina rukoilen ja vapisen hieman.

(Sarkasmia)

jussipussi
Seuraa 
Viestejä41784
Liittynyt6.12.2009

jussipussi kirjoitti:

Pallojen rakenteessa olevat/laukeavat jännitteet pompautti pallot/pallon pois telineistä. Joko mekaaninen tai lämpötilan muutokset joka/jotka kerännyt mekaanisia jännitteitä palloon.

Ja pallon sisällä on jousi ja metallinen kuula. 

https://youtu.be/-YWERiNljfw?t=295 .

Pallo, kuula, jousi, voiko tästä mitenkään johtaa "itsestään pomppaamisen" ilman paranormaalia?

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä10433
Liittynyt20.1.2013

jussipussi kirjoitti:

Jos tomimme kuten ehdotat, niin tässä tapauksessa tulema olisi että deep purpose trollailee.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä5157
Liittynyt21.7.2017

deep purpose kirjoitti:
olin toisen kajarin päälle laittanut kynttilä-pesän (lämpökynttilän alusta) - ja sen pesän päälle Kiinalaisen klang-klang pallon (mikä lienee virallisesti) - ne pitää "Klang" ääntä kun niitä ravistaa.

On sullakin koristeet..!? :D

VVM = varhainen vuorovaikutusmalli

Keijona
Seuraa 
Viestejä10305
Liittynyt13.3.2015

Olisiko lämmönvaihtelulla osuutta asiaan, siis oliko kynttilänalusta lämmin, lämpöpatteri tai muu lämmönlähde  vieressä ? Jos Pallot niitä  pinnoitettia metallia olevia , niin lämpölaajentuminen voi aiheuttaa nopeitakin  reactioita.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat