Ero

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kun nainen jättää lyhyen suhteen jälkeen ja sanoo syyksi että ei tiedä mitä itse haluaa niin tarkoittaako se että hänellä on uusi mies kiikarissa vai sitä että ei voisi yksinkertaisesti vähempää kiinnostaa suhteen jatkaminen? Ei kai se nyt sentään kuitenkaan tarkoita että ei tosiaan tiedä mitä haluaa? Kertokaa mielipiteenne, etenkin naiset.

Minä luulen ymmärtäväni naisia, mutta se onkin vain luulo.

Kommentit (14)

Vierailija

Jos nainen sanoo, ettei tiedä mitä haluaa, niin syy on yleensä että kyllä hän tietää, mutta se mitä hän haluaa et ole sinä.

Oikeasti monet heistä kyllä eivät tiedä mitä haluavat. He haluavat jännittävän rentun, jonka rakkaudellaan muuttaa kiltiksi koti-isäksi. Jos tuo muutos oikeasti tapahtuu, onkin tämä entinen renttu nyt liian tylsä ja kiltti ja niin ollen pitää lempata se ja etsiä uusi renttu josta yrittää kouluttaa kunnollinen ja kiltti.

Vierailija
Horrabin
Jos nainen sanoo, ettei tiedä mitä haluaa, niin syy on yleensä että kyllä hän tietää, mutta se mitä hän haluaa et ole sinä.

Oikeasti monet heistä kyllä eivät tiedä mitä haluavat. He haluavat jännittävän rentun, jonka rakkaudellaan muuttaa kiltiksi koti-isäksi. Jos tuo muutos oikeasti tapahtuu, onkin tämä entinen renttu nyt liian tylsä ja kiltti ja niin ollen pitää lempata se ja etsiä uusi renttu josta yrittää kouluttaa kunnollinen ja kiltti.

Ensinnäkin, King Diamond tuskin pitää siitä, että käytät Hänen naamaansa.
Toiseksi klovnit juoksevat jousikengillä. Eivät kestä maata.....
Parhaat kirjat ovat Powersin Timin "Anubiksen portit" lisäksi Frans G Bengtssonin (Itselläni 1942 painos) Orm Punainen.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
morjestamoro
Kun nainen jättää lyhyen suhteen jälkeen ja sanoo syyksi että ei tiedä mitä itse haluaa niin tarkoittaako se että hänellä on uusi mies kiikarissa vai sitä että ei voisi yksinkertaisesti vähempää kiinnostaa suhteen jatkaminen? Ei kai se nyt sentään kuitenkaan tarkoita että ei tosiaan tiedä mitä haluaa? Kertokaa mielipiteenne, etenkin naiset.

Naiset voivat helposti vaihtaa miestä, että he vain menevät baariin ja odottavat miestä joka tulee naiselle juttelemaan.

Näin toimii naisilla tämä puolison etsintä.

Miehet joutuvat aina hakemaan puolisoa.

Vierailija
Fenrir

Ensinnäkin, King Diamond tuskin pitää siitä, että käytät Hänen naamaansa.
Toiseksi klovnit juoksevat jousikengillä. Eivät kestä maata.....
Parhaat kirjat ovat Powersin Timin "Anubiksen portit" lisäksi Frans G Bengtssonin (Itselläni 1942 painos) Orm Punainen.

Tämä on vain King Diamondin kunnioitusta. Esim. Paul Whitehouse, Graham Chapman tai John Cleese eivät ehkä myöskään pitäisi siitä millaisten tyyppien avataria ovat. Mutta nostan maljan kunniaksesi, samassa puheenvuorossa olet osoittanut tuntevasi sekä king diamondin, että kerjäläisten kuninkaan Horrabinin, sitä saa harvoin nähdä.

Vierailija
Horrabin

Suhteeni eivät ole kestäneet niin kauan että näin olisi päässyt käymään (pisin suhteeni on kestänyt kuukauden). Minä tykkään notkua baareissa, mutta olen silti kiltti ja toiset huomioon ottava ihminen. Ja baareilun vaihtaisin milloin tahansa pysyvään ja kestävään, rakkauteen perustuvaan, suhteeseen. Eli, en etsi naista, joka "asuu" baarissa. Joku siinä kuitenkin aina on, että nainen sanoo, että olet ihan kiva, mutta... Hetken huumaa kyllä löytää, mutta nykyään se on sama kuin söisi palan ilmastointiputkea: tulee tyhjä olo sisälle.

Vierailija
morjestamoro

Suhteeni eivät ole kestäneet niin kauan että näin olisi päässyt käymään (pisin suhteeni on kestänyt kuukauden). Minä tykkään notkua baareissa, mutta olen silti kiltti ja toiset huomioon ottava ihminen. Ja baareilun vaihtaisin milloin tahansa pysyvään ja kestävään, rakkauteen perustuvaan, suhteeseen. Eli, en etsi naista, joka "asuu" baarissa. Joku siinä kuitenkin aina on, että nainen sanoo, että olet ihan kiva, mutta... Hetken huumaa kyllä löytää, mutta nykyään se on sama kuin söisi palan ilmastointiputkea: tulee tyhjä olo sisälle.

Minäkin olin kiltti ja toiset huomioon ottava ihminen. Baareissa erityisesti sai aina kuulla kuinka mukava ihminen ja hyvä kuuntelija jne. olin. Ja kuinka kiinnostan vain kaverina ja saan varmasti paljon paremman tytön. (Näin todella kävi, mutta se oli pelkkä sattuma). Tuona aikana ehdin kuitenkin kasvaa niin kyyniseksi, että mielestäni (http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html ) Tikapuuteoria pitää pääsääntöisesti paikkansa.

Vierailija
Horrabin

Minäkin olin kiltti ja toiset huomioon ottava ihminen. Baareissa erityisesti sai aina kuulla kuinka mukava ihminen ja hyvä kuuntelija jne. olin. Ja kuinka kiinnostan vain kaverina ja saan varmasti paljon paremman tytön. (Näin todella kävi, mutta se oli pelkkä sattuma).

Olen kateellinen. Kaikki naiset, joiden kanssa olen halunnut suhdetta rakentaa ovat olleet ns. kilttejä naisia, mutta perustuksia pidemmälle en ole päässyt. En syytä tapaamiani naisia enkä enää itseäni, nykyään ihmettelen vain, että miksi se on niin pirun vaikeaa.

"Crying and thinking is all that I do. Memories I have remind of you" Black Sabbath: Solitude

Vierailija

En ole sun kengissä, niin en voi antaa varmaa vastausta.
Muutamia arvauksia:
-Muija ei oikeasti halua sua.
-Muija halusi jonkun muun mustasukkaiseksi.
-Muija halusi kostaa jollekin muulle.
-Muijasta tuntuu että sinä et välitä siitä ja haluaa katsoa miten reagoit hänen jättäessä sinut. Jos kätket tässä vaiheessa todelliset tunteesi, game over.
-Muija on kaapissa oleva lesbo.

-Jotain muuta.

Itsellä kokemusta yhdestä todella kierosta muijasta, joka monien hänet "tuntevien" ihmisten mielestä on vain huono-onninen tyttö-ihminen.

Totuus on jotain muuta.

installer
Seuraa 
Viestejä9908
Liittynyt16.9.2005

Hakkaa se akka, ja sano sen jälkeen "Vitun huora ,en mä susta ikinä oikeesti välittänytkään", näin nainen alkaa taas ihannoida sinua ja juoksee perässäsi.

"Kenet jumalat tahtovat tuhota, sen he lyövät ensiksi sokeudella. "

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

[quote="installer"]Hakkaa se akka, ja sano sen jälkeen "***** huora ,en mä susta ikinä oikeesti välittänytkään", näin nainen alkaa taas ihannoida sinua ja juoksee perässäsi.[/quote
Ei se homma noin toimi. Ehkä jossain teinisuhteessa voi kokeilla. Silloinkin jää luu kouraan. Ja ryynimakkaraa mikrossa lämmitellään.

Lierikki Riikonen

Vierailija
morjestamoro

No, koska toisen pään sisälle on vaikea kurkistaa, niin ei taida jäädä muita vaihtoehtoja kuin uskoa. Mutta jo sanoa, että ei tiedä mitä haluaa, tarkoittaa käytännössä, että ei paljoa kiinnosta. Sillä, jos kiinnostas, niin silloinhan hän olisi jatkanut suhdetta. En kuitenkaan uskois, että hänellä olisi jo uusi mies kiikarissa. Naisellakin voi olla aikoja, että ei kertakaikkisesti halua olla suhteessa kenenkään kanssa.

Vierailija

Yleensä tuo tarkoittaa että naisella on joku toinen mies katsottuna, tai kiinnostuksen kohteena. Ainakin oma kokemukseni on sellainen. Turha yrittää taistella tuulimyllyjä vastaan, peli on menetetty, valitettavasti. Toivottavasti löydät sen mitä olet etsimässä.

Vierailija

Tai se tarkoittaa sitä, että ei tosiaankaan tiedä mitä haluaa. Harva meistä tietää - luulee vain tietävänsä.

Uusimmat

Suosituimmat