Seuraa 
Viestejä80

Vasemalta lähtee a, b ...jne.

- Kaikki on syyllisiä ellei toisin todisteta -

Sivut

Kommentit (271)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Merlin
Seuraa 
Viestejä4095

Raspu kirjoitti:
Merlin kirjoitti:
En osaa sanoa tähän muuta kuin että A:lla menee eniten emätinpuikkoja.

Mitä ne o?

Et sä niistä mitään ymmärrä.

Uusimpien tutkimusten mukaan uusimmat tutkimukset ovat keskimäärin yhdentekeviä.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä14166

asdf kirjoitti:
Mun jommalla kummalla naisystävällä.

Jos et pysty ulkomuistista päättämään kummalla olisi, niin kutsu molemmat yhtaikaa iltapäiväkaffelle, pyydä heitä seisomaan vierekkäin sinuun päin pyllistäen, niin eiköhän se sillä ratkea.
Noin menetellen tosin sellainen mahdollinen ikävä sivuoire, että voi aiheuttaa väliaikaisen naisystävättä olon...
... taikka sitten voi myös toimia hyvänä alku menage a troisille...

😎

Vierailija

Merlin kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
Merlin kirjoitti:
En osaa sanoa tähän muuta kuin että A:lla menee eniten emätinpuikkoja.

Mitä ne o?

Et sä niistä mitään ymmärrä.

Ei mulla o pimppiäkää.

Onkse ne jotain hiivanestoo?

Vierailija

asdf kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
asdf kirjoitti:

Ai sul on kaks?

Laita kuvaa tai ei uskota.

No josko en kuitenkaan.

Mites sä järkkäilet hommat, onko vuoroviikot vai miten?

Tietääkö daamit toisistaan?

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä14166

Raspu kirjoitti:
asdf kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
asdf kirjoitti:

Ai sul on kaks?

Laita kuvaa tai ei uskota.

No josko en kuitenkaan.

Mites sä järkkäilet hommat, onko vuoroviikot vai miten?

Tietääkö daamit toisistaan?

Aprikoin samaa, että mitenköhän käytännössä, mutta aaesdeeäffää varmaan jo kaduttaa ja harmittaa että paljasti akkaparinsa, joten eiköhän anneta olla, nauttikoon siitä että on pari peppua nipisteltävänä, joissa molemmissa varmaan omat hyvät puolensa.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä12313

En tiedä miksi asdf paljastustaan katuisi. Hänhän osoitti juuri ratkaisseensa sen piinaavan ongelman, kuinka olla tosimies ja ottaa eikä ruikuttaa selibaatissa, ilman että tarvitsee raiskata. Jos yhden kanssa eivät halut kohtaa, niin monen kanssa ehkä löytyy tasapaino. Siinä on tosi mies monessakin mielessä.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä14166

Ab Surd Oy kirjoitti:
En tiedä miksi asdf paljastustaan katuisi. Hänhän osoitti juuri ratkaisseensa sen piinaavan ongelman, kuinka olla tosimies ja ottaa eikä ruikuttaa selibaatissa, ilman että tarvitsee raiskata. Jos yhden kanssa eivät halut kohtaa, niin monen kanssa ehkä löytyy tasapaino. Siinä on tosi mies monessakin mielessä.

Niin, miksi tyytyä yhteen, jos voi saada useammilta, ja sitten on niitä jotka eivät saa ollenkaan.
Silloin tällöin, en tarkemmin spesifioi kuinka usein, tulee eteen tilanteita jossa olisi selkeästi tarjolla, ja joutuu ns. kuuntelemaan olkapäillä olevien kahden antagonistin ehdotuksia siitä miten toimia, ja eikös se peevelin enkeli saa aina agendansa jollain ihme konstilla läpi.
Toista se oli villinä ja vapaana poikamiehenä, enkä tässä tarkemmin spesifioi miten se käytännössä ilmeni, muuten kuin toteamalla että eipähän ainakaan tarvinnut raiskaukseen turvautua...

hcesar
Seuraa 
Viestejä13039

Onkohan tämä mun tapani tapailla kahta naista kovin erikoinen kuitenkaan? Me kaikki kolme koetaan olevamme sinkkuja ja meillä ei ole mitään vakavaa suhdetta meneillään. Kumpikin noista naisista tietää toisistaan ja se on molemmille ihan ok. Ja minä väittäisin, että tällaisia järjestelyjä on vaikka kuinka ja paljon ja missään nimessä se, että itse toimin näin, ei tee musta mitään tosimiestä.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat