Seuraa 
Viestejä575
Liittynyt26.5.2016

oden's cold dry tai KAPTEN EXTRA STARK SALMIAK eivät liene kovinkaan terveellisiä, sillä molemmat repivät suuontelon vereslihalle viikossa, jonka jälkeen pitää käyttää pari viikkoa jotain miedompaa, esimerkiksi General classic portion -nuuskaa.

Onko se juju suolakiteet, jotka repivät vereslihalle vai mikä?

Kommentit (12)

James Randi
Seuraa 
Viestejä338
Liittynyt27.2.2015

På samma här. Härregod. En tiedä, mikä ilmiön aiheuttaa, mutta vieläkin pahempi mainitsemiasi nuuskamerkkejä on SIPERIA. Se repii suuontelon vereslihalle päivässä, eikä nuuskarasiassa ole edes varoituksia vahvasta nuuskasta tai siitä, että: Denna tobaksvara skadar hälsan och är beroendeframkallande. mööh, olen ruotsalainen.

---Mielestäni seksuaalisesta suuntautumisesta ei ole kysymys vaan Randin taustasta.Toisen maailmansodan aikana Randi tuli persraiskatuksi natsien toimesta jonka seurauksen Randi traumatisoitui ja lähti myöhemmin siitä selvittyään omalle "kostoretkelle" harjoittamalla samanlaista toimintaa alaisiinsa ja lähipiiriin. Randi miljoonan taalan "kostoretki"

---Paljastan matemaattiset valheesi!

Lyde19
Seuraa 
Viestejä3232
Liittynyt7.7.2013

Kokeilkaa suolahappoa. Nuuska kastetaan suolahappoon niin se imeytyy paremmin suusta.  Kasvaako viikset kun käyttää nuuskaa tai lehmänlanta ylähuulen alla?

James Randi
Seuraa 
Viestejä338
Liittynyt27.2.2015

---Mielestäni seksuaalisesta suuntautumisesta ei ole kysymys vaan Randin taustasta.Toisen maailmansodan aikana Randi tuli persraiskatuksi natsien toimesta jonka seurauksen Randi traumatisoitui ja lähti myöhemmin siitä selvittyään omalle "kostoretkelle" harjoittamalla samanlaista toimintaa alaisiinsa ja lähipiiriin. Randi miljoonan taalan "kostoretki"

John Carter
Seuraa 
Viestejä8861
Liittynyt17.2.2006

Vainaja kirjoitti:
På samma här. Härregod. En tiedä, mikä ilmiön aiheuttaa, mutta vieläkin pahempi mainitsemiasi nuuskamerkkejä on SIPERIA. Se repii suuontelon vereslihalle päivässä, eikä nuuskarasiassa ole edes varoituksia vahvasta nuuskasta tai siitä, että: Denna tobaksvara skadar hälsan och är beroendeframkallande. mööh, olen ruotsalainen.

Itse käytän juuri Siberiaa. Yksi pussi vastaa nikotiini määrältään n.4-5 savuketta. (punaista sellaista)

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

John Carter
Seuraa 
Viestejä8861
Liittynyt17.2.2006

Lyde19 kirjoitti:
Onko totta että puhdas kananpaska ylähuulen alla saa viikset kasvamaan jopa paremmin kuin nuuska?

En tiedä, en ole kokeillut kananpaskaa. Tuuheat viikset ja parta minulla silti on, johtunee siis nuuskasta.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

James Randi
Seuraa 
Viestejä338
Liittynyt27.2.2015

John Carter kirjoitti:
Lyde19 kirjoitti:
Onko totta että puhdas kananpaska ylähuulen alla saa viikset kasvamaan jopa paremmin kuin nuuska?

En tiedä, en ole kokeillut kananpaskaa. Tuuheat viikset ja parta minulla silti on, johtunee siis nuuskasta.

Miehillä tuuhea parta on enemmän iän tuoma ongelma. Minulla 50+, ja vasta nyt parta kasvaa tuuheasti. Harmaan ja tumman (olen tumma) rajat vaihtelevat.

James Randi
Seuraa 
Viestejä338
Liittynyt27.2.2015

ksuomala kirjoitti:
Jos se nikotiini niinku tappaa soluja niin limakalvojen syöpyminen aiheutuis niinku siitä.

Ei ne limakalvot syövy muuta kuin suomalaisessa propagandassa. Se kohta missä nuuskaa pitää, kovettuu, jotta se kestää nuuskaa. Ennen kovettumista limakalvo on vereslihalla.

Eli nyrkkisääntönä vereslihasta ei pitäisi välittää vaan jatkaa nuuskan käyttöä. Jos ruotsalaiset kestävät esimerkiksi Siperiaa, niin kyllä suomalaisetkin sitä kestävät, kun ottaa oikean asenteen, eikä valita vähästä.

ing geolog
Seuraa 
Viestejä6286
Liittynyt28.9.2008

Nariumkarbonaatti on lisäaine joka tekee nuuskan väkevämmän makuiseksi "ger sting" på svenska. Mie vain ite uunissa, olen jonkun kerran tehny, niin maistuu miedommalle ilman
värikaupasta ostettua målarsådaa. Tosin toiset merkit on agressiivisempia vaikka nikotiinipitoisuus on sama,
Hyvää nuuskaa tulee itse tekemällä, pussittaminen on kuin sätkän käärimistä, menee oppineen aika hukkaan.
Stor stark portion aattelin kokeilla myös..
https://www.snusbolaget.se/gora-eget-snus/snussatser-portion/snussats-st...

Mutta minäkin voin tehdä virheitä, kerran nuorena sytytin, Haaparannan kaupunginhotellissa, tupakin väärästä päästä.

Rasvaperse
Seuraa 
Viestejä575
Liittynyt26.5.2016

Viisi tuntia elokuvaa tälle iltaa. Olen elokuvien varsinainen suurkuluttaja, mutta asiaan: Haaparannan Nuuskatukusta saa käsittääkseni kaikki tarveaineet nuuskan tekemiseen. Ei muuta kuin seuraavalla kerralla nariumkarbonaattia ostoskoriin, ja nuuskarasia siihen lillumaan.

Sitten itse terästettyä nuuskaa huuleen. Erilaisia makuaineita, minttu, eukalyptus, salmiakki, ... Vain taivas on rajana. En rupeaisi enää tupakoimaan, vaikka saisi ilmaiseksi. Hallituksen ohjelmaan on kirjattu, että tupakka-askin hinta hilataan kymmeneen euroon vuoden 2018 aikana. Nythän se huitelee jo 7.40 € tietämillä.

Rasvaperse
Seuraa 
Viestejä575
Liittynyt26.5.2016

Ja tämä suomen nuuskamyyntikielto on aivan naurettava. Haista vittu suomi. Ihmiset houkutellaan polttamaan tupakkaa, joka sisältää yli 2000 karsinogeeniä.

Tuossa Vainajan linkittämässä propagandajutussa väitettiin, että mukamas nuuska sisältäisi mainitut yli 2000 karsinogeeniä, mutta se on täyttä paskaa. Nuuska sisältää tasan yhden karsinogeenin ja se on nikotiini.

Poltettava tupakka sen sijaan sisältää arseniikkia, elohopeaa yms. yli 2000 paskaa, jotka aiheuttaa syöpää. Jostain syystä Ruotsalaisilla miehillä ja naisilla ei ole tilastollisesti merkittävästi enemmän esim. huulisyöpää. Suomalaisilla on taas sitäkin enemmän keuhkosyöpää.

Haista vittu suomi. Haista suomi pitkä paska, mukamas isänmaa - vittumaa tämä on. Pitäisi opetella Ruotsin kieli (joka vaikuttaa aika helpolta) ja lähteä Ruotsiin töihin.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat