Seuraa 
Viestejä13878

Aika usein netissä huudellaan narsistia ja psykopaattia.
Porukassa on jopa muutamia asialle vihkiytyneitä narsistien ja psyokapaattien metsästäjiä. Nämä kuulemma ovat joskus myös "valkohattuisia" trolleja.
He taistelevat kaikkien oikeuksien puolesta.

Täällä on ehkä parisen kymmentä aktiivista kirjoittajaa joista muutama on näitä metsästäjiä.
Sitten on narsisteja ja psykopaatteja ilmeisesti paljon suurempi osuus kuin normi väestöstä.

Mikä on mielestäsi narsistien ja psykopaattien osuus tiedepalstalla?
Onko näillä metsästäjillä kaikki kotona vai metsästävätkö kaltaisiaan?

Pari metsästäjää on ihan ite ilmottautunut.

Sivut

Kommentit (362)

Kasvisruoka2
Seuraa 
Viestejä4452

Raspu kirjoitti:
Aika usein netissä huudellaan narsistia ja psykopaattia.
Porukassa on jopa muutamia asialle vihkiytyneitä narsistien ja psyokapaattien metsästäjiä. Nämä kuulemma ovat joskus myös "valkohattuisia" trolleja.
He taistelevat kaikkien oikeuksien puolesta.

Täällä on ehkä parisen kymmentä aktiivista kirjoittajaa joista muutama on näitä metsästäjiä.
Sitten on narsisteja ja psykopaatteja ilmeisesti paljon suurempi osuus kuin normi väestöstä.

Mikä on mielestäsi narsistien ja psykopaattien osuus tiedepalstalla?
Onko näillä metsästäjillä kaikki kotona vai metsästävätkö kaltaisiaan?

Pari metsästäjää on ihan ite ilmottautunut.

Minä epäilen, että yksi meistä ei olekaan psykopaatti...

Mutta kukaan onkaan tämä ryhmärikkuri, minulla on omat epäilyni, mutta en tässä viitsi nimiä dropata...

Ruhollah.

molaine
Seuraa 
Viestejä3023

Ei kai palstoilla psykopaatteja nyt niin paljon esiinny? Narsisteja ilmeisesti jonkin verran, onhan palsta erinomainen foorumi puhua itsestä. Itseilmoittautuneita trollejakin on kuulemma tiede-palstalla, siis sellaisia jotka trollaavat jotain tiettyä reaktiota muista keskustelijoista. Poliittisia trolleja täällä on pari-kolme. Metsästäjistä en tiedä, mutta kyllähän scheissen osoittaminen keskustelupalstalla on ihan kehittävä harrastus.

Röh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
panterarosa
Seuraa 
Viestejä3226

Itselle epämiellyttävä totuus voi joidenkin mielestä olla agendaa, varsinkin jos vaatii todisteita esittämiensä alkeellisten väitteiden tueksi. Todisteiden vaatiminen on ihan normaalia germaanisessa ja arjalaisessa Euroopassa, mutta molukkien mielestä sellaiset pikkuasiat eivät koske niitä.

Giant Uralic and Finnic Megaliths NEW places! https://youtu.be/WEyKvRQubXU
Alien Burial Site https://youtu.be/yLvF0mga1rU

molaine
Seuraa 
Viestejä3023

panterarosa kirjoitti:
Itselle epämiellyttävä totuus voi joidenkin mielestä olla agendaa, varsinkin jos vaatii todisteita esittämiensä alkeellisten väitteiden tueksi. Todisteiden vaatiminen on ihan normaalia germaanisessa ja arjalaisessa Euroopassa, mutta molukkien mielestä sellaiset pikkuasiat eivät koske niitä.

Kyllä kyllä. Sinähän esitit oikein valokuvatodisteita piigiganttien pääkalloista. Siinä kyllä molukeilla meni jauhot suuhun! Mutta mihin ryhmään itsesi oikein luet?

Röh

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä8928

Trollit osaa synnyttää keskustelua.

Jos trolleista ei pidettäisi, heidän aloituksiina ei vastattaisi - mutta  kuten tiedetään, useimmiten juuri trollien aloitukset saa eniten keskustelua aikaan. Ilmeisesti ei ole niin väliä mikä on trollia ja mikä ei, kunhan saa itse sanoa sanottavansa.

Rapsu, mainitsit psykopaatit ja narsistit.  Eikö narsismi ole yksi psykopatian muoto?

Entä muut (psykopatian muodot)?  Wannabe-MAFIA, besserwisser (=TROLLI),  Jumalan ruoska, misuhaavi, sovinisti, hörhö, "minulla on teoria,"  "I have no life",  jne.

Vierailija

Käyttäjä4499 kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "valkohattuinen" trolli?

Se viittaa Absurdin tunnustukseen Anomalian avaamassa ketjussa "Miten erotat asiakirjoittajat muista".

Pitkä jankkaus Absurdin kanssa, niinkuin asiaan kuuluu, jota kukaan ei jaksa lukea.

wisti
Seuraa 
Viestejä17212

panterarosa kirjoitti:

Minusta sinä olet liian jyrkkä. Olen itse kasvanut vapaamielisessä arjalaisperheessä. Olen aina yrittänyt muistaa äitini viisaan toteamuksen: hyvä molukki on parempi kuin huono arjalainen!

Vierailija

Käyttäjä4499 kirjoitti:

Rapsu, mainitsit psykopaatit ja narsistit.  Eikö narsismi ole yksi psykopatian muoto?

Entä muut (psykopatian muodot)?  Wannabe-MAFIA, besserwisser (=TROLLI),  Jumalan ruoska, misuhaavi, sovinisti, hörhö, "minulla on teoria,"  "I have no life",  jne.

Psykopaattia ei välttämättä ole narsisti, mutta voi myös olla. Eikä narsisti psykopaatti. Mun käsityksen mukaan narsismi on yleisempää eri asteisena kuin psykopatia. Ainakin erään vankilapsykologin mielestä on näin. Katselin joskus Jussipussin videon ja sieltä tämä oppi.

Joskus avasin keskustelun otsakkeella "Oliko Simo Häyhä psykopaatti?"

Talvisodan sankari, valkoinen kuolema, joka pudotti viisisataa venäläistä puolessa vuodessa. Suomen kansallissankari, voisi sanoa.

Psykopaatilla nimittäin on jääkylmä harkintakyky ääritilanteissa joten musta oli perusteltua kysyä oliko Simo Häyhä psykopaatti, mutta ketju poistettiin.

Noi viimeset mitä mainitsit on kai asemiinsa jämähtäneitä ihmisiä joilla on pakkomielle mistä eivät pääse irti.

panterarosa
Seuraa 
Viestejä3226

wisti kirjoitti:
panterarosa kirjoitti:

Minusta sinä olet liian jyrkkä. Olen itse kasvanut vapaamielisessä arjalaisperheessä. Olen aina yrittänyt muistaa äitini viisaan toteamuksen: hyvä molukki on parempi kuin huono arjalainen!

Tuo kuulostaa kyllä pikemminkin molukkiperheen ajattelulta, missä totuus on venyvä käsite ja keskinkertaisuus on hyve.

Giant Uralic and Finnic Megaliths NEW places! https://youtu.be/WEyKvRQubXU
Alien Burial Site https://youtu.be/yLvF0mga1rU

wisti
Seuraa 
Viestejä17212

panterarosa kirjoitti:
wisti kirjoitti:
panterarosa kirjoitti:

Tuo kuulostaa kyllä pikemminkin molukkiperheen ajattelulta, missä totuus on venyvä käsite ja keskinkertaisuus on hyve.

Niinpä kai. Arjalaishöpinäsi ovat kuitenkin meistä ”kalamunkeista” niin lapsekkaita, että en juurikaan näe eroja , väitätkö itseäsi arjalaiseksi vai marsilaiseksi. Olisi todella mukava istua kapakassa sinua vastapäätä ja katsoa, riittäisikö sinulla oikeasti pokka päästellä noita jarruttomia juttujasi päin naamaa. ”molukille”.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä12313

Raspu kirjoitti:
Käyttäjä4499 kirjoitti:

Se viittaa Absurdin tunnustukseen Anomalian avaamassa ketjussa "Miten erotat asiakirjoittajat muista".

Pitkä jankkaus Absurdin kanssa, niinkuin asiaan kuuluu, jota kukaan ei jaksa lukea.

Suosittelen silti mielummin lukemaan kuin keksimään omasta päästä väitteitä ja tunnustuksia muka toisen sanomiksi. Valehtelu on rumaa.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä12313

Toistuvat pohdiskelut ja spekulaatiot sekä alinomaan uudet aiheenavaukset muista palstalaisilta ja heidän persoonistaan voivat viitata siihen, että palsta on vaivihkaa napannut hieman tarpeettoman suuren osan elämästä ja sen merkityssisällöistä.

Vierailija

Ab Surd Oy kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
Käyttäjä4499 kirjoitti:

Suosittelen silti mielummin lukemaan kuin keksimään omasta päästä väitteitä ja tunnustuksia muka toisen sanomiksi. Valehtelu on rumaa.

Siellä sinä puhuit. Jokainen voi itse lukea. 

Vierailija

Ab Surd Oy kirjoitti:
Toistuvat pohdiskelut ja spekulaatiot sekä alinomaan uudet aiheenavaukset muista palstalaisilta ja heidän persoonistaan voivat viitata siihen, että palsta on vaivihkaa napannut hieman tarpeettoman suuren osan elämästä ja sen merkityssisällöistä.

Niinpä!

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä8928

Raspu kirjoitti:
Psykopaatti ei välttämättä ole narsisti, mutta voi myös olla.

Ei kai, en tiedä. Mutta jos ajatellaan että psykopatia on "minän vinoutuma,"  niin onhan sekin (narsismin tapaan) itsekeskeisyyttä... Minun käsitykseni mukaan,  narsismi on vain yksi psykopatian ilmenemismuoto.

Ajattelen, että psykopatia on seurausta vauva-ajan traumasta (toki aikuinenkin voi henkisesti järkyttyä, mutta se EI AIHEUTA psykopatiaa?) Ja olen sitä mieltä, että varhainen trauma vain ilmenee eri tavoin eri persoonallisuuksilla. Älylkkäällä, kauniilla tai muuten pätevällä narsismi voi olla selväpiirteistä; mutta voiko narsismi olla myös "epäsuoraa" eli "negatiivisin keinoin" tavoiteltavaa? Esim. henkilö, joka pakonomaisesti /masokistisesti hakeutuu "narsistin uhriksi" on tavallaan myös narsisti?? Ehkä ei - mutta ei se tarkoita, etteikö "uhri" olisi vähintään yhtä kieroutunut... onko hän vain heikommilla keinojensa suhteen?

Raspu kirjoitti:
Eikä narsisti psykopaatti.

Riippuu siitä, miten psykopatia määritellään. (Suo anteeksi en ole vielä jaksanut lukea Wikipediasta...)

Raspu kirjoitti:
Mun käsityksen mukaan narsismi on yleisempää eri asteisena kuin psykopatia.

Tai helpompi havaita, kun häiritsee enemmän muiden itsetuntoa?  

Raspu kirjoitti:
Ainakin erään vankilapsykologin mielestä on näin. Katselin joskus Jussipussin videon ja sieltä tämä oppi.

Jaa, en niin tarkkaan kuunnellut.  Mulle kaikki oli vaan psykopaatteja, mutta onhan niissä eroja.

Raspu kirjoitti:
Joskus avasin keskustelun otsakkeella "Oliko Simo Häyhä psykopaatti?"

Talvisodan sankari, valkoinen kuolema, joka pudotti viisisataa venäläistä puolessa vuodessa. Suomen kansallissankari, voisi sanoa.

Psykopaatilla nimittäin on jääkylmä harkintakyky ääritilanteissa joten musta oli perusteltua kysyä oliko Simo Häyhä psykopaatti, mutta ketju poistettiin.

Joillekin ihmisille tavoite vain on kristallinkirkas. Ajattele, jos sun pitäisi tappaa joku sairas elukkaparvi, joka on vaaraksi perheellesi - sinä vain hoitelisit sen pois kuin robotti, eikö? (En ota  sen enempää kantaa  esimerkkitapaukseen.)

Raspu kirjoitti:
Noi viimeset mitä mainitsit on kai asemiinsa jämähtäneitä ihmisiä joilla on pakkomielle mistä eivät pääse irti.

Ne oli hiukan vitsinä heitetty. Muuten jokainen olisi psykopaatti, enemmän tai vähemmän. Viralliseen luokitukseen tarvitaan kuitenkin aika paljon haittavaikutusta ympäristöön, että voisi psykopaatiksi sanoa.

Tartuin mäkin aiheeseen, kokeilen muuta...!

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä12313

Raspu kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
Käyttäjä4499 kirjoitti:

Siellä sinä puhuit. Jokainen voi itse lukea. 

Niinpä voikin. Joten miksi siis avasit uuden aiheen? Kaiketi välttääksesi kiinnijäämisen vääristelystäsi, kun ei kukaan kuitenkaan jaksa tarkistaa. Olet itse Mielikuvituksessasi yhdistellyt erillisiä asioita, mutta minä en ole missään tunnustautunut olevani mikään hiton psykopaattien ja narsistisen metsästäjä.

Miksi sinä olet viime päivinä moneen toistuvaan otteeseen hyökännyt henkilöäni kohtaan perusteettomin syytöksin eri ketjuissa ja nyt jo varta vasten avatussa panetteluketjussakin?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat