Seuraa 
Viestejä9425
Liittynyt13.7.2015

Kaljaa ja sikaa valitsisin, jos kaksi elintarviketta pitäisi määritellä loppuelämän ainoiksi ruokatarpeiksi. Jos kolmas sallittaisiin, minun olisi vaikea valita kananmunan ja sipulin välillä, mutta ehkä valitsisin munan ravitsemuksellisesta syistä.

Vettä, suolaa ja mausteita on käytössä rajattomasti, millä parilla-kolmella ruoka-aineella itse eläisit loppuelämäsi?

Sivut

Kommentit (84)

Raspu
Seuraa 
Viestejä13618
Liittynyt12.7.2010

Pähkinöillä ja kananmunilla pärjäis jo aika pitkälle.

Joku riistaeläin lihaksi, vaikka jänis (rasvainen ja hyvä liha).

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä9425
Liittynyt13.7.2015

jussipussi kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:
Kaljaa ja sikaa valitsisin
Saksalainen menyy.

Jo vain. Se on myös inhimillisyyden menyy. Kerran yksi sakemanni ryhtyi vegaaniksi ja raittiiksi jonka seurauksena meni perustamaan kolmannen valtakunnan holokausteineen. Ei hyvä. Parempi nauttia hyvää ja täyttävää ruokaa ja oltta kyytipojaksi, niin ei tule ahdistuksiaja perverssejä pakkomielitekoja. Vatsan viereen köllölleen, niin ei tarvitse miehittää puolta maailmaa.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä3954
Liittynyt21.7.2017

1.) Mantelit (makoisat ja rasvaiset, ei niitä kaupan eltaantuneita/rutikuivia).

2.) Liha (maailman parasta, esim. vuoristossa liikkunut ja yrttejä syönyt karitsa) TAI kala (esim. hopea-ahven).

3.) Viikuna (ainoastaan tietty variantti, tiukoin ehdoin)

VVM = varhainen vuorovaikutusmalli

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18399
Liittynyt16.3.2005

Juusto, paprika ja klementiinit.

Paprika voisi olla myös lanttu tai punakaali.

Lihan makuun kyllästyy nopeasti ja en sitä mihinkään välttämättä edes tarvii, enää. 

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä3954
Liittynyt21.7.2017

Aika moni on kai viime yönä katellu ilotulitteita, ja haaveillut liikakilojen haihtumista taivaan tuuliin.

Kannattais  ekä kokeilla diettiä, jolla nälkä pysyy loitolla, esim. rasvainen liha & oluthuikka tasapainottamaan ruuansulatusta.  Raejuustosta ei tuu ku kiukkuseks.

VVM = varhainen vuorovaikutusmalli

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä9425
Liittynyt13.7.2015

DedMoroz kirjoitti:

Lihan makuun kyllästyy nopeasti ja en sitä mihinkään välttämättä edes tarvii, enää. 

Kyllästyminen oli yksi mitä alkuaan funtsailinkin. Yksipuolinen syöminen johtaa helposti kyllästymiseen. Olen kuitenkin havainnut, että juurikin sianliha tuntuu minulla olevan sellainen, johon ei hevillä kyllästy. Eritoten sen suomat runsaat variaatiot sekä lihan itsensä eri muotojen että erilaisten valmistustapojen kirjo ovat houkutus.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18399
Liittynyt16.3.2005

Ab Surd Oy kirjoitti:
Kyllästyminen oli yksi mitä alkuaan funtsailinkin. Yksipuolinen syöminen johtaa helposti kyllästymiseen. Olen kuitenkin havainnut, että juurikin sianliha tuntuu minulla olevan sellainen, johon ei hevillä kyllästy. Eritoten sen suomat runsaat variaatiot sekä lihan itsensä eri muotojen että erilaisten valmistustapojen kirjo ovat houkutus.

Meillä kaikilla on omat makumieltymyksemme, mutta tuo koskee periaatteessa kaikkea lihaa. Itse olen ollut, voisi kai sanoa melko kokonaisvaltaisesti, vuoden sikalakossa. Ja nyt jouluna sikaa sitten kaksin käsin kitusiin, voi mämmi! Menee varmaan taas vuosi ennen kuin seuraavan kerran haluan sisuskalujen vastarintaliikkeen toimenpiteiden kohdeyksilöksi.  Hyväähän se suun mukaan on, ei sillä.

Ite olen tässä pohtinut sellaista lihaa, mitä voisin kuvitella yksinomaa syöväni, ja erinäisistä syistä johtuen kallistuisin vahvasti lampaaseen tässä kohtaa (ja minähän en siis syö lammasta, ikinä, paitsi). Mutta tämä lausunto on ehdollinen ja täysin riippuvainen siitä, haluaako toi mun kokki kauankin ilahduttaa mun elämää - suhteellista siis kai lähinnä.

Jos mun pitäisi valita joku liha ilman reunaehtoja, niin sitten se olisi makkara.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

James Randi
Seuraa 
Viestejä338
Liittynyt27.2.2015

Hyi saatana. Sikaa en ole syönyt 30 vuoteen ja kaljakin on ollut jo pannassa 10 vuotta. Ei yksinkertaisesti maistu. Joulun päivinä vainajien määrä moninkertaistuu, kun ihmiset saavat sianlihasta ja oluesta sydänkohtauksia.

---Mielestäni seksuaalisesta suuntautumisesta ei ole kysymys vaan Randin taustasta.Toisen maailmansodan aikana Randi tuli persraiskatuksi natsien toimesta jonka seurauksen Randi traumatisoitui ja lähti myöhemmin siitä selvittyään omalle "kostoretkelle" harjoittamalla samanlaista toimintaa alaisiinsa ja lähipiiriin. Randi miljoonan taalan "kostoretki"

---Paljastan matemaattiset valheesi!

James Randi
Seuraa 
Viestejä338
Liittynyt27.2.2015

Mutta silti olen lihava kuin säkki. Tunnen vieläkin lihavamman kasvissyöjän. Mikäs siinä, norsutkin ovat lihavia - ainakin iso mahaisia.

Sitten niillä Afrikan lapsilla, jotka näkevät nälkää, on järjestään isot mahat. Ettei vain olisi tullut mässäiltyä suklaata, sianlihaa ja muita herkkuja. No, leikki sikseen. Nälkä pullistaa mahan, niin kuin se olisi jonkin läskin maha.

---Mielestäni seksuaalisesta suuntautumisesta ei ole kysymys vaan Randin taustasta.Toisen maailmansodan aikana Randi tuli persraiskatuksi natsien toimesta jonka seurauksen Randi traumatisoitui ja lähti myöhemmin siitä selvittyään omalle "kostoretkelle" harjoittamalla samanlaista toimintaa alaisiinsa ja lähipiiriin. Randi miljoonan taalan "kostoretki"

---Paljastan matemaattiset valheesi!

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä9425
Liittynyt13.7.2015

Vainaja kirjoitti:
Hyi saatana. Sikaa en ole syönyt 30 vuoteen ja kaljakin on ollut jo pannassa 10 vuotta.

Ja näin selittyi kärttyisyytesi ja negatiivisuutesi. Elämä ilman nautintoja tekee sellaista.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat