Seuraa 
Viestejä128
Liittynyt9.8.2017

Välillä tuntuu että olen kovin yksin tässä maailmassa, jossa muille ei tapahdu mitään kummallista, vaan kaikki tapahtuu minulle. Myös tuntuu että kaikki mitä ympärilläni tapahtuu, tapahtuu minua varten. Onko muille tapahtunut mitään kummallista? Johtuuko kaikki saiarudestani eli skitsofreniasta?

Kommentit (7)

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä4013
Liittynyt21.7.2017

Ehkä elämä vain on välillä kummallista: monesti tuntuu että tapahtumat ajoittuu hassusti yhteen, kuin niillä olisi jokin sanoma. En tiedä muista, mutta minulla se on hyvin yleinen tunne.

VVM = varhainen vuorovaikutusmalli

Eusa
Seuraa 
Viestejä14699
Liittynyt16.2.2011

karahka3 kirjoitti:
Välillä tuntuu että olen kovin yksin tässä maailmassa, jossa muille ei tapahdu mitään kummallista, vaan kaikki tapahtuu minulle. Myös tuntuu että kaikki mitä ympärilläni tapahtuu, tapahtuu minua varten. Onko muille tapahtunut mitään kummallista? Johtuuko kaikki sairaudestani eli skitsofreniasta?

Kyllä. Kannattaa lukea toiminnallisia sarjakuvia, esim. Tex Willeriä. Myös kannattaa kysellä ihmisiltä, joita tapaat, mitä heille kuuluu -
kuunnella ja koittaa eläytyä siihen miltä heistä on tuntunut, kun ovat kertomaansa kokeneet. Samaistumiskokemukset voisivat hillitä ja antaa nimiä sivupersoonille; "tuo on se Tiger Jack -muistuma", "Siinä kaverin huonomuistinen isoisä...*

Hienorakennevakio suoraan vapausasteista: 1 / (1^0+2^1+3^2+5^3+1^0/2^1*3^2/5^3) = 1 / 137,036

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat