Seuraa 
Viestejä257
Liittynyt10.6.2017

Niin, tällainen tuli netistä:

Sivut

Kommentit (359)

Juurikin_Niin2
Seuraa 
Viestejä257
Liittynyt10.6.2017

Niin, mulla on tuossa nyt 4kk kuuri. Eilen otin ensimmäisen pistoksen ja tuntuu niin kuin orastava talvimasennus olisi poistunut kun tänään heräsin. Tiedän että steroidit ovat ns. laittomia, mutta itselleni punttisalilla käyminen on henkireikä, joka auttaa mun bipolaarihäiriötäkin. Aluksi tulokset kasvoi tietty ihan hulluna, mutta nyt se on vähän hidastunut, joten päätin nopeuttaa lihaskasvua noin. 

Minua mietityttää nämä psyykkiset vaikutukset, tuntuu kuin olo olisi paljon pirteämpi, tänä aamunakin kävin jo seittämältä tekemässä salitreenin ja rauta liikkui hyvin. Mitä olen itse lukenut, niin tämmöisen kohtuukäyttö eli 250mg kerralla ja parin viikon välein tuo monille vain positiivisia vaikutuksia. 

Uskaltaako kukaan muu tunnustaa että on käyttänyt anabolisia aineita, mitä haittoja niistä on tullut? Mitä hyötyjä on tullut? Lihas tietty kasvaa mutta muita vaikutuksia??

Aine on siis testosterone cypionate.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä28628
Liittynyt16.3.2005

Juurikin_Niin2 kirjoitti:
Mitä olen itse lukenut, niin tämmöisen kohtuukäyttö eli 250mg kerralla ja parin viikon välein tuo monille vain positiivisia vaikutuksia.

Ihan sama pätee alkoholiin. Eiköhän sekin päde, että kaikki eivät ole niitä "monia" ja etukäteen et (eikä kukaan muukaan) voi tietää kumpaan ryhmään kuulut. Riskit löytyy varmaan monesta paikasta ja varmaan olet lukenut ne ennen kun tilaat tuollaista tavaraa.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13616
Liittynyt12.7.2010

250 mg on aika vähän. Paljonko siitä sitten menee hyötykäyttöön on toinen juttu. Otatko ton piikin 1ml kerralla vai jaatko sen kahteen?
Miten hillitset estron vaikutukset alussa esim. Piikin jälkeen myös estrot pomppaa tappiin ja siitä voi tulla negatiivisia vaikutuksia.

Ite en tuomitse enkä kannusta. Olen kyllä sitä mieltä että esim. masennusta voitais miehillä hoitaa testolla.

4kk kuuri vaikuttaa pitkältä ja oman hormonitoiminnan starttaaminen sitten oma prosessinsa.

Ite en käytä, mutta oon tutkinu noita juttuja jonkin verran ja jutellut frendin kanssa joka vetää pieniä annoksia vuoden ympäri.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Raspu
Seuraa 
Viestejä13616
Liittynyt12.7.2010

On tiikkipöytä ja tuolit keittiössä sekä muitakin tiikkihuonekaluja.

- Charles Bukowski

nimmarix
Seuraa 
Viestejä612
Liittynyt2.12.2017

Juurikin_Niin2 kirjoitti:

Minua mietityttää nämä psyykkiset vaikutukset,

Jos saat treenaamisesta helpotusta sairauteesi ja muuta ajateltavaa, eikö se riitä?

Ylisuuria lihaksia eivät kunnioita muut, kuin ne jotka itsekin harrastavat kehonrakennusta ja kuvittelevat överisuurien lihasten olevan ylpeydenaihe.

Anabolisia steroideita käyttävät ovat usein agressiivisia, varsinkin kännissä, eikä heillä ole siitä syystä liikaa kavereita.

Kun käytöstä on runsaasti haittaa ja hyötynä muutama kilo lihasmassaa, jolla voi pönkittää valheellisesti itseluottamustaan ja kuvitella muiden kunnioittavan kun on vähän vahvempi, pistää miettimään, onko heikkolahjaisuus anabolisten steroidien väärinkäytön seuraus vai syy.

"Anabolisten steroidien liikakäytön tiedetään altistavan psykiatrisille häiriöille ja älyllisen suorituskyvyn heikkenemiselle.

...ryhmille tehtiin aivojen 3 T:n magneettikuvaus.

Anabolisten steroidien käyttäjien aivojen kuorikerroksen tilavuus oli pienempi, harmaan aineen määrä oli vähäisempi ja tyvitumake putamen oli pienempi kuin niillä, jotka eivät olleet käyttäneet aineita."

http://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/anaboliset-steroidit-kutistav...

"Testosteronikorvaushoito voi lisätä sydän- ja verisuonitapahtumien riskiä, ja sen vuoksi FDA varoitti maaliskuussa 2015 määräämästä testosteronia potilaille, joilla ei ole kives- tai aivolisäkeperäiseen sairauteen liittyen matalat testosteroniarvot. Toinen ongelma on aivolisäke-kivesakselin lamaantuminen. Jos miehen testosteronipitoisuudet ovat normaalit, testosteronihoito ei lisää potilaan kokonaistestosteronitasoa, koska kivesten oma testosteronin tuotanto hiipuu. Useimmilla potilailla kivesten toiminta palautuu testosteronikokeilun jälkeen ongelmitta, mutta osalle kokeilu aiheuttaa pitkittynyttä libidon heikkenemistä, väsymystä ja lapsettomuutta."

http://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/testosteronikokeilujen-aiheut...

"Sydänlihassäikeet paksuuntuvat ja kutistuvat kuurien tahdissa, Seppälä kuvailee. - Pahimmassa tapauksessa sydämen rakenne ja muoto vääristyy ja sen sähköinen tahdistus sekoaa. Tuloksena voi olla tappava rytmihäiriö tai infarkti. Pitkäaikaiskäyttäjien riski kuolla ennenaikaisesti on terveisiin verrattuna viisinkertainen."

https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/testosteroni_takoo_miese...

"Anaboliset steroidit aiheuttavat siittiöiden katoa kiveksissä ja eturauhasen liikakasvua. Pitkässä käytössä kivekset surkastuvat. Anaboliset steroidit lisäävät myös eturauhassyövän vaaraa. Miehen rinnat usein kasvavat (ks. «Rintojen kasvu miehellä (gynekomastia)»1).

Sydän ja verisuonet: Anaboliset steroidit lisäävät voimakkaasti sydäntaudin vaaraa, jonka seurauksena jo keski-iällä tai sitä nuorempana voi syntyä sydäninfarkti. Steroidit kohottavat verenpainetta (ks. «Kohonnut verenpaine (verenpainetauti)»2) ja joskus vaikuttavat suoraan sydänlihakseen aiheuttaen sydänlihaksen vauriota (ks. «Sydänlihassairaus (kardiomyopatia)»3).

Anaboliset steroidit säännönmukaisesti huonontavat huomattavasti veren kolesteroliarvoja: hyödyllinen hyvä kolesteroli (HDL) laskee ja haitallinen paha kolesteroli (LDL) nousee (ks. «Kolesteroli»4). Nämä muutokset ovat syynä siihen, että sepelvaltimotaudin ja sydäninfarktin vaara suurenee voimakkaasti (ks. «Sepelvaltimotauti»5).

Ihomuutokset: Anaboliset steroidit muuttavat hiukset ja ihon rasvaiseksi. Seurauksena ilmaantuu aknea (ks. «Aknetaudit»6). Ihonalainen kudos repeää helposti, jolloin ilmaantuu arpijuovia eli strioja ("raskausarpia") olkavarsiin, reisiin ja vatsan seutuun (ks. «Arpijuovat, raskausarvet (Striae distensae)»7). Miestyyppinen kaljuus lisääntyy,

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00005

Raspu
Seuraa 
Viestejä13616
Liittynyt12.7.2010

Toin yllä oleva on kyllä täyttä paskaa.
Haitat ja riskit alkaa tulla vasta yli 1000mg viikossa käytöllä.

Hieman normaalia suuremmisssa testotasoissa ei oo muuta ongelmaa kuin rento olo, kiva fiilis ja reilu asenne.

- Charles Bukowski

Raspu
Seuraa 
Viestejä13616
Liittynyt12.7.2010

Lihakset ei edes inahda jostain 250mg määrästä KAHDESSA viikossa.

- Charles Bukowski

Raspu
Seuraa 
Viestejä13616
Liittynyt12.7.2010

Taas se on todistettu. Tiedepalsta on täynnä idiootteja jotka ei osaa suhteuttaa ammattibodarin määriä jonkun "hormonihoidossa" olevan ukonrähjän piikittämisiin. Testoa voi todelakin kohottaa keinotekoisesti ja se parantaa kiistattomasti elämänlaatua ja jopa terveydentilaa.

Jos siihen ei ole tarvetta niin ei ole syytä lähteä, mutta jos ikää tulee lisää niin kyllä mä ainakin panen harkintaan, mikäli eturauhanen vaan bukkii.

- Charles Bukowski

nimmarix
Seuraa 
Viestejä612
Liittynyt2.12.2017

Raspu kirjoitti:
Taas se on todistettu. Tiedepalsta on täynnä idiootteja jotka ei osaa suhteuttaa ammattibodarin määriä jonkun "hormonihoidossa" olevan ukonrähjän piikittämisiin. Testoa voi todelakin kohottaa keinotekoisesti ja se parantaa kiistattomasti elämänlaatua ja jopa terveydentilaa.

Jos siihen ei ole tarvetta niin ei ole syytä lähteä, mutta jos ikää tulee lisää niin kyllä mä ainakin panen harkintaan, mikäli eturauhanen vaan bukkii.

Millä kyvyillä sinä arvioit asiaa?, maukka.

Kun nyt otit itse idioottiasian esille, en malta olla kertomatta että sinä olet sellainen, ääliö.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13616
Liittynyt12.7.2010

nimmarix kirjoitti:
Raspu kirjoitti:

Millä kyvyillä sinä arvioit asiaa?, maukka.

Kun nyt otit itse idioottiasian esille, en malta olla kertomatta että sinä olet sellainen, ääliö.

Mitä noi sun linkit kerto?

Niissä ei todettu käytettyjä määriä.

Niissä ei kerrottu koko käytettyä kombinaatiota. Testo ei ole lähestulkoonkaan vaarallisin aine. Muut aineet voi vaikuttaa agresiivisuuteen paljonkin. 

Niissä ei kerrottu käytettyä aikaa.

Niissä ei kerrottu yhtään mitään.

Niissä tehtiin johtopäätksiä pelkästään niillä perusteilla missä joku on joutunut sairaalahoitoon. Eli rankan ylikäytön seurauksena. 

Ihan sama kuin tekis johtopäätöksiä alkoholista pelkästään sillä persurteella että joku on kuollut siihen.

Vanhin bodari on muuten jo yli 100 VUOTIAS. On mielestäni perusteltua, että kohtuullisessa käytössä hormoneilla voi jopa pidentää ikää ja parantaa terveyttä.

AIheesta tuskin löytyy tutkimuksia ja testejä vanhuksilla.
Toivottavasti tulevaisuudessa...

Hormonit voi olla lääke ja muut suorituskykyä lisäävät steroidit.
Ne ON lääkkeitä ja siksi juuri kehitetty.
Alhaisia testoja nimenomaan kannattaa nostaa jos elämänlaatu kärsii.
Toki mielummin lääkärin valvonnasa.

Mutta sinä nyt linkkasit pelkkää paskaa, koska et edes ymmästänyt mistä määristä aiheen avajaa puhui.

- Charles Bukowski

jussipussi
Seuraa 
Viestejä37931
Liittynyt6.12.2009

nimmarix kirjoitti:

Anabolisia steroideita käyttävät ovat usein agressiivisia, varsinkin kännissä, eikä heillä ole siitä syystä liikaa kavereita.

Sitten voi lennellä vaikka somessa tappouhkauksia. Kyllähän kanavia löytyy.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13616
Liittynyt12.7.2010

Voi lennellä, mutta suuremmalla todennäköisyydellä jos ei käytä.

Ja minähän en käytä.

- Charles Bukowski

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat