hyvä ufofoorumi netissä

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Arvoisa Matti
Minunkin mielestä linkittämäsi sivut olivat erittäin asialliset varsinkin Ufontutkimisen tieteelliseltä kanalta, katsottuna. Mutta silti ihmetyksenaihetta koin, kun huomasin että samaisilla sivuilla seikkaili eräs tiäremiäs, jota jo joku nimimerkki Marko Honkanen, ehti epäillä trolliksi. Ihmettelen että MIKSI???
[size=59:25qo3uzi]http://www.suomenufotutkijat.fi/keskustelu/viewtopic.php?p=344&highlight...
En ymmärrä, en todellakaan ymmärrä.

Liittynyt ehti jo tämän ilmaista. Mutta joudun siltikin erikseen vielä kysymään että MIKSI pitää yrittää tehdä Tiede.fi – sivuista yhtä friikit sivustot? MIKSI?

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Mitkä friikki sivut, olen vain tieteellistä ufokeskustelua ylläpitäny. Muu tiedeaihe osioon voi myös ufoista kirjoittaa. Kuitenki ihmisiä kiinnostaa ufot, siksi laiton linkkiä tänne. Että eivät ymmärrä ufoilmiötä, niin kuin hollywood sen esittää. Se on todellisuudessa paljon tieteellisempi ja asiallisempi.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
pc = potential criminal
Arvoisa Matti
Minunkin mielestä linkittämäsi sivut olivat erittäin asialliset varsinkin Ufontutkimisen tieteelliseltä kanalta, katsottuna. Mutta silti ihmetyksenaihetta koin, kun huomasin että samaisilla sivuilla seikkaili eräs tiäremiäs, jota jo joku nimimerkki Marko Honkanen, ehti epäillä trolliksi. Ihmettelen että MIKSI???
[size=59:2ep4imda]http://www.suomenufotutkijat.fi/keskustelu/viewtopic.php?p=344&highlight...
En ymmärrä, en todellakaan ymmärrä.

Liittynyt ehti jo tämän ilmaista. Mutta joudun siltikin erikseen vielä kysymään että MIKSI pitää yrittää tehdä Tiede.fi – sivuista yhtä friikit sivustot? MIKSI?

Tuskimpa on kielettyä tai rajotettu, että monelle foorumille saa kirjottaa. Ihan kaikki saa kirjoittaa jos jaksaa vaan.

Vierailija

En ymmärrä, Matti mikälie, miksi tuhlaat ennenkaikkea vain omaa aikaasi tiede.fi-forumilla?

On kaksi paikkaa, jotka ovat kuin tehty sinua ja vain sinua varten,
jossa saisit varmasti vaivalla hakemaasi huomiota:

http://keskustelu.suomi24.fi/

sekä

http://keskustelu.suomi24.fi/

..ihan vain varmuuden vuoksi laitoin kahdesti jotta lääketokkurassakin
näkisit oman parhaasi.
Sokeiden maassa yksisilmäinen on kuningas.

Vierailija

tiäremiäs!!! MIKSI kolme eri vastausviestiä, yhteen vitun yksinkertaiseen viestiin? MIKSI???

Vastauksia ERI viesteissä olleisiin kysymyksiin:
Kyllä täälä saa tietenkin spekuloida jopa Ufojuttuja, mutta eikös Vapaasana-osio olisi parempi paikka näille ”tieteellisille” ufokeskusteluille? Ja jos ihmisiä kiinnostaa Ufot, niin olettaisin että hakeutuvat näille friikkisivustoille. Vai oletko saannut Tiede.fi-sivuilla muunlaisia vastauksia, kuin ”ankaraa vittuilua” sisältäviä tai väheksyviä vastauksia.

Menisit okeesti niistä Ufojutuista keskustelee niille tarkoitetuille sivuille.
Liittynyt voi ite mennä niille Suomi24-sivustoille, aivan kuin Misse6 asiallisesti huomautti.
Tuskin Suomi24-sivuillakaan jaksetaan Ufokeskusteluja käydä, tai vitustako minä sen voin tietää! kun en oo käynnyt.

Ps: Ei tiäremiäs muuten kiinnosta ootko Matti, Teppo vai suppo.

Vierailija

Mutta teidän parastannehan tässä vain ajattelen,
kun kehoitan teitä hakeutumaan paikkaan, jossa saisitte haluamaanne huomiota.

Itse aivokuolisin pystyyn moisessa teinien sulatusuunissa.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
pc = potential criminal
tiäremiäs!!! MIKSI kolme eri vastausviestiä, yhteen ***** yksinkertaiseen viestiin? MIKSI???

Kyllä täälä saa tietenkin spekuloida jopa Ufojuttuja, mutta eikös Vapaasana-osio olisi parempi paikka näille ”tieteellisille” ufokeskusteluille? Ja jos ihmisiä kiinnostaa Ufot, niin olettaisin että hakeutuvat näille friikkisivustoille. Vai oletko saannut Tiede.fi-sivuilla muunlaisia vastauksia, kuin ”ankaraa vittuilua” sisältäviä tai väheksyviä vastauksia.

Liittynyt voi ite mennä niille Suomi24-sivustoille, aivan kuin Misse6 asiallisesti huomautti.
Tuskin Suomi24-sivuillakaan jaksetaan Ufokeskusteluja käydä, tai vitustako minä sen voin tietää! kun en oo käynnyt.

Voi sitä käydä täälläkin ufokeskustelua.

Vierailija
tiäremiäs
pc = potential criminal
tiäremiäs!!! MIKSI kolme eri vastausviestiä, yhteen ***** yksinkertaiseen viestiin? MIKSI???

Voi, voi tietenkin mutta Vapaassa-sanassa se ei pomppaa tuohon vasempaan reunaan joka vitun kerta kun joku tänne tulee vastailemaan(niin kuin nyt). Aina kun se on siinä vasemmassa reunassa niin joku tulee ja (yllätys) vittuilee sulle, taas. Eikö?
Eli saatko minkäänlaisia tieteellisiä vastauksia? En lähde arvailee, mutta en oo itse ainakaan nähnyt että olisit saannut osaksesi muuta kuin vähättelyä ja vittuilua.

Mua ei ainakaan kiinnosta tää enää yhtään.
Mä meen nyt baariin.

Vierailija
pc = potential criminal

Mä meen nyt baariin.

ETKÄ MENE!
Kenelläkään ei saa olla hauskaa kun minullakaan ei ole.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
pc = potential criminal
tiäremiäs
pc = potential criminal

Voi, voi tietenkin mutta Vapaassa-sanassa se ei pomppaa tuohon vasempaan reunaan joka ***** kerta kun joku tänne tulee vastailemaan(niin kuin nyt). Aina kun se on siinä vasemmassa reunassa niin joku tulee ja (yllätys) vittuilee sulle, taas. Eikö?
Eli saatko minkäänlaisia tieteellisiä vastauksia? En lähde arvailee, mutta en oo itse ainakaan nähnyt että olisit saannut osaksesi muuta kuin vähättelyä ja vittuilua.

Mä meen nyt baariin.

Eipä haittaa minua, kuitenkin tiedän mikä itsestä on oikein.

Vierailija

tiäremies, hyvä, pidä pääsi tässä asiassa.

Perkele, tiedätkö että oli saatanan hyvä reissu huomioi kellon aika

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat