Seuraa 
Viestejä5204
Liittynyt21.7.2017

Joku pervo mafioso poistatti ketjun "Naisen perverssi seksuaalisuus," johon olin aikeissa linkata miesten muotia... joten linkkaan tähän: onko miehen äärimmäinen muotipukeutuminen keino madaltaa kynnystä, jolla naiset suostuvat kommunikoimaan? Vai onko tämä teidän mielestänne miehekästä? Vai peräti karkoituskeino??

https://www.is.fi/mystyle/art-2000005528401.html 

VVM = varhainen vuorovaikutusmalli

Kommentit (9)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä30546
Liittynyt16.3.2005

Kaipa tuollainen selkeä keikarointi on jonkinlainen tapa pönkittää statusta samalla tavalla ajattelevien miesten porukoissa. Ja ehkä valikoida jollain lailla naisseuraa eikä välttämättä niinkään vain maksimoida kiinnostuneiden määrää. Eli aika sama kuin naisten hifistelypukeutuminen.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä5204
Liittynyt21.7.2017

Ketjussa "Naisen perverssi seksuaalisuus" oli hyviä postauksia, tässä esimerkkinä mun postaus Japikselle, joka kysyi termin huori-mafioso merkitystä:

"Se on sitä, että esittää palstalla omia olettamuksia tieteellisinä faktoina; moni tekee sitä ja asiasta syntyy keskustelua, mutta "tiedehuorija" on tästä parissa suhteessa poikkeus. Hän ei myönnä virheitään. Päinvastoin, hän mukamas puolustautuu  tieteellisesti, vaikka kerta toisensa jälkeen osoittautuu, että hän vääristelee tiederaporttien sisältöä (hyvänä esimerkkinä MooM ketjussa "Naisia pissataan silmään"). Eikä asia jää ainoastaan jatkuviin, hienovaraisiin manipulointiyrityksiin. Hänellä on tukiverkosto palstalla. Sellainen, joka ei myöskään toimi asiallisesti. Neutroni on kuin MooMin sotilas. Ab Surd Oy toimii vastaavasti omalla manipulatiivisella tyylillään, esimerkki hänestä ketjussa "12.7 mm ilmakko (.50 cal)" En tiedä mikä diili /kerho heillä on, mutta yhteys on selvä. Ja tämä tyyli & organisoituminen täyttää minulle kyllin hyvin mafian piirteet. Lisuke-sana "huori" korostaa MooMin niskaotetta Neutronista, puolustamaan omia älyttömyyksiään. Tuskin tahdon tietää, mitä epämääräistä taustalla piilee. Mutta minä en tahdo olla sellaisen touhun kanssa tekemisissä."

Samassa ketjussa ilmoitin myös, etten lue mafia-kärpästen surinoita.

VVM = varhainen vuorovaikutusmalli

Neutroni
Seuraa 
Viestejä30546
Liittynyt16.3.2005

Käyttäjä4499 kirjoitti:

Se on jotenkin uskottavampaa, jos ei sitä mainosta joka kerta kun "mafiakärpänen" surisee. No, oli miten oli, minä en ala muistelemaan kenen mielestä olen kulloinkin boikotissa ja vastaan kaikkiin kirjoituksiin joihin aiheelliseksi katson. En pidä näitä kahdenvälisenä keskusteluna, vaan isomman porukan ja jos joku ei pidä minusta, niin sitten vaan jättää huomiotta.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Käyttäjä4499 kirjoitti:
Joku pervo mafioso poistatti ketjun "Naisen perverssi seksuaalisuus," johon olin aikeissa linkata miesten muotia... joten linkkaan tähän: onko miehen äärimmäinen muotipukeutuminen keino madaltaa kynnystä, jolla naiset suostuvat kommunikoimaan? Vai onko tämä teidän mielestänne miehekästä? Vai peräti karkoituskeino??

https://www.is.fi/mystyle/art-2000005528401.html 

Värit on ihan okei mistenkin pukeutumisessa, mutta pidän huomattavasti yksinkertaisemmasta pukeutumisesta.
Ei noi mitään arkivermeitä ole.

Paha sanoo tykkääkö naiset. Riikinkukkoilu joskus toimii.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Vierailija

Käyttäjä4499 kirjoitti:
Ketjussa "Naisen perverssi seksuaalisuus" oli hyviä postauksia, tässä esimerkkinä mun postaus Japikselle, joka kysyi termin huori-mafioso merkitystä:

"Se on sitä, että esittää palstalla omia olettamuksia tieteellisinä faktoina; moni tekee sitä ja asiasta syntyy keskustelua, mutta "tiedehuorija" on tästä parissa suhteessa poikkeus. Hän ei myönnä virheitään. Päinvastoin, hän mukamas puolustautuu  tieteellisesti, vaikka kerta toisensa jälkeen osoittautuu, että hän vääristelee tiederaporttien sisältöä (hyvänä esimerkkinä MooM ketjussa "Naisia pissataan silmään"). Eikä asia jää ainoastaan jatkuviin, hienovaraisiin manipulointiyrityksiin. Hänellä on tukiverkosto palstalla. Sellainen, joka ei myöskään toimi asiallisesti. Neutroni on kuin MooMin sotilas. Ab Surd Oy toimii vastaavasti omalla manipulatiivisella tyylillään, esimerkki hänestä ketjussa "12.7 mm ilmakko (.50 cal)" En tiedä mikä diili /kerho heillä on, mutta yhteys on selvä. Ja tämä tyyli & organisoituminen täyttää minulle kyllin hyvin mafian piirteet. Lisuke-sana "huori" korostaa MooMin niskaotetta Neutronista, puolustamaan omia älyttömyyksiään. Tuskin tahdon tietää, mitä epämääräistä taustalla piilee. Mutta minä en tahdo olla sellaisen touhun kanssa tekemisissä."

Yritäkkönää larpata Joseph McCarthyä?

Vierailija

Tai McCarthyn keppihevonen oli kommarit. Sulla näköjään mafia. Mussolini dissasi mafiaa kanssa. Ookkonää fasisti?

Merlin
Seuraa 
Viestejä4095
Liittynyt25.9.2017

Siitä en tiedä, mutta kaikki ihmisten välinen vuorovaikutus voidaan selittää burritoilla. Niissä ku ahneelle tulee paskanen loppu. Voittaa vaahtokarkit kuus-nolla.

Uusimpien tutkimusten mukaan uusimmat tutkimukset ovat keskimäärin yhdentekeviä.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat