Seuraa 
Viestejä9498
Liittynyt13.3.2017

http://www.msn.com/fi-fi/terveysjafitness/hyvinvointi/ahdistutko-jos-tre...

Olen huomannut vatsalaukkuni kiristyneen kun aloin treenata...voiko tää mennä overiksi ?

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Kommentit (6)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä28628
Liittynyt16.3.2005

Major_Overhaul kirjoitti:
Mars lentoon on melko pitkä tovi...sitä ennen pitää saada itsensä rantakuntoon.

No pistä puoli hehtaaria lisää siipeä, niin siipikuormitus pysyy aisoissa vaikka kuski on vähän tuhdimmassa lihassa. Kun lukee sinun juttuja elossapitojärjestelmien keveydestä, olen varma että tulet arvostamaan sisäistä vararavintoa sillä matkalla. Harmi, ettei happea voi varastoida vastaaavsti tynnyrikeuhkoihin.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä28628
Liittynyt16.3.2005

Jaa'a, minulla on diagnosoitu täälläkin vaikka minkälaisia vaivoja, mutta sentään löytyy joku tauti josta en kärsi. Voin jättää ilomielin treenin väliin buffetmässäämisen takia.

Olen kuitenkin huomannut hermojeni kiristyneen nyt kun olen taas nälkäkuurilla (kenties se heijastuu kommentteihini). Ollaan sitten rantakunnossa kesän miitissä. Lupaan syödä siellä sen verran, että hermoni ovat normaalilla viilipyttymäisellä tasolla.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä9498
Liittynyt13.3.2017

Siipikuormitus vaikuttaa tohon 60 kiloiseen protoon enemmän kuin 90 tonniseen Mars alukseen...siis mun paino.

- M. King Hubbert

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä9498
Liittynyt13.3.2017

Paras massasuhde lentokoneella lienee 4.2 Burt Rutanin välilaskutta maapallon kiertäneessä Voyagerissa.

- M. King Hubbert

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat