Seuraa 
Viestejä19
Liittynyt16.1.2018

Äänestin Paavoa, vaikka en usko hänestä tulevan kunnon presidenttiä? Olenko hullu vai onneton säälistä äänestävä?

Sivut

Kommentit (22)

o_turunen
Seuraa 
Viestejä12502
Liittynyt16.3.2005

Tuossa olisi ollut paljon älykkäämpi ja pätevämpi ehdokas.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

MooM
Seuraa 
Viestejä6291
Liittynyt29.6.2012

nimmarix kirjoitti:
Älkää kommentoiko näitä ilkka luoman väyryssekoiluita.

En usko, että Luoma pystyy tekemään yhden rivin pituisen aloituksen.

Mutta taitaa media taas selättää Paavon, mutta tuleehän ne vaalit kuuden vuoden päästä ja ehkä sitten ...

Tokkura
Seuraa 
Viestejä3233
Liittynyt16.1.2016

Mää äänestin Paavoa, koska alkupräinen ehdokkaani Merja Kyllönen poisti mun tedejuuttuni FB-seinältään muka "roskapostina". Poistin tädin saman tien FB-kavereistakin. Oletin hoitsun olevan paremmin selvillä tieteestä.

nimmarix
Seuraa 
Viestejä612
Liittynyt2.12.2017

Tokkura kirjoitti:
Mää äänestin Paavoa, koska alkupräinen ehdokkaani Merja Kyllönen poisti mun tedejuuttuni FB-seinältään muka "roskapostina". Poistin tädin saman tien FB-kavereistakin. Oletin hoitsun olevan paremmin selvillä tieteestä.

Unohdatko ilkka, että kirjoitat välillä tokkura nimimerkillä, mikä on huomattavissa monista viesteistäsi, joiden kirjoittajasta ei voi erehtyä.

Täytyy ilmoittaa paavolle, että häiriköit törkeällä tavalla ympäri nettiä, mikä saa ihmiset vittuuntumaan jo kun näkee paavon nimen. Toiminnastasi on enemmän haittaa, kuin hyötyä.

https://www.tiede.fi/comment/2437630#comment-2437630

jussipussi
Seuraa 
Viestejä37937
Liittynyt6.12.2009

nimmarix kirjoitti:
Tokkura kirjoitti:

Unohdatko ilkka, että kirjoitat välillä tokkura nimimerkillä, mikä on huomattavissa monista viesteistäsi, joiden kirjoittajasta ei voi erehtyä.

Täytyy ilmoittaa paavolle, että häiriköit törkeällä tavalla ympäri nettiä, mikä saa ihmiset vittuuntumaan jo kun näkee paavon nimen. Toiminnastasi on enemmän haittaa, kuin hyötyä.

https://www.tiede.fi/comment/2437630#comment-2437630[/quote]Propagandan tavoite on se että ihmiset reagoisivat asioihin liskoaivoilla/tunteella.  Ihan sama onko kyseessä ihailu tai vitutus. Tärkeintä on ettei reagoida rationaalisesti ajattelemalla ja älyllä.

Nimimerkit Tokkura ja Ilkka Luoma ei ole sama kirjoittaja. 

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä27601
Liittynyt13.5.2005

Major_Overhaul kirjoitti:
Paavo siirtäisi palkkansa Hurstille...aika reilua.

Jos Paavolla olisi pitkä rekordi hyväntekeväisyyshankkeita, tämä juuri nyt vaalien alla esiin tullut tempaus ei vaikuttaisi yhtään epäilyttävältä.

Riittoisampi keskustelukumppani.

wisti
Seuraa 
Viestejä12242
Liittynyt12.2.2013

-:)lauri kirjoitti:

Jos Paavolla olisi pitkä rekordi hyväntekeväisyyshankkeita, tämä juuri nyt vaalien alla esiin tullut tempaus ei vaikuttaisi yhtään epäilyttävältä.

Väyrysillä on lastenkotitoimintaa. En tiedä sen luonnetta, mutta tuskin sitä rahasammoksi on perustettu. Tällaista löysin.
Väyrynen kertoi keskiviikkona blogissaan, että hän on vaimonsa Vuokon kanssa ostanut Temakodit Oy:n, joka ylläpitää Järvenpäässä lastenkotia ja Tuusulassa perhekotia.

Väyrysen mukaan Järvenpäässä sijaitseva lastenkoti Veera on huostaanotetuille lapsille tarkoitettu 7-paikkainen erityislastenkoti. Tuusulassa sijaitsevassa perhekoti Veeralassa on niin ikään seitsemän paikkaa huostaanotetuille lapsille.

Yrityskaupassa Temakodit siirtyi Väyrysten omistaman Saava Oy:n omistukseen. Saava harjoittaa Keminmaalla nuorisokotitoimintaa ja tarjoaa nuorille mielenterveyskuntoutusta.

Sinänsä en tiedä näistä touhuista mitään, mutta kun se totuus on minulle niin rakas, niin epäilen jonkinlaista hyvää tahtoa Väyrysten kimmokkeeksi.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä27601
Liittynyt13.5.2005

wisti kirjoitti:
-:)lauri kirjoitti:

Väyrysillä on lastenkotitoimintaa. En tiedä sen luonnetta, mutta tuskin sitä rahasammoksi on perustettu. Tällaista löysin.
Väyrynen kertoi keskiviikkona blogissaan, että hän on vaimonsa Vuokon kanssa ostanut Temakodit Oy:n, joka ylläpitää Järvenpäässä lastenkotia ja Tuusulassa perhekotia.

Väyrysen mukaan Järvenpäässä sijaitseva lastenkoti Veera on huostaanotetuille lapsille tarkoitettu 7-paikkainen erityislastenkoti. Tuusulassa sijaitsevassa perhekoti Veeralassa on niin ikään seitsemän paikkaa huostaanotetuille lapsille.

Yrityskaupassa Temakodit siirtyi Väyrysten omistaman Saava Oy:n omistukseen. Saava harjoittaa Keminmaalla nuorisokotitoimintaa ja tarjoaa nuorille mielenterveyskuntoutusta.

Sinänsä en tiedä näistä touhuista mitään, mutta kun se totuus on minulle niin rakas, niin epäilen jonkinlaista hyvää tahtoa Väyrysten kimmokkeeksi.

Kiitos, tämä tieto hälventää ainakin osan epäilystäni.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Eusa
Seuraa 
Viestejä14687
Liittynyt16.2.2011

https://m.iltalehti.fi/politiikka/201801272200700323_pi.shtml

Onhan tämä tietysti varsin surullista, että keskivertoa selvästi älykkäämpi ehdokas tulee tulkituksi täysin päinvastoin kuin tarkoitti.

Toimittajat useinkin näemmä kykenevät käsittämään vain lauseen kerrallaan, tuossa sivulauseen. Väyrynenhän hyvin selvästi ilmaisee, että hänelle näyttäytyy siten, että Lissabonin sopimusta pyritään kahdenvälisin sitoumuksin rakentamaan velvoittavaksi ja sitä kautta kohti sotilasliittoa. Minulle ei ole jäänyt epäselväksi, että Väyrynen on koko ajan osannut täsmällisen oikean tulkinnan ko sopimuksesta.

Minua oikeasti hämmästyttää, ettei esim. Niinistö analysoi asiaa Väyrysen epäilyoletuksella ja osoita onttoudet. Ehkä onttouksia sittenkin on liian vähän. Toivoisin kyllä 2. vaalin Saulin ja Paavon kesken ja huolelliset analyysit. Saulia toki pidän toistaiseksi sopivampana virkaan...

Olisikin ehkä vaalitaktisesti pitänyt antaa ennakkoääni Paavolle.

Hienorakennevakio suoraan vapausasteista: 1 / (1^0+2^1+3^2+5^3+1^0/2^1*3^2/5^3) = 1 / 137,036

Lithops
Seuraa 
Viestejä129
Liittynyt11.10.2009

Tokkura kirjoitti:

Tuota tuota... Monella FB-seinällä on käytössä automaattinen roskapostisuodatin, joka viskaa viestin näkymään vain sinulle itsellesi ja seinän pitäjälle. Sen voi säätää esimerkiksi koskemaan viestejä, joihin sisältyy linkki. Näitä on käynyt usein itsellenikin... Jotkut sitten moderoivat ne jälkikäteen näkyviin, jos moderoivat.

Taisit siis turhaan kimpaantua Kyllös-tädille.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä37937
Liittynyt6.12.2009

Käyttäjä6100 kirjoitti:
Äänestin Paavoa, vaikka en usko hänestä tulevan kunnon presidenttiä? Olenko hullu vai onneton säälistä äänestävä?
Päätä itse.

ekavekara
Seuraa 
Viestejä4180
Liittynyt7.8.2016

Eusa kirjoitti:
Toivoisin kyllä 2. vaalin Saulin ja Paavon kesken ja huolelliset analyysit. Saulia toki pidän toistaiseksi sopivampana virkaan.

Mä meen huomenna äänestämään Haavistoa tämän estääkseni. Jos toinen kierros tulee, tulee sentään oikeiden ehdokkaiden kesken.

Eusa
Seuraa 
Viestejä14687
Liittynyt16.2.2011

ekavekara kirjoitti:
Eusa kirjoitti:
Toivoisin kyllä 2. vaalin Saulin ja Paavon kesken ja huolelliset analyysit. Saulia toki pidän toistaiseksi sopivampana virkaan.

Mä meen huomenna äänestämään Haavistoa tämän estääkseni. Jos toinen kierros tulee, tulee sentään oikeiden ehdokkaiden kesken.

Mitä pelkäämistä on huolellisissa ulkopolitiikan analyyseissa? Haaviston epärealistinen diibadaaba on pinnallisuudessaan hyödytöntä höpötystä, asiakysymyksissä lähinnä peesaa...

Hienorakennevakio suoraan vapausasteista: 1 / (1^0+2^1+3^2+5^3+1^0/2^1*3^2/5^3) = 1 / 137,036

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat