Varoitusko?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ostin tässä lenkkarit. Kun kotona purin paketin sieltä tipahti pieni pussukka, jossa on jotain rakeita sisällä.

Pussin kyljessä lukee seuraava teksti:

DO NOT EAT!!
PAS MANGER!!
NIET ETEN!!
NICHT ESSEN!!

Kun pussin ensi kertaa näin, minulle tuli valtava halu syödä se. Nyt kuitenkin olen alkanut epäröidä. Varoitusta ei ole suomeksi, enkä tekstistä mitään ymmärrä, mutta nuo isot kirjaimet ja huutomerkkien määrä saivat minut varovaiseksi.

Mitä minua pitäisi tehdä?

Kommentit (7)

Vierailija

Vielä: Oma äitini osti aikoinaan Stockmannilta intialaisen päiväpeiton, jonka laskoksista löytyi tuommoinen pussukka.

Innokkaana dekkarinlukijana hän toimitti sen poliisilaitokselle. Olivat saaneet komisariukset kauan vakuutella, että tuskin on syytä epäillä kauppias Stockmannin salakuljettavan huumeita Intiasta

Vierailija

Yleensäkin perusperiaatteena voidaan pitää sitä, että kaikkia tuntemattomia aineita kannattaa heti maistaa reippaasti niiden tunnistamiseksi, jos ei maistu miltään, niin aromisuola siinä päällä tuo sen omat aromit esille ja näin helpottaa tunnistusta. Jos tämäkään ei auta tunnistuksessa, kannattaa tuikata se tunnistamaton aine tuleen ja nuuhkia ahnaasti syntynyttä savua, sen aromeita tutkaillen. Muistan ikuisesti ensimmäisen kerran kun isoisä antoi minulle teräketjuöljyä, mutta ethän sinä siitä ennen pitänyt, no siitä on nyt kauan aikaa?

Muutoinkin kemikaalien varoitusmerkinnät ovat vain valtaeliitin(Rotareiden, Vapaamuurareiden ja Marttojen) diabolinen salajuoni, jonka avulla lammasmainen rahvas pidetään tietämättömyydessä ja pimeydessä kaikesta siitä aistinautinnosta ja tiestä korkeamman kosmisen tajunnan tasolle, joihin eliitti katsoo vain itse olevansa oikeutettu. Marttojen dekadenteissa orgioissa Kodin putkimies ja muut kotitarvekemikaalit rakastelevat reseptoreja ja synapsit huutavat väristen isoa O:ta. Luuliko joku, että siellä keskustellaan miten maukas ruisleipä leivotaan, tietämättömät?

Kai se silica geeliä oli?? Montas söit?

Ihminen on möhnää, suolia ja ruumiinosia*
tiäremiäs 110506

Ja minä kun luulin, että ihminen on vain peräaukkonsa reunat

Mummo
...tuskin on syytä epäillä kauppias Stockmannin salakuljettavan huumeita Intiasta

"...On se saatana pesujauhetta"

Tuli muuten mieleen, että eiköhän kohta joku yhteiskunnalle katkeroitunut geenitutkija siirrä kokapensaasta geenejä vaikka palsternakkaan kostoksi, siitäs saitte apurhapihtarit!!

Palsternakkapepsistä vuoden vihannes 2010?

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
Nukkumatti
DO NOT EAT!!
PAS MANGER!!
NIET ETEN!!
NICHT ESSEN!!

Todella hämärä viesti. Kyseessä voi olla myyntimenestykseen yltänyt Niken koodi, synkkä salaisuus jota alipalkattu intialainen lapsityövoima varjelee Greenpeacen rakentamassa hämärässä tuotantolaitoksessa Himachal Pradeshin synkässä viidakkossa.

Aloittaisin vastauksen etsimisen kuitenkin viimeisen virkkeen hämärästä viittauksesta Saksaan. Yö Essenissä viittaa selvästi synkkään tapahtumaan Kruppin tehtailla. Olisiko Pas Manger näiden tapahtumien hämärässä keskipisteessä oleva tehtaan aliravittu, mutta synkkä yövartija?

Miten hämärästi viestin synkkä ratkaisu tästä etenee?

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija

Minä laitoin talvitakkini pesukoneeseen, enkä huomannut taskussa ollutta tuollaista pussia. Ja pesun jälkeen huomasin, että yksi tasku on täynnä valkeita rakeita. Niitä on pirun vaikea saada sieltä pois, kun tasku on niin syvä. Vieläkin taskusta löytyy aina tarvittaessa valkeita rakeita.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
DO NOT EAT!!
PAS MANGER!!
NIET ETEN!!
NICHT ESSEN!!

En minä lue koskaan noita BUSHMANnin höpinöitä.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
salai
DO NOT EAT!!
PAS MANGER!!
NIET ETEN!!
NICHT ESSEN!!

En minä lue koskaan noita BUSHMANnin höpinöitä.

Uusimmat

Suosituimmat