Seuraa 
Viestejä3768
Liittynyt13.1.2015

https://goo.gl/images/6cjqe3. ("Me too")

Jouduinpa ikävän sontakärpäsen ("merlin") oksennuksen kohteeksi. Lehden ylläpito ei reagoi ilmiantoon kunnianloukkauksesta mitenkään, vielä odotan mahdollista vastaustaan sähköpostiini päätoimittaja Jukka Ruukilta.

Asianomainen itse kehuu lyövänsä luurin korvaan , jos poliisi (taas?) soittaa. Oletan kirjautuneen Tor-verkon kautta kun noin ylimielinen ja varma on ettei henkilöllisyys paljastu. Mutta silti, ylläpito voisi poistaa törkyviestit ja lähettäjän jos haluaisi, miksei tee?

Toivonpa todella että lehti jonka nimi on "Tiede" voisi lanseerata vakavan keskustelupalstan, jossa saisi esiintyä vain omalla nimellä ja se pitäisi vahvistaa pankkitunnuksin, tämä kenties estäisi pahimpien häiriköiden pääsyn.

Tuota odotellessa pitää vetää panssari niskaan ja jättää satava sonta huomiotta, sääliähän tuollaista yksilöä pitäisi!

Sivut

Kommentit (23)

Japetus
Seuraa 
Viestejä10965
Liittynyt20.6.2009

Dr Strangelove kirjoitti:

Jouduinpa ikävän sontakärpäsen ("merlin") oksennuksen kohteeksi.

Mitä se teki?

Olli S. paljastaa salaisuutensa: "Mä puhun tahallani ristiin, että Japetus saisi oikeita aiheita syyttää mua."
o_turusella on jännä fetissi: "Minä en todellakaan kuse housuuni vaan sinun silmääsi."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"
Keijona ymmärtää naisia: "Onkohan sellaista munasolua edes olemassa ? Onko joku nähnyt sellaisen?"

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä5206
Liittynyt21.7.2017

https://goo.gl/images/6cjqe3. ("Me too")

Jouduinpa ikävän sontakärpäsen ("merlin") oksennuksen kohteeksi. Lehden ylläpito ei reagoi ilmiantoon kunnianloukkauksesta mitenkään, vielä odotan mahdollista vastaustaan sähköpostiini päätoimittaja Jukka Ruukilta.

En ole lukenut keskusteluasi Merlinin kanssa, mutta mielestäni kirjoitit juuri itse toisesta käyttäjästä tyyliin, jota et muka palstalla hyväksy. Palstan säännöistä et tunnu myöskään piittaavan, esim. multinikkeilysi on ilmiömäistä. Merlin ei tietääkseni moiti ketään ilman syytä. Ihan näin minun käsitykseni, kun asiaa ihmettelet.

Mode ei ole joka hetki käsittelemässä ilmiantoja. Jos ilmiantosi ei johda viestin poistamiseen, se kai tarkoittaa, ettei poistoa katsota aiheelliseksi. Silloin on turha toistaa asiaa, tai vaivata päätoimittajaa. Minä bannaisin sinut kokonaan (kaikki nikkisi joita on ollut, ja tulee olemaan), jos rupeaisit oikein urakalla ruikuttamaan, vaikka itse olet saanut täällä vapaasti melskata; trollaus on luonnollinen osa keskustelupalstoja, ja sen kritisointi tasapainottaa keskustelua.

Asianomainen itse kehuu lyövänsä luurin korvaan , jos poliisi (taas?) soittaa. Oletan kirjautuneen Tor-verkon kautta kun noin ylimielinen ja varma on ettei henkilöllisyys paljastu.

Haluaisit selvittää toisen palstakäyttäjän henkilöllisyyden?

Toivonpa todella että lehti jonka nimi on "Tiede" voisi lanseerata vakavan keskustelupalstan, jossa saisi esiintyä vain omalla nimellä ja se pitäisi vahvistaa pankkitunnuksin, tämä kenties estäisi pahimpien häiriköiden pääsyn.

...sanoo palstan oma trolli.

VVM = varhainen vuorovaikutusmalli

offmind
Seuraa 
Viestejä16219
Liittynyt19.8.2008

Lehden ylläpito ei reagoi ilmiantoon kunnianloukkauksesta mitenkään

Niinpä. Sinutkin on ilmiannettu muiden kirjoittajien solvaamisesta varmaan kymmeniä, jos ei satoja kertoja.

“He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher...or, as his wife would have it, an idiot.” Douglas Adams

salai
Seuraa 
Viestejä7583
Liittynyt17.3.2005

Mikä teitä vaivaa? Merlin haukkuu edelleen Tanskasta toistuvasti pedofiiliksi ja te syytätte häntä uhriutumisesta. Ihan perseestä tämä palsta, jos tuollaisiinkaan ei puututa.

Siis tuolla: https://www.tiede.fi/keskustelu/74801/ilmastonmuokkausta-olisi-vaikea-lo...

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä41900
Liittynyt6.12.2009

salai kirjoitti:
 Mikä teitä vaivaa? Merlin haukkuu edelleen Tanskasta toistuvasti pedofiiliksi ja te syytätte häntä uhriutumisesta. Ihan perseestä tämä palsta, jos tuollaisiinkaan ei puututa.

Siis tuolla: https://www.tiede.fi/keskustelu/74801/ilmastonmuokkausta-olisi-vaikea-lo... .

Ai se onkin salai nimimerkki, tekstisi näytti ihan outolemmen kirjoittamalta, hyvin tunnevoittoista.

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3768
Liittynyt13.1.2015

No, pahimmat kommentit nimi ja kuva lanseeraten poistettu ylläpidon toimesta, kiitos siitä. Jos nimimerkki takaisi anonymiteetin en valittaisi, paskat moisesta nakkaan, mutta kun minut tunnetaan sen takaa ja tämä tyyppi "merlin" jopa mainitsee sen ja lanseeraa vaalimainoksen kuvani (eduskuntavaali 2015) on asia toinen ja selkeästi rikoslain alainen teko, törkeä kunnianloukkaus. Minä esiinnyn täällä VAIN tällä nimimerkilläni, vaikka mitä muuta väitettäisiin. Tästedes kieltäydyn enemmistä keskusteluista niiden kanssa, jotka eivät tuomitse "merlinin" käytöstä.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä41900
Liittynyt6.12.2009

Jos nimimerkki takaisi anonymiteetin
Miten helkutissa se sen voisi taata kun sinä kerrot joka sivulla itsestäsi kenenkään pyytämättä ummet ja lammet ja aina samat tarinat. Eli sinä itse ryssit anonymiteettisi. Älä kitise siitä täällä.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä41900
Liittynyt6.12.2009

No, pahimmat kommentit nimi ja kuva lanseeraten poistettu ylläpidon toimesta, kiitos siitä. Jos nimimerkki takaisi anonymiteetin en valittaisi, paskat moisesta nakkaan, mutta kun minut tunnetaan sen takaa ja tämä tyyppi "merlin" jopa mainitsee sen ja lanseeraa vaalimainoksen kuvani (eduskuntavaali 2015) on asia toinen ja selkeästi rikoslain alainen teko, törkeä kunnianloukkaus. Minä esiinnyn täällä VAIN tällä nimimerkilläni, vaikka mitä muuta väitettäisiin. Tästedes kieltäydyn enemmistä keskusteluista niiden kanssa, jotka eivät tuomitse "merlinin" käytöstä.
Kykenetkö olemaan minuuttia puhumatta itsestäsi?

jussipussi
Seuraa 
Viestejä41900
Liittynyt6.12.2009

Tästedes kieltäydyn enemmistä keskusteluista niiden kanssa, jotka eivät tuomitse "merlinin" käytöstä.
Täällä ei kiristetä nimimerkkejä.

Vierailija

Tästedes kieltäydyn enemmistä keskusteluista niiden kanssa, jotka eivät tuomitse "merlinin" käytöstä.

Lupaatko kanssa?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat