Seuraa 
Viestejä3601
Liittynyt13.1.2015

Vaaleissa muhii suuri yllätys. Vaalikoneissa kautta maan Laura Huhtasaari on ylivoimaisesti suosituin, Sauli Niinistö toisena puolella äänimäärällä, muut voivat mennä kotiinsa.

Valtamediat peittävät tämän tosiasian, iltapäivälehden kolumnisti ennusti tuloksen, mutta se uutinen hautautui Niinistö-hypeen.

Ilta tulee olemaan monelle järkytys, ehkä maahan julistetaan poikkeustila. Vahvat huhut kertovat myös, että Suomi liittyy NATO:on heti vaalien jälkeen, nyt ei haluta sillä pilata Niinistön äänisaalista. Siksi presidentti oli niin hermostunut presidentin kanslian tietovuodosta. Voi myös olla, että Venäjä valmistautuu miehittämään maan, punakorvia täällä on kaikkialla ja Moskova tietää kaiken viidessä minuutissa.

Suurten yllätysten ilta tulossa, sanokaa minun sanoneen. Hesarin pilapiirtäjät rumensivat Lauran kun muut ovat itsensä näköisiä. Persusuomessa moiset taiteilijat pannaan häkkiin ja kierretään näytämässä ympäri maata.

Minä toista, että minä en ole (enää) persu enkä politiikassa ollenkaan, mutta tosiasiat pitää tunnustaa, kuten J.K. Paasikibi aikoinaan lausui.

Sivut

Kommentit (64)

Raspu
Seuraa 
Viestejä13729
Liittynyt12.7.2010

Dr Strangelove kirjoitti:
Noh ...nukkumassako porukka? On äidin mussukat taas mopoilleet myöhään?

Ilmeisesti.

Eilen oli sen verran hyvät kännirähinät.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Ertsu
Seuraa 
Viestejä6789
Liittynyt8.11.2007

Mitään yllätysten iltaa ei ole tulossa, kun Niinistö valitaan jatkokaudelle suoraan ensimmäisellä kierroksella. Sen ovat galluppien tekijät ja asiantuntijat niin moneen kertaan selittäneet, että pakko se on uskoa. Onneksi kävin äänestämässä ennakkoon, kun vaalipäivänä siihen ei ole enää tarvetta. Niinistö on seuraava presidentti eikä kenenkään tarvitse käydä enää äänestämässä.

wisti
Seuraa 
Viestejä12242
Liittynyt12.2.2013

Vaaleissa muhii suuri yllätys. Vaalikoneissa kautta maan Laura Huhtasaari on ylivoimaisesti suosituin, Sauli Niinistö toisena puolella äänimäärällä, muut voivat mennä kotiinsa.

Valtamediat peittävät tämän tosiasian, iltapäivälehden kolumnisti ennusti tuloksen, mutta se uutinen hautautui Niinistö-hypeen.

Ilta tulee olemaan monelle järkytys, ehkä maahan julistetaan poikkeustila. Vahvat huhut kertovat myös, että Suomi liittyy NATO:on heti vaalien jälkeen, nyt ei haluta sillä pilata Niinistön äänisaalista. Siksi presidentti oli niin hermostunut presidentin kanslian tietovuodosta. Voi myös olla, että Venäjä valmistautuu miehittämään maan, punakorvia täällä on kaikkialla ja Moskova tietää kaiken viidessä minuutissa.

Suurten yllätysten ilta tulossa, sanokaa minun sanoneen. Hesarin pilapiirtäjät rumensivat Lauran kun muut ovat itsensä näköisiä. Persusuomessa moiset taiteilijat pannaan häkkiin ja kierretään näytämässä ympäri maata.

Minä toista, että minä en ole (enää) persu enkä politiikassa ollenkaan, mutta tosiasiat pitää tunnustaa, kuten J.K. Paasikibi aikoinaan lausui.

Tosiasia on, ettei Huhtasaari saa ääntä juurikaan persujen ulkopuolelta.

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3601
Liittynyt13.1.2015

Kas, nettikomissaari (jussipussi?) ahkerana, vastaukseni ertsulle poistettiin. Sanoin että ertsun käsitys demokratiasta on itäinen ja katsotaan nyt ne vaalit ensin.

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3601
Liittynyt13.1.2015

Sitä en ymmärrä, jos Väyrynen menestyy, mies joka päivää ennen neukkulan kaatumista halusi alkekirjoittaa uuden 50 vuoden yya-sopumuksen, Kekkosen kruununprinssi omien sanojensa mukaan.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä9555
Liittynyt13.7.2015

Väyrynenkin on hullu valepukki. Eri hulluus ja osin eri valheet, mutta silti. Hänellä on koko liuta vanhoja äänestäjiä takanaan, jotka kannattavat Pavelia ihan vaan tavan vuoksi tajuamatta, että maailma ja mies muuttuivat tällä välin - eri suuntiin.

wisti
Seuraa 
Viestejä12242
Liittynyt12.2.2013

wisti,

Ei kaikki muut ole homoja.

0len Tanskanen kirjoittanut viimeisten vuosien aikana sinulle pari tiukasti fysiikassa pitäytyvää kommenttia. Nyt esitin gallupien perustelemaan mielipiteen, jossa totesin, että Laura-rouva ei saa persujen ulkopuolelta ääniä juurikaan.
Sinä solvasit minua homoksi!
Eilen perustit ketjun aiheesta, 'nostan kunnianlukkaussyytteen solvauksesta'

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä9555
Liittynyt13.7.2015

wisti kirjoitti:
wisti,

Ei kaikki muut ole homoja.

0len Tanskanen kirjoittanut viimeisten vuosien aikana sinulle pari tiukasti fysiikassa pitäytyvää kommenttia. Nyt esitin gallupien perustelemaan mielipiteen, jossa totesin, että Laura-rouva ei saa persujen ulkopuolelta ääniä juurikaan.
Sinä solvasit minua homoksi!
Eilen perustit ketjun aiheesta, 'nostan kunnianlukkaussyytteen solvauksesta'

Ihmiset usein ovat taipuvaisia arvottamaan muiden käytötstä eri tavoin kuin omaansa ja/tai ovat kyvyttömiä havainnoimaan omaa käytöstään objektiivisesti. Kuitenkin nämä tällaiset tapaukset ovat aika räikeitä ääripäitä, jotka ovat äärimmäisen herkkänahkaisia loukkaantumaan pikkuisista tölväisyistä ja jopa ihan kuvitteellisista kokemuksista, vaikka samaan aikaan voivat rääväsuisesti trollata ja provosoida ja loukkaannuttuaan jostain syyttä tai syystä saattavat kokea "kaikki keinot tarpeellisiksi" aina brutaaleihin väkivallantekoihin tai oikeusjupakoihin saakka, ihan vain kostonhimon tai "opettamisen" vuoksi. Useimmiten puhuttaneen luonnevikaisista yksilöistä.

ovolo
Seuraa 
Viestejä5865
Liittynyt7.7.2007

Tulipahan vain mieleen, että jokohan Putinin hakkerit ovat ehtineet näpelöidä vaalikoneita ja kansan enemmistöhän ottaa mallia vaalikoneiden suosikeista. Vertauksen vuoksi Putinin kosto-dokumentti, osa 2: https://areena.yle.fi/1-4290080

Putin koston 1-osa valaisee taustaa, miksi juuri USA:n vaaleja hakkeroitiin: https://areena.yle.fi/1-4290078

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat