Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Niin onko sitten ilmoittanut alvittoman hinnan vielä.

80 tonniin saa tosiaan uuden GLS 450 lisäksi tämän...myös uuden.

--

Lentokone busineksessa on myös vastuu. Experimental rakentajissa vastuu siirtyy pois valmistajalta kun rakennussarjan omistaja voi ilmoittaa tehneensä 51% työstä itse...valvotuissa olosuhteissa ( työllä on valvoja ).

USA PART 103 luokan koneiden onnettomuuksissa ( joita on todella vähän ) eräässä katkesi ruuvi..kun uhri ei voinut esittää että osa oli ( Hughes Corporationin ) lentokonelaatuinen ...hakija hävisi.

Vierailija

Alle 110 kiloiset Part 103 koneluokat voisivatkin olla otollisempi asiakaskunta kuin upporikkaat öljymiljonäärit. Silloin Fly-Nanokin voisi lentää tunnin muutaman minuutin sijaan.

Vierailija

Oman 70 kiloisen koneeni 1/6 kokoinen malli ( 1200 mm kv ) saa painaa vain 830 grammaa jotta tänä ns. alle 70 kiloisuus voi toimia.

Porkkanana omassa projektissani on se, että konsepti toimii myös Mars-avaruusalukseni koelaboratoriona..jolloin sen tieellinen arvo on suurempi..kuin ehkä millään lentokoneella Wright Flyeria lukuunottamatta ( Bell X-1, Voyager,Space Ship One, Lilienthal liidin  jne ).

Vierailija

JPI kirjoitti:
Major_Overhaul kirjoitti:
Hinta on aika suolainen 80 0000 €.

Puota yksi nolla pois.

Okei 80 000 euroa...mahdollisesti ilman alv:tä.

--

Jotta mun laite todistaisi että lentokoneella voisi edes teoriassa lentää LEOlle ( Low Earth Orbit ) niin sen pitäisi alle 70 kg luokassa kuljettaa kaksi ihmistä tavaroineen...sitä ei ole kukaan koskaan edes harkinnut. Mun laitteeseen mahtuis kaksi..mutta tuskin kokeilen sitä ihan heti..kunhan saan sen edes joskus valmiiksi.

Tosin Musculair II on lentänyt ns. kaks päällä.

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat