Seuraa 
Viestejä275
Liittynyt10.6.2017

Niin, onko porukalla mitään hajua minkälaiset aineet olisivat nivelille hyväksi.
Jostain olen kuullut että joku hainrustouute olisi nivelille hyväksi, liekkö vain mainosmiesten puheita en tiedä.

Mitä ravintoa nivelille: nyt ihmiset vastaamaan.

Kommentit (5)

Käyttäjä4369
Seuraa 
Viestejä525
Liittynyt21.6.2017

Jotkut tuskailevat nivelkipujensa kanssa. Erilaisia salvoja mainostetaan päivittäin, mutta niistä on harvoin apua, jos syynä onkin hammasmätä. Kannattaa ensin hakea sanalla "hammasmätä", siellä on muutama polku aiheesta

esko

jussipussi
Seuraa 
Viestejä41900
Liittynyt6.12.2009

Juurikin_Niin2 kirjoitti:
Niin, onko porukalla mitään hajua minkälaiset aineet olisivat nivelille hyväksi.
Jostain olen kuullut että joku hainrustouute olisi nivelille hyväksi, liekkö vain mainosmiesten puheita en tiedä.

Entä jos menis lääkärin puheille, tutkisivat mistä mahtaa johtua?

Yllä myös mainittiin tämä yksi mahdollinen jos posliinit ja ikenet ei kunnossa.

"Hammasvaivat vievät sairaalaan satoja suomalaisia vuosittain – salakavala sairaus lisää yli 50 taudin riskiä, myös syövän

Hammassairaudet lisäävät muiden sairauksien riskiä, koska niitä aiheuttavat bakteerit pääsevät hampaista suoraan elimistöön."

https://www.hs.fi/tiede/art-2000005540546.html .

jussipussi
Seuraa 
Viestejä41900
Liittynyt6.12.2009

Juurikin_Niin2 kirjoitti:

Juurikin_Niin2 kirjoitti: "Mun pitää kesäksi hommata hammasproteesitkin, kun aineet on syöneet hampaat ihan kokonaan, yksi ehjä purupari vielä on. Oon vaan lykännyt tuota proteesien laittamista, kun silloin pitäisi kaikki hampaat ensin poistaa, ja miten bodari voi syödä ilman hampaita..."

Käyttäjä5105
Seuraa 
Viestejä102
Liittynyt28.10.2017

Glukosamiinia myydään apteekissa ja marketissa on sama purkki halvemmalla.
Joillekin auttaa, toisille ei.
Tuotteen kela-korvattavuus poistui pari vuotta sitten, koska tulee valtiolle halvemmaksi niin.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Inkivääri auttaa tulehdusperäisiin nivelkipuihin. Toimii, on kokeiltu, polvikipu lähti.

Sitä tommenen sentin siivu kaks - kolme kertaa päivässä.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat