Seuraa 
Viestejä585
Liittynyt9.7.2016

Kaikesta huolimatta ja ilman mitään korvikkeita tupakoimatta tämän jakson vuodesta. En olisi uskonut miten vaikeaa eroon pääsy on. Jos joku on aloittamassa niin kannustan kovasti. Rahaa säästyy enää ei se paska maistu suussa. Ei vaatteet haise. Sitäpaitsi ei tuota moskaa enää ole vuosikausiin hyvällä tahdollakaan voinut kutsua tupakaksi.

Käytännössä tein mahdottomasta mahdollisen. Paluuta entiseen? Ei kai oikein voi. Se tietäsi taas yli 40 savuketta päivässä, jos riittääkään. Edes vaikka baari-illan aikana muutama? Mahdoton ajatus mulle. Tilanne on täysin binaari. 0 tai 1. Mulla ei ole mitään analogista vaihtoaehtoa jossa polttelisin satunnaisesti epämääräisinä ajankohtina.

Joten 1 1/2 vuotta ilman alkoholia ja 1 1/2 kuukautta ilman tupakkaa. Sitten jos joskus on miitti, niin ilmeisesti pyöritellään peukaloita. (sijaistoiminnot).

JPI, ovolo ja Kontra1 bannilistallani, eli en lue heidän trolliviestejään.

Lisää listalleni kyllä mahtuu, onhan avaruus ääretön tila jonne mahtuu.
MrNewTime

Kommentit (8)

Deimos
Seuraa 
Viestejä585
Liittynyt9.7.2016

Käyttäjä5105 kirjoitti:
On mahdollista ja vieroitusoireiden jälkeen helppoa elää täysin ilman alkoholia tai tupakkaa.
Ruoan kanssa on paljon hankalampi, kun pitää löytää keskitie.

Toivottavasti on näin. Hassua kyllä, en kumpaakaan ole hirveästi nyt kaivannut.  Painonhallinta ei ole ihan tuntematon ongelma mulle. Joutunut myös sen kanssa jonkinverran tappelemaan. Toivottavasti olet itsellesi löytänyt tuon keskitien. Itsellä kaikki suht ok???? tällä hetkellä.

MrNewTime

molaine
Seuraa 
Viestejä2012
Liittynyt3.8.2011

Onneksi olkoon! Itsellä vajaa neljä vuotta sitten loppui arkitupakointi. Sen mahdollisti työpaikan vaihtaminen. Itse pystyn nykyään polttelemaan baari-illassa tupakkaa, ilman että himot taas arkena jyllää. Ihan kahden topan päivätahtiin en tosin koskaan päässyt. 

Panterarosa: On selvää, että "Partitava kisaa kurupati-kuvaa" ei oikein aukene kehitysmaalaisille N1c- kalmukinperseille.

Deimos
Seuraa 
Viestejä585
Liittynyt9.7.2016

molaine kirjoitti:
Onneksi olkoon! Itsellä vajaa neljä vuotta sitten loppui arkitupakointi. Sen mahdollisti työpaikan vaihtaminen. Itse pystyn nykyään polttelemaan baari-illassa tupakkaa, ilman että himot taas arkena jyllää. Ihan kahden topan päivätahtiin en tosin koskaan päässyt. 

Noin se on yksilöllistä. Siinä missä toinen voi nauttia juhliessaan muutamista savuista tai alkoholiannoksesta toinen palaa automaattisesti vanhaan kierteeseen. Ohje on: jos pysyy aisoissa, nauttikaa. Toiset kun ei siihen pysty.

MrNewTime

Käyttäjä5105
Seuraa 
Viestejä92
Liittynyt28.10.2017

Deimos kirjoitti:
Käyttäjä5105 kirjoitti:
On mahdollista ja vieroitusoireiden jälkeen helppoa elää täysin ilman alkoholia tai tupakkaa.
Ruoan kanssa on paljon hankalampi, kun pitää löytää keskitie.

Toivottavasti on näin. Hassua kyllä, en kumpaakaan ole hirveästi nyt kaivannut.  Painonhallinta ei ole ihan tuntematon ongelma mulle. Joutunut myös sen kanssa jonkinverran tappelemaan. Toivottavasti olet itsellesi löytänyt tuon keskitien. Itsellä kaikki suht ok???? tällä hetkellä.

painon kanssa mitään suurempia ongelmia ollut, ennenku piti alkaa syömään lääkkeitä. Eri lääkkeiden kokeilu laittoi elimistön jotenkin tukkoon, vaikka söin ja liikuin normaalisti. Lääketeollisuudessa on suuret rahavirrat, eikä keinoja kaihdeta. Lääketehtaiden edustajat lahjoo lääkäreitä jatkuvasti. 80-90- luvulla kuka tahansa opiskelija saattoi tienata rahaa, osallistumalla lääketehtaan koekaniiniksi. Tuttu muuten terve nuori mies kuoli sitten aivan yllättäen. Jos papereita julistetaan salassapidettäväksi, se ei tapahdu asiakkaan suojelemiseksi vaan virheiden peittelyyn. Jouduin myös viime talvena syömään kolme antibioottikuuria, ja sekin tuntui lihottavan.
Toissatalvena läheisellä oli naula jalassa ja vietimme paljon aikaa sisällä. Kaveri teki pannukakkua ja minä leivoin eli vehnäjauhoa kului. Jonka vehnäjauhojen takia sitten kilpirauhanen herkistyi.
Painonpudotuksessa on tietysti parempi hidas tahti. Nopeat dietit pom

Juurikin_Niin2
Seuraa 
Viestejä257
Liittynyt10.6.2017

Tupakoinnin lopettamiseen tai sen tekemiseen terveellisemmäksi on sähkötupakka mainio ratkaisu.

Se on paljon tupakointia terveellisempää, koska ei ole palotapahtumaa joss muodostuu esim. tervaa ja häkää.

On ainoastaan höyry jossa on nikotiinia ja makuaineita, ja yllättävän hyvin nuo parhaat sähkötupakat oikeilla nesteillä emuloivat tupakointia.

bdbdbd
Seuraa 
Viestejä238
Liittynyt16.10.2016

Itse lopetin neljä vuotta sitten parin askin päivätahtia polttaneena. Alkuun tuntui kyllä siltä, että voisi vetää itsensä jojoon, mutta viimeiseen kahteen vuoteen en ole edes muistanut, että joskus sitä veti röökiä.

Paino kyllä nousi kymmenen kiloa.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat