Seuraa 
Viestejä3968
Liittynyt21.7.2017

Globaalin taloudellisen ylivallan perustukset
http://magneettimedia.com/34909-2/

...Mainitseeko hän uus-darwinistit, jotka jarruttavat ihmiskunnan hyvinvoinnin kehitystä?

VVM = varhainen vuorovaikutusmalli

Kommentit (11)

Titanic
Seuraa 
Viestejä945
Liittynyt10.5.2014

Tuo, että katsotaan jonkun tahon jarruttavan kehitystä on oman kokemukseni mukaan yleensä päinvastoin. Esimerkiksi kristityt puhuivat Israelin uskonnollista tilaa vastaan ja muiden uskontojen pyhiä kirjoituksia vastaan menneinä vuosikymmeninä, jopa Vatikaanin toisen konsiilin jälkeen, joka puhui positiivisesti muista uskonnoista.

Itse kävin Israelissa 1996 ja sain heiltä voimakkaan sysäyksen kohden oman hyvinvoinnin ajattelemista ennen kuin kuunnella mitään vääriä opetuksia, joita kristityt sydämessään tuumivat. Sain etenkin vahvistusta henkisesti ja ymmärrystä sekä oikeaa tietoa ja kirjoitusten selitystä - juutalaisilta.....

Miksi ihmeessä aina parjataan juuri niitä tahoja, joilta on saatavana apua ja henkistä hyvinvointia.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä3968
Liittynyt21.7.2017

Titanic kirjoitti:
Tuo, että katsotaan jonkun tahon jarruttavan kehitystä on oman kokemukseni mukaan yleensä päinvastoin.

Kuka uus-darwinisteja jarruttelee? Minusta moni on jopa röyhkeä huomattuaan, että siihen on varaa. Hyvänä esimerkkinä se, että moni uus-darwinisti haluaa ulottaa aatteitaan tieteenaloille, jotka eivät biologeille kuulu.

En tarkoita pahalla: jarruttelun lopettaminen olisi kaikille mahdollisuus. 

Näen tieteessä ongelmana sen asenteen, joka monien eri tieteenalojen välillä vallitsee:  tietoa HENKILÖIDÄÄN, ja sillä perusteella "kiistetään"/vähätellään.  Kuulostaa epätodelliselta, mutta niin se vain käytännössä on.

Tuli mieleen Rupert Sheldraken esittämää 10 dogmaa nykytieteessä:

1. Nature is mechanical or machine like

2. All matter is unconscious

3. The laws or constants of nature are fixed

4. The total amount of matter and energy is always the same

5. Nature is purposeless

6. Biological heredity is material

7. Memories are stored inside your brain

8. Your mind is inside your head

9. Psychic phenomena like telepathy is not possible

10. Mechanistic medicine is the only kind that works

Nämä dogmat ovat jarru: jos asioita lähdetään kiistämään.

Tai väitetään  jotain, mitä ei ole tieteellisesti todistettu - ei kuulu biologiaan.

...Mutta kommentoitko vain juutalaisten osuutta!? Juu voihan se olla, että asia onkin päinvastoin... En voi sanoa mitään juutalaisten puolesta.

Titanic kirjoitti:
Esimerkiksi kristityt puhuivat Israelin uskonnollista tilaa vastaan ja muiden uskontojen pyhiä kirjoituksia vastaan menneinä vuosikymmeninä, jopa Vatikaanin toisen konsiilin jälkeen, joka puhui positiivisesti muista uskonnoista.

Joskus ei riitä vain mielistellä. Pitäisi myös itse tehdä jotain muutoksen eteen. Siinä olet oikeassa, että pelkkä negatiivinen puhe ei johda mihinkään. Yhteistyö sen sijaan voi olla hyödyksi. Ja siitähän on nimenomaan kyse, että haluaa kehitystä - ei siitä kuka on oikeassa. Hyvinvointi on yhteinen asia,  siksi sanon tämän kaiken rakentavassa mielessä. Jos tiede kiinnostaa enemmän kuin oma ego, kykenee avoimeen ja asialliseen keskusteluun.

Titanic kirjoitti:
Itse kävin Israelissa 1996 ja sain heiltä voimakkaan sysäyksen kohden oman hyvinvoinnin ajattelemista ennen kuin kuunnella mitään vääriä opetuksia, joita kristityt sydämessään tuumivat. Sain etenkin vahvistusta henkisesti ja ymmärrystä sekä oikeaa tietoa ja kirjoitusten selitystä - juutalaisilta.....

Miksi ihmeessä aina parjataan juuri niitä tahoja, joilta on saatavana apua ja henkistä hyvinvointia.

Minusta juutalaisissa on paljon ihailtavaa. Juutalaisten ylivoimaisuus perustuu pitkälti uskontoon - heillä on vahvat arvot, ja he pitävät yhtä. En minä nähnyt tuossa videon puheessa ketään pahiksena; mutta mielenkiintoista kuulla, mikä kuvio tätä maailmaa pyörittää. Moni tuskin suostuu käsittämään? Ehkä juuri se naiivius huvittaa... ainakin minulla päällimmäisin fiilis tuosta jutusta oli nimenomaan huvittuminen. Ja näen uus-darwinismin suurena osana tuota koneistoa.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä3968
Liittynyt21.7.2017

Ronald Bernardin puhe on hieman masentavaa... Vaikka mikään ei tullut yllätyksenä, tilanteen kuuleminen ääneen on pöyristyttävää. Ensimmäistä kertaa epäilen, tuottaako minun uurastukseni pienintäkään etua kenenkään hyväksi - jos eliitti EI HALUA muutosta, eikä sellaista salli, asialle ei voi mitään. Jos on todellakin niin, että kärsimys tuottaa rahaa. Se Merlinin kaavio!?

Jos oikeasti haluttaisiin auttaa, se olisi jo tehty. Eurooppaan ei olisi pakolaisvirtaa, ihmiset eivät kuolisi nälkään, söisi typeriä lääkkeitä, ja kärsisi kaikista nykyajan vitsauksista... samalla kun pilaavat oravanpyöräjuoksussaan myös luonnon. 

Kun eliitin suvut vaihtavat planeettaa, meidän sukumme hukkuu omaan saastaansa.

Havaintoja uudesta maailmanjärjestyksestä

http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2017/04/ronald-bernard-paljasti-illumin...

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä3968
Liittynyt21.7.2017

jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä4499 kirjoitti:
Globaalin taloudellisen ylivallan perustukset
http://magneettimedia.com/34909-2/

...Mainitseeko hän uus-darwinistit, jotka jarruttavat ihmiskunnan hyvinvoinnin kehitystä?

Miksi otsikossa huudetaan?

Missä otsikossa? Jos tarkoitat lainauksessa boldaamaani otsikkoa, boldaan aina  otsikot visuaalisen selkeyden vuoksi - en ole koskaan ajatellut sitä huutamisena.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä3968
Liittynyt21.7.2017

Kursivointia käytän joka lainattuun tekstiin TAI oman tekstin pieneen korostamiseen; isoon korostamiseen käytän pääkirjaimia. Ainoa millä "huudan" ovat huutomerkit.

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä3968
Liittynyt21.7.2017

...mutta minun tarkoitukseni pääkirjaimia käyttäessäni on "hidastaa" sanoja. Painottaa. Se toimii joskus voimakkaammin kuin huutomerkki tai useampi, koska siinä huomio kiinnittyy paremmin sisältöön (itse sanaan), ei niinkään tunteeseen (merkkeihin). Jos ymmärrät, mitä tarkoitan!

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat