Seuraa 
Viestejä128
Liittynyt9.8.2017

Olen keksinyt oikeastikin tärkeimmän asian maailmankaikkeudessa. Se kuuluu: "Tunteet ovat niin ihmeellinen asia, että ne pitää ottaa huomioon kaikessa ja kaikkialla"

Toinen tärkeä asia on maailman miettiminen ja ajatusten siirtäminen muille ja jälkipolville.

Kommentit (5)

Keijona
Seuraa 
Viestejä9159
Liittynyt13.3.2015

En oikein ymmärrä miten kukaan  voisi edes olla tunteita huomioimatta, tunnehan se on aina se syy miksi ihminen jotain tekee ? Järkevä ja looginenkin on tunne,  ja muutenkin lisäisin vielä: Elämä on lääkettä.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä2192
Liittynyt10.10.2011

karahka3 kirjoitti:
Olen keksinyt oikeastikin tärkeimmän asian maailmankaikkeudessa. Se kuuluu: "Tunteet ovat niin ihmeellinen asia, että ne pitää ottaa huomioon kaikessa ja kaikkialla"

Toinen tärkeä asia on maailman miettiminen ja ajatusten siirtäminen muille ja jälkipolville.

Ihan hyvä, mutta vain sopivasti annosteltuna.

Ah, this is obviously some strange usage of the word 'safe' that I wasn't previously aware of.

Merlin
Seuraa 
Viestejä4095
Liittynyt25.9.2017

Juuri kun pääsin sanomasta toisessa ketjussa skitsofreniasta, niin sain lukea saman toisella tavoin muotoiltuna.

Draamassa on tarkoituksella kaari. Se kaari on selittämässä niitä tunteita.

Esim. Brooke ja Taylor (Joo, oon gubbe) vihaa toisiaan hyvästä syystä, mutta satunnaiselle katsojalle heidän keskinäinen kinastelu saattoi näyttäyä lapsellisena. Tosin satunnaisista kommentoijista ei ole mitään hyötyä, joten heidän kritiikkiäkään ei tarvitse huomioida.

Uusimpien tutkimusten mukaan uusimmat tutkimukset ovat keskimäärin yhdentekeviä.

Merlin
Seuraa 
Viestejä4095
Liittynyt25.9.2017

Se onkin tämän kirkonkin CABLE-mallin sudenkuoppa (yksi niistä monista) sitä kuunnellaan arvioiden, mutta arvostelematta ja annetaan valtaa, mutta kun nyt tämä notaari on se joka pyrkii ymmärtämään toista, joten yhtä hyvin hän voisi vain hoitaa virkavelvollisuutensa ilman ylimääräistä yhteiskuntavastuuta, vaan ei, niin ei.

Uusimpien tutkimusten mukaan uusimmat tutkimukset ovat keskimäärin yhdentekeviä.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat