Seuraa 
Viestejä146
Liittynyt9.8.2017

Itse en halua mitään muuta niin paljon kuin tavata ihan oikean avaruusolennon. Mutta onko sellainen koskaan mahdollista? Välillä kyllä luulen (minulla on skitsofrenia) kuulevani olentojen ääniä, jotka eivät ole kotoisin maa-planeetalta. Olisiko sellaisen otuksen näkeminen liian suuri muutos maailmankuvaani, että pysyisinkö järjissäni? Toisaalta miksi menettäisin tuollaisen kohtaamisen sattuessa järkeni?

Sivut

Kommentit (57)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä30440
Liittynyt16.3.2005

Jaa, minulla olisi tuhansia toiveita ennen kuin avaruusolennon tapaaminen tulisi mieleen. Sinä tuskin pääset avaruusolennon vieraaksi, mutta aina sitä voi toivoa, että avaruusolennolla on paremmat kulkupelit ja se päättää poiketa vierailulle.

Tuo järjissään pysyminen on sitten oma asiansa. Minun olisi ainakin hyvin vaikea uskoa, että tapaamani avaruusolento on oikea, eikä vain minun omien aivojeni tuottama hallusinaatio, vaikka minulla ei ole mitään mielenterveysdiagnooseja. Se saisi tehdä hyvän päivätyön vakuuttaakseen minut olemassaolostaan, ja varmaan pitäisi minua umpihulluna.

karahka3
Seuraa 
Viestejä146
Liittynyt9.8.2017

Sitäkin mietin, että jos niitä tällä planeetalla vierailee, niin eikös niitä pitäisi näkyä enemmänkin lentelemässä UFOilla taivaallamme?

Punde
Seuraa 
Viestejä2041
Liittynyt13.12.2016

Kerran Porvoosta Helsinkiin matkatessa, sillä Runeberg laivalla, luulin olevani kasvotusten ainakin lähes avaruusolion kanssa!
Siis sen af Grannin kanssa, mutta se olikin Mattiesko Hytönen.
Pelottava kokemus.

ovolo
Seuraa 
Viestejä6208
Liittynyt7.7.2007

karahka3 kirjoitti:
Sitäkin mietin, että jos niitä tällä planeetalla vierailee, niin eikös niitä pitäisi näkyä enemmänkin lentelemässä UFOilla taivaallamme?

Mutta siinä on sellainen ongelma, jos ne  lentelis niillä UFOillaan enemmän kuin tähän asti, niin niitä ei vois enää kutsua ufoiksi eli Unidentified Flying Objecteiksi. Jolloin maan asukkaiden pitäisi tokaista, että taas nuo (esimerkiksi) Siriuksen asukkaat pörräävät  lentävillä lautasillaan esim. pillurallin merkeissä.

Punde
Seuraa 
Viestejä2041
Liittynyt13.12.2016

Sateliittejakin on raketeilla lennätetty avaruuten kauhee määrä.
Silti vain yhden raketin aiheuttaman valoilmiön itäisellä aamutaivaalla nähnyt.
Itse raketteja en yhtään.
Toimiiko UFOt rakettimoottoreilla?

Merlin
Seuraa 
Viestejä4095
Liittynyt25.9.2017

Jos tänne koskaan ufo laskeutuu, niin me ollaan hävitty peli, se on varmaa.

Uusimpien tutkimusten mukaan uusimmat tutkimukset ovat keskimäärin yhdentekeviä.

Merlin
Seuraa 
Viestejä4095
Liittynyt25.9.2017

Tai emt. Ehkä ne on vaan tulossa pullakahville. Jos vaikka sielläpäin Linnunrataa ei kasva kanelia.

Uusimpien tutkimusten mukaan uusimmat tutkimukset ovat keskimäärin yhdentekeviä.

JPI
Seuraa 
Viestejä26539
Liittynyt5.12.2012

Neutroni kirjoitti:
Jaa, minulla olisi tuhansia toiveita ennen kuin avaruusolennon tapaaminen tulisi mieleen. Sinä tuskin pääset avaruusolennon vieraaksi, mutta aina sitä voi toivoa, että avaruusolennolla on paremmat kulkupelit ja se päättää poiketa vierailulle.

Tuo järjissään pysyminen on sitten oma asiansa. Minun olisi ainakin hyvin vaikea uskoa, että tapaamani avaruusolento on oikea, eikä vain minun omien aivojeni tuottama hallusinaatio, vaikka minulla ei ole mitään mielenterveysdiagnooseja. Se saisi tehdä hyvän päivätyön vakuuttaakseen minut olemassaolostaan, ja varmaan pitäisi minua umpihulluna.

Jos minä näkisin ufon laskeutuvan ja avaruusmiehen tukevan siitä ulos, niin minun olisi tosi vaikeaa uskoa näkeväni harhoja, koska en ole koskaan ennenkään harhoja nähnyt. :-)

3³+4³+5³=6³

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14395
Liittynyt16.3.2005

Joskus näillä palstoilla kirjoitteli Urantiasta eräs Stefan. Olen hänet työni yhteydessä tavannut useitakin kertoja.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Radikaali
Seuraa 
Viestejä76
Liittynyt18.2.2017

karahka3 kirjoitti:
Itse en halua mitään muuta niin paljon kuin tavata ihan oikean avaruusolennon. Mutta onko sellainen koskaan mahdollista? Välillä kyllä luulen (minulla on skitsofrenia) kuulevani olentojen ääniä, jotka eivät ole kotoisin maa-planeetalta. Olisiko sellaisen otuksen näkeminen liian suuri muutos maailmankuvaani, että pysyisinkö järjissäni? Toisaalta miksi menettäisin tuollaisen kohtaamisen sattuessa järkeni?

Joo, ole vain kaikessa rauhassa olen vakuuttunut,ettet voi menettää järkeäsi...!

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Jos tänne ufoja tulis niin suvakit olis pillu märkänä, se on varma.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

syytinki kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
Jos tänne ufoja tulis niin suvakit olis pillu märkänä, se on varma.

Pyydän täsmällisyyttä. Kaikilla suvakeilla ei ole pillua, vaikka melkoisia ämmiä saattavat ollakin.

Totta, ne pilluttomat olis tietysti alienin kullia oikeeseen pikkaan kädellä ohjaamassa.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä10433
Liittynyt20.1.2013

karahka3 kirjoitti:

Jos UFOn ja alienien vieraaksi mielit, niin kannattaa matkustaa jenkkeihin, siellä on suurin tilastollinen mahdollisuus joutua uffojen sieppaamaksi.

😎

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat