Seuraa 
Viestejä3768
Liittynyt13.1.2015

Minä olen tottunut luottamaan suomalaiseen poliisiin, mutta katsokaapa seuraava videoklippi. Onko se kuvattu Venäjällä, Kiinassa vai Pohjois-Koreassa? Ei, se on Helsingin kansalaistorilta, jossa matut mellastavat ja äärivasemmiston naamioidut "antifat" uhkailevat ohikulkijoita ja mitä tekee poliisi, pidättää ja heittää selitystä antamatta putkaan viattoman ohikulkijan, joka kuvaa kännykkäkamerallaan ...

https://mvlehti.net/2018/02/17/video-panu-huuhtanen-putkaan-helsingissa-...

Siihen on tosin ollut tottuminen, että valtamedia leimaa jokaisen kansallismielisen, joka ihan demokraattisesti esittää vastustavan mielipiteen haittamaahanmuutosta tai eurosta/EU:sta.
Allekirjoittanutkin on Vihreän Langan jutussa "äärioikeiston" puuhamiehiä ja Seura-lehdessä "äärioikeistolainen rähinöitsijä" vaikken ole yhteenkään mielenosoitukseen osallistunut eläessäni, vain perustanut valtuustoryhmän tuodakseni liikettä demokraattisiin raameihin.

Nyt on pakko kysyä, onko Suomi poliisivaltio, jossa kansalainen voidaan pidättää julkiselta paikalta ja heittää putkaan syytä kertomatta? Mitä tapahtuu putkassa jossa todistajia ei ole, kertomukset eivät ole rohkaisevia. En kerro niistä täällä, koska todisteita ei ole, vain asianomaisten kertomaa ja se on peloittavaa.

Olen syvästi huolestunut.

Sivut

Kommentit (59)

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä10433
Liittynyt20.1.2013

Kyllä suomessa ollaan jo heräämässä nk. matuongelmaan, joten jatka vain pyytetöntä työtäsi valitsemallasi saralla, niin sinut tullaan vielä sukupolvienkin kuluttua muistamaan ja sitä tehdessä hokemaan ”kyllä hän oli oikeassa!”.

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3768
Liittynyt13.1.2015

Kiitos "brainwashed", huomaan että meillä on yhteisiäkin aatoksia.

Saattaa olla kuten sanot tai sitten ei. Islamistinen Eurooppa muistelee ehkä pään katkaisulla, onneksi taidan silloin olla jo toisessa seurakunnassa, haitari- vai harppupuolella, sitä en tiedä.

JPI
Seuraa 
Viestejä26582
Liittynyt5.12.2012

Dr Strangelove kirjoitti:
Minä olen tottunut luottamaan suomalaiseen poliisiin, mutta katsokaapa seuraava videoklippi. Onko se kuvattu Venäjällä, Kiinassa vai Pohjois-Koreassa? Ei, se on Helsingin kansalaistorilta, jossa matut mellastavat ja äärivasemmiston naamioidut "antifat" uhkailevat ohikulkijoita ja mitä tekee poliisi, pidättää ja heittää selitystä antamatta putkaan viattoman ohikulkijan, joka kuvaa kännykkäkamerallaan ...

https://mvlehti.net/2018/02/17/video-panu-huuhtanen-putkaan-helsingissa-...

Siihen on tosin ollut tottuminen, että valtamedia leimaa jokaisen kansallismielisen, joka ihan demokraattisesti esittää vastustavan mielipiteen haittamaahanmuutosta tai eurosta/EU:sta.
Allekirjoittanutkin on Vihreän Langan jutussa "äärioikeiston" puuhamiehiä ja Seura-lehdessä "äärioikeistolainen rähinöitsijä" vaikken ole yhteenkään mielenosoitukseen osallistunut eläessäni, vain perustanut valtuustoryhmän tuodakseni liikettä demokraattisiin raameihin.

Nyt on pakko kysyä, onko Suomi poliisivaltio, jossa kansalainen voidaan pidättää julkiselta paikalta ja heittää putkaan syytä kertomatta? Mitä tapahtuu putkassa jossa todistajia ei ole, kertomukset eivät ole rohkaisevia. En kerro niistä täällä, koska todisteita ei ole, vain asianomaisten kertomaa ja se on peloittavaa.

Olen syvästi huolestunut.

Sekö sinua huoletuttaa, että ne raivoisat afgaanit eivät käyneet niiden rauhallisten ohikulkijoiden kimppuun?
😂

3³+4³+5³=6³

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3768
Liittynyt13.1.2015

JPI,

Sinun luetun ymmärtämisessäsi on ilmeisiä puutteita jo muissa aiheissakin, huolestunut olen siitä, että tavallinen suomalainen pidätetään ilman syytä. Aiemmin kuulemani mukaan on pidätetty vastaavasti ilman syytä ja pidetty yön yli putkassa sekä viety rahat pankkitililtä, Marco DeWitt' iltä murtui kylkiluut pidätyksen aikana, tuleeko mieleen jokin muu maa?

Valtamedia ei näistä kerro, pitää etsiä totuus MV-lehdestä ja eikö video ole kiistaton todiste uutisen oikeellisuudesta? Tosi huolestuttavaa, jos tämä ei Suomessa ja EUvostoliitossa kiinnosta, sinä voit olla seuraava.

Merlin
Seuraa 
Viestejä4095
Liittynyt25.9.2017

JPI,

Sinun luetun ymmärtämisessäsi on ilmeisiä puutteita jo muissa aiheissakin, huolestunut olen siitä, että tavallinen suomalainen pidätetään ilman syytä. Aiemmin kuulemani mukaan on pidätetty vastaavasti ilman syytä ja pidetty yön yli putkassa sekä viety rahat pankkitililtä, Marco DeWitt' iltä murtui kylkiluut pidätyksen aikana, tuleeko mieleen jokin muu maa?

Valtamedia ei näistä kerro, pitää etsiä totuus MV-lehdestä ja eikö video ole kiistaton todiste uutisen oikeellisuudesta? Tosi huolestuttavaa, jos tämä ei Suomessa ja EUvostoliitossa kiinnosta, sinä voit olla seuraava.

Eli poliisi on pahoinpidellyt ja ryöstänyt ihmisiä, mutta tämä tapaus oli nyt sitten liikaa.

Enkä kiistä syytöksiä. Suomen poliisi on pelkkä vitsi. Ei ne saa kuin rehelliset rikolliset säppiin. Sama juttu oikeuslaitoksen kanssa: Krokotiilinkyyneleillä on enemmän merkitystä tuomioon, kuin itse rikoksella.

Uusimpien tutkimusten mukaan uusimmat tutkimukset ovat keskimäärin yhdentekeviä.

Merlin
Seuraa 
Viestejä4095
Liittynyt25.9.2017

Espoon huumepoliisikin on tunnettu piireissä tavastaan pyöristää huumausaineiden määrät alaspäin. Mihin kadonneet huumeet päätyvät, on avoin kysymys. Helsingin poliisi ainakin on täysin tietoinen tästä tavasta varastaa huumeita.

Itsellenikin on käynyt niin, että poliisit ovat tulleet ovesta sisään ja vieneet mitä huvittaa "todistusaineistona". Sörkässäkin vartijat veivät omaisuutta ja kun yritti valittaa oikeusasiamiehelle, tuli vastauksena EVVK.

Uusimpien tutkimusten mukaan uusimmat tutkimukset ovat keskimäärin yhdentekeviä.

Merlin
Seuraa 
Viestejä4095
Liittynyt25.9.2017

Virkapuvussakin on tultu kirjoittamaan sakkoa. Ja kun kysyi miksi he tulivat virkapuku päällä kirjoittamaan sakkoa, kun ohjesäännöt kieltävät sen, oli vastaus että sitä olis varmaan kannattanu miettiä ennen kuin syyllistyi rikokseen. Semmonen catch-22.

Vähemmän yllättäen molemmat kytät olivat ämmiä.

Merlin
Seuraa 
Viestejä4095
Liittynyt25.9.2017

Satuin tuntemaan Petri Jääskeläisen pojan, kun samoilla seuduilla kasvettiin. Muutama vuosi sitten eräs läheinen ystävä kävi heillä viettämässä iltaa Juuson muistoa kunnioittaen, kun Petri sai sitten päähänsä yrittää sysätä vastuu koirastaan kaverille.

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3768
Liittynyt13.1.2015

No, en kommentoi poliisin toimintaa muissa kuin näissä poliittisissa jutuissa ja toivon olevani väärässä. Tunnen kuitenkin Panu Huuhtasen ja tiedän että on erittäin rauhallinen järkimies, hyvin vaikea uskoa mikä muu syy pidätykseen olisi kuin poliittinen vaino. Ja se on todella huolestuttavaa.

Merlin
Seuraa 
Viestejä4095
Liittynyt25.9.2017

Mä en pysty yksinkertaisesti ymmärtämään miten ne ali-ihmiset kykenee vetämään sellaisia kiksejä asioista joihin kouluttamaton apinakin kykenisi heidän asemassaan. Ilmeisesti heidän mielestään kouluttamattomat apinat eivät pääse siihen asemaan, joka herättää kysymyksen siitä miksei kouluttamaton apina pääse viranomaiseksi, jos sen pätevyys on samaa luokkaa.

Merlin
Seuraa 
Viestejä4095
Liittynyt25.9.2017

Lekuritkin tehneet jonkun epävirallisen vaarallisuusarvion, koska he ovat lääkäreitä. Vittu ku oliski, niin ei tarvitsisi pohtia sitäkään asiaa.

Hänen pyhyytensä
Seuraa 
Viestejä28076
Liittynyt13.5.2005

Ääriryhmien käsittelyssä poliisilla on tietysti mennyt aiemminkin pasmat sekaisin. Joskus aikoinaanhan  oli äärivasemmiston mellakaksi provosoitu, joskin lopulta poliisien läsnäolon vuoksi harmittomaksi mielenosoitukseksi muodostunut kokoontuminen Helsingissä ja silloin poliisi piiritti ja pidätti kymmeniä mielenosoitukseen kuulumattomia äärivasemmistoksi oletettuja. Tavallisia ihmisiä, joiden työmatka vain leikkasi mielenosoituksen kanssa. Sinällään minulla ei ole pahaa sanottavaa siitä, että mellakaksi aiottua mielenilmausta vastaan asetettiin mellakkapoliisit mutta muuten tuossa pidätysintoilussaan homma taisi lähteä tilannetta ylitulkinneella poliisilla hieman lapasista.

Jos argumentista ei voi johtaa yleistä sääntöä, sillä ei ole sisältöä.

Merlin
Seuraa 
Viestejä4095
Liittynyt25.9.2017

Se on kyllä jännä juttu miten laitosnuoresta löytyy vielä aikuisenakin ohimennen vikoja jotka ovat jääneet ympärivuorokautisessa tarkkailussa huomaamatta.

John Carter
Seuraa 
Viestejä9817
Liittynyt17.2.2006

No, en kommentoi poliisin toimintaa muissa kuin näissä poliittisissa jutuissa ja toivon olevani väärässä. Tunnen kuitenkin Panu Huuhtasen ja tiedän että on erittäin rauhallinen järkimies, hyvin vaikea uskoa mikä muu syy pidätykseen olisi kuin poliittinen vaino. Ja se on todella huolestuttavaa.

Yhteiskunta muuttuu huolestuttavaan suuntaan, kanasalaisten sananvapaus on uhattuna. Tuonkin ajan olisi voinut käyttää tehokkaammin laittomasti maassa olevien pamputtamiseen.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Merlin
Seuraa 
Viestejä4095
Liittynyt25.9.2017

Laitoksissa yritettiin laittaa milloin vetämään Pisaralla pisimmälle tiimiä, milloin vetämään vertaistukiryhmää. Huvittavinta koko vertaistukiehdotuksessakin oli, että minun olisi pitänyt olla vertaistukena heidän uhreilleen. Mutta tavatonta se ei ole. Mun suurin rikos on, etten pyydä anteeksi sitä että naamalleni räitään.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat