Seuraa 
Viestejä80

Laitampa tähän rikollisesta elämästäni ennen nykyistä kaidan tien käymistäni,

Moniko on virheensä sovittanut vankilassa, en mene yksityiskohtiin mutta viisi kertaa olen linnassa istuskellut eri pituisia aikoja.
Voin vakuuttaa ettei tuo aika ollut lepäilyä täysihoitolassa, niinkoin näillä palstoilla usein kuulee sellaisilta joilla ei ole mitään kosketuspintaa asiasta.
Omat vaaransa on sielläkin pitää pitää nimittäin aika matalaa profiilia, kuin on nokkimisjärjestyksessä siellä keskitason alapuolella.
Viimeinen reissu oli herättävä, aikansa se ottaa ennenkuin tajuaa miksi tänne joutuu aina vaan uudelleen, osa ei siitä välitä, sanotaan että he ovat kotoutuneet niihin oloihin, mulle se ei pitkässä juoksussa sopinut.
Oletteko heittäneet vuosia elämästänne hukkaan...

- Kaikki on syyllisiä ellei toisin todisteta -

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Mikä määrittää linnassa nokkimisjärjestyksen?
Mihin sijoittuisi esim. talousrikollinen?

Onko se arvoasema kiinni tavasta toimia siellä vai tehdystä rikoksesta?

Vaikuttaako kykenevyys tai taipumus väkivaltaan siihen mihin portaalle asettuu?

H.Tanska
Seuraa 
Viestejä370

Raspu kirjoitti:

Elokuvista saa sen käsityksen, että maine kasvaa mitä suurempia rikoksia tekee, sitä ylempi on arvostus.

Naisten hakkaajat on surkimuksia.

Voisi olettaa, jos on puhelinkopin kokoinen kalju Michelin ukko ei tipuset silmille hypi.

Donald Trump President of the United States of America

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Radikaali kirjoitti:

Moniko on virheensä sovittanut vankilassa, en mene yksityiskohtiin mutta viisi kertaa olen linnassa istuskellut eri pituisia aikoja.
Voin vakuuttaa ettei tuo aika ollut lepäilyä täysihoitolassa, niinkoin näillä palstoilla usein kuulee sellaisilta joilla ei ole mitään kosketuspintaa asiasta.
Omat vaaransa on sielläkin pitää pitää nimittäin aika matalaa profiilia, kuin on nokkimisjärjestyksessä siellä keskitason alapuolella.
Viimeinen reissu oli herättävä, aikansa se ottaa ennenkuin tajuaa miksi tänne joutuu aina vaan uudelleen, osa ei siitä välitä, sanotaan että he ovat kotoutuneet niihin oloihin, mulle se ei pitkässä juoksussa sopinut.

Mä oon toimittanut poliiselta karussa olleen monimurhajaan linnaan....en edes ajattele mitä hän huuumetovereineen tekisivät jos tietäisivät.

Vierailija

Onko suomessa linnassa "jengejä tai koplia"?
En tyt siis tarkoita varsinaisesti mitään mopoporukoits tmv. vaan että ryhmittäydytäänkö siellä?

Vierailija

Jos vetää turpaan jotakuta niin jääkö siitä kiinni ja onko se huonoa käytöstä?
Laverteleeko uhri?
Leffoissahan kaikki pysyy hiljaa jopa perseraiskauksesta.

H.Tanska
Seuraa 
Viestejä370

On päivän selvää että viina ja huumeet, on lähes ainoa syy miksi linnaan joudutaan.

Taitaa olla 90 % tuomion saaneilla jompi kumpi tai kumpikin osasyyllinen miksi sinne joutuu.

Eli ilman päihteitä yhteiskunnallamme olisi varaa, kunnolliseen vanhusten hoitoon sekä kunnolliseen kansaneläkkeen maksuunkin.

Työeläkkeethän on aika hyyvällä tasolla, mutta miten on tulevaisuus kun on työttömyyttä ei kerry eläkkeitäkään.

Donald Trump President of the United States of America

Vierailija

Homostellaanko linnassa paljon ja jos niin kuinka se käytännössä suoritetaan?
Pääseekö kaverin selliin vähä nus, nus vai miten?

Vierailija

H.Tanska kirjoitti:
On päivän selvää että viina ja huumeet, on lähes ainoa syy miksi linnaan joudutaan.

Taitaa olla 90 % tuomion saaneilla jompi kumpi tai kumpikin osasyyllinen miksi sinne joutuu.

Eli ilman päihteitä yhteiskunnallamme olisi varaa, kunnolliseen vanhusten hoitoon sekä kunnolliseen kansaneläkkeen maksuunkin.

Työeläkkeethän on aika hyyvällä tasolla, mutta miten on tulevaisuus kun on työttömyyttä ei kerry eläkkeitäkään.

Suomessa on paljon porukkaa jotka ei tuu koskaan saamaan työeläkettä. Valtio maksaa silloin minimieläkkeen.

Tuomitsija
Seuraa 
Viestejä80

Raspu kirjoitti:
Mites jehovat, näkeekö siellä aseistakieltäytyjä jehovia?

Joo, kyllä se niin on että jos ei tunne kaveria, ei auta mennä kyselemään miksi olet täällä, ei multa kukaan tullut kysymään, enkä itekkään kyselly, sillä ei ole merkitystä, jos ei itse sille halua merkitystä.

Tuomitsija
Seuraa 
Viestejä80

Raspu kirjoitti:
Onko perää että ei ole 50kg suurempia puntteja käytössä?

Sillon kun oli rautoja ei oltu rajoitettu, 300 kg vetivät maasta ja paitapäällä penkistä 230 kg, parhaat.

Juurikin_Niin2
Seuraa 
Viestejä279

Radikaali kirjoitti:

Olen heittänyt koko nuoruuteni hukkaan opioidiriippuvuuden vuoksi, oon nyt 37 ja 6v ollu korvaushoidossa.

Rikoksia oon tehny paljonki, diilannu kamaa ja ryöstäny apteekkeja, viljellyt pilveä ja myynyt sitä.

Narkkarina olo on täyttä työtä ja puolet kavereista joutuu lusimaan ja puolet kuolee, noin se on mulla mennyt.

Onneksi oon nyt ollu sen 6v irti herskasta, oxyistä ja subusta.

Juurikin_Niin2
Seuraa 
Viestejä279

Juurikin_Niin2 kirjoitti:
Radikaali kirjoitti:

Olen heittänyt koko nuoruuteni hukkaan opioidiriippuvuuden vuoksi, oon nyt 37 ja 6v ollu korvaushoidossa.

Rikoksia oon tehny paljonki, diilannu kamaa ja ryöstäny apteekkeja, viljellyt pilveä ja myynyt sitä.

Narkkarina olo on täyttä työtä ja puolet kavereista joutuu lusimaan ja puolet kuolee, noin se on mulla mennyt.

Onneksi oon nyt ollu sen 6v irti herskasta, oxyistä ja subusta.

Niin, joskus 16v poltin ekat sauhut ja 20v olin oikeastaan näin jälkeenpäin jo täys nisti.

Vierailija

Raspu kirjoitti:

Rikoksesta homma on kiinni suuntaa-antavasti, esim. Alin on pedari/raiskari ihan suoraan ja ylin oletus on Ek ja pytty, sitten muita henkirikoksia. On erilaisia asioita, jotka tuota rikoksesta seuraavaa oletusasemaa heittelee; vasikoimalla pääsee satulanhaistelijoiden seuraksi lisko-osastolle (ns. pelkääjien osasto), veloilla voi päästä myös liskolle, mutta mikään automaatio se ei ole.
Väkivaltarikolliset ovat oma ryhmänsä, kyky ja/tai taipumus määrittää lähinnä asemaa oman ryhmänsä sisällä, murhamiehet on melko arvostettua sakkia, vaikka olisi kyseenalaisempikin uhri ollut kyseessä.
Vain velanperijät ovat tienanneet väkivaltarikoksellaan.

Talousrikolliset jakaantuvat alalahkoihin, kuten petospetterit, puhtaat huijarit ja perinteiset valkokauluskonnat, joilla on aina koko talon suurimmat summat kysesessä. Valkokaulukset ovat huomattavan harvoin päihdeongelmaisia. Talousrikolliset saavat kohtelua omaan käytökseensä perustuen, ei niinkään rikokseen.

Huumerikollisissa aseman määrää persoona, varallisuus, liikevaihto, päihde ja suhteet muihin konniin.

Raspu kirjoitti:
Jos vetää turpaan jotakuta niin jääkö siitä kiinni ja onko se huonoa käytöstä?
Laverteleeko uhri?
Leffoissahan kaikki pysyy hiljaa jopa perseraiskauksesta.

Lähtökohtaisesti ei jää kiinni. Vasikoinnin osuessa kohdalle toki jää, mutta vasikoinnista seuraa automaattisesti lisää väkivaltaa.
Ilman syytä jos vetelee turpaan niin pidetään huonona käytöksenä, joka saattaa nasahtaa omaan nilkkaan.
Yleisimmät työkalut väkivaltaan on putki, kiuaskivi tai säilyke tyynyliinassa, joku terä ja puntit. Myös kiuhuva vesi tai öljy lentää suht säännöllisesti.

Raspu kirjoitti:

Vain avotaloissa, kivitaloissa vain harvoin. Annetaan olla hyvin rauhassa, jos niin näyttävät tahtovan.

Raspu kirjoitti:
Homostellaanko linnassa paljon ja jos niin kuinka se käytännössä suoritetaan?
Pääseekö kaverin selliin vähä nus, nus vai miten?

Huomattavan vähän, lähinnä koska perhetapaamiset ja lomat pyörivät hyvin, eikä tuomiotkaan ole huiman pitkiä. Olosuhdehomoja ei juuri näy. Homojen kohtelu on muutenkin odotetun konservatiivista, joten ovat hyshys tai erikoisosastoilla.
Selleihin pääsee usein ja pitkiksi ajoiksi, suosittuja kimppaharrastuksia on kaikenlaiset pelit, ei homostelu.

Radikaali kirjoitti:
Raspu kirjoitti:

Joo, kyllä se niin on että jos ei tunne kaveria, ei auta mennä kyselemään miksi olet täällä, ei multa kukaan tullut kysymään, enkä itekkään kyselly, sillä ei ole merkitystä, jos ei itse sille halua merkitystä.

Esimerkiksi avo-osastoille tai joihinkin ruoka-aikoihin tai -paikkoihin vaaditaan järjestäen paperit (tuomiolauselmat ja esitutkintamateriaalit) luettavaksi. Vääriin pöytiin tai osastoihin ei yksinkertaisesti voi edes vahingossa eksyä vasikkaa tai raiskaria, ainakaan kovin pitkäksi aikaa.
Jos lusii tuomionsa osastoilla, joissa on vähintään 23h/vrk ovet kiinni ja ilman työtä tai koulua, saattaa selvitä koko tuomionsa ajan näyttämättä papereita. Harvinaista on lusia useampi vuosi joutumatta jättää jotain dokumentteja luettavaksi. Useimmat käy töissä tai koulussa, ja silloin on jo oleellisesti paremmat mahdollisuudet sosiaaliseen kanssakäymiseen. Silloin myös "vaatimustaso " on korkeammalla rikoksen ja moraalin suhteen.
Useimmissa tapauksissa joku kysyy rikosta ja siihen liittyviä papereita, mutta suljetuilla osastoilla saattaa selvitä näyttämättä; en ole koskaan moisia osastoja kokeillut, koska se se on tylsää ja sosiaalisesti köyhää lusimista.

Vanhahko kutju ja heräsin ihan vitusti liian aikaisin. Oli hyvää lampaiden laskemista tämä venähtänyt vastaus. Muutaman kerran olen ehtinyt harjoitella istumista. Minulle on kertynyt lähes pelkästään hyviä vankeuskokemuksia. Vastannut minulle lähinnä pitkähköä armeijaa kohtuuttomilla kertauksilla.

Vierailija

Radikaali kirjoitti:

Pedofiilit ja raiskaajat ovat alinta kastia..oletko jompikumpi ?

Thor Hammer
Seuraa 
Viestejä1033

Eräs jenkeissä huijauksia tehtaillut suomalainen "liikemies" sai 99 vuotta mutta itseasiassa istui vain pari vuotta ja karkoitettiin sitten Suomeen, kirjoitti kirjan kokemuksistaan jenkkivankilassa. Ei ollut ollenkaan niin kamala paikka kuin Hollywood kuvaa pelotellakseen rikollisia, homoilusta ei jälkeäkään ja valkoihoisten jengi otti heti suojelukseensa, koska ylimääräisistä eduista kisailtiin muiden etnisten jengien, latinoiden ja mustien kanssa, aika leppoisaa oli ja safka hyvää.

Vierailija

Thor Hammer kirjoitti:
Eräs jenkeissä huijauksia tehtaillut suomalainen "liikemies" sai 99 vuotta mutta itseasiassa istui vain pari vuotta ja karkoitettiin sitten Suomeen, kirjoitti kirjan kokemuksistaan jenkkivankilassa. Ei ollut ollenkaan niin kamala paikka kuin Hollywood kuvaa pelotellakseen rikollisia, homoilusta ei jälkeäkään ja valkoihoisten jengi otti heti suojelukseensa, koska ylimääräisistä eduista kisailtiin muiden etnisten jengien, latinoiden ja mustien kanssa, aika leppoisaa oli ja safka hyvää.

Kirjoititko väikkärin posessa ?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat