Seuraa 
Viestejä368
Liittynyt29.8.2015

Terho, Lindstöm, Niinistö, ja kumppanit, ei näytä hyvältä, työministeri, ja puolustusministerit varsinkin on umpisurkeita politiikan tekijöitä.
Johtuu siitä tietenkin kun on lusikalla annettu ei voi.... ei vaan voi.
Soini lienee nostanut jo kätensä ylös.
En millään voi uskoa että tulevaisuutta löytyy!

Donald Trump President of the United States of America

Kommentit (6)

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä9699
Liittynyt13.3.2017

Ikävää, että nuo irakilaiset kohta palaa kaikki takaisin Bagdadiin...toivottavasti kerkesitte luoda hyvin kontakteja kun he vielä olivat täällä.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä9699
Liittynyt13.3.2017

wisti kirjoitti:
Major_Overhaul kirjoitti:
Ikävää, että nuo irakilaiset kohta palaa kaikki takaisin Bagdadiin...toivottavasti kerkesitte luoda hyvin kontakteja kun he vielä olivat täällä.

Kenelle Nasse-setä noin vihainen on? Mitä pahaa Tanskanen on sinulle tehnyt? Minun syntini taas on se, että olen kohtalaisen hyvin perillä Suomen sisäpolitiikasta. Mikä sinun vahva alueesi on?

Mun vahvuus lienee puiset tuulivoimala- ja avaruusalusmallit sekä puukomposiitti ja sen edistäminen kaikissa muodoissa...myös henkilöautona ???

- M. King Hubbert

George Hanson
Seuraa 
Viestejä1460
Liittynyt13.11.2014

wisti kirjoitti:
H.Tanska kirjoitti:

En millään voi uskoa että tulevaisuutta löytyy!

Maasta löytyy ihmisiä, jotka haluavat nähdä sirkuksessa kääpiön, mutta sirkukselle ei tee hyvää mainostaa, että meillä näette Suomen toiseksi pienimmän kääpiön.

Hehee...

Tuskin monikaan viime vaaleissa persuja äänestänyt halusi nähdä nykyisenkaltaisia sinisiä. Tuo porukka on nöyrää ja suostuu kaikkeen muutaman ministerisalkun tähden. Tunnelma on sellainen, että yrittävät koksuista oikealta ohi, siis ideologisesti.

Maahanmuuttokielteisyys voi kantaa Jussin ja Lauran ryhmittymän aina 10% kannatukseen asti mutta en usko, että kauemmas. Halla-aho näyttää sen verran asialleen omistautuneelta, ettei uusia linjanvetoja tai linjamuutoksia liene odotettavissa hänen aikanaan, eikä siis kannattajia muista aatteista.

Laura on Jussin vastakohta monessa asiassa. Toinen on kreationisti ja toinen ateisti. Toinen kaunis, toinen ruma. Toinen julkisuudessa hyvin viihtyvä, toinen ei hiukkaakaan. jne.jne. Tuo liike pyörii kuitenkin nykyään noiden kahden voimalla, miten käy jos heille tulee keskinäistä kränää? Ja miksei tulisi.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä9699
Liittynyt13.3.2017

H.Tanskanen ja Sääpeikko ovat homma-foorumin persujen pääideologeja jotka testaavat täällä siipiään..olkaa tarkkana.

- M. King Hubbert

pkinnunen
Seuraa 
Viestejä462
Liittynyt6.5.2009

wisti kirjoitti:
wisti kirjoitti:

Kenelle Nasse-setä noin vihainen on? Mitä pahaa Tanskanen on sinulle tehnyt? Minun syntini taas on se, että olen kohtalaisen hyvin perillä Suomen sisäpolitiikasta. Mikä sinun vahva alueesi on?

Mun vahvuus lienee puiset tuulivoimala- ja avaruusalusmallit sekä puukomposiitti ja sen edistäminen kaikissa muodoissa...myös henkilöautona ???

No keskitypä niihin sitten ja jätä minulle vittuilu vähemmälle. Tiedät itsekin, ettei siitä mitään tule.

Oliko tuo tyypillistä hommafoorumin keskustelua?

H.Tanska
Seuraa 
Viestejä368
Liittynyt29.8.2015

H.Tanskanen ja Sääpeikko ovat homma-foorumin persujen pääideologeja jotka testaavat täällä siipiään..olkaa tarkkana.

Hommafoorrumi, kuten persutkin on perseeestä, niin on tämä maltillisempikin jaos, eli siniset!

Donald Trump President of the United States of America

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat