Seuraa 
Viestejä3768
Liittynyt13.1.2015

Erehdyksessä pitkästä aikaa ostin Iltalehden, kun pääuutinen kertoi lento-onnettomuudesta.

Kävi ilmi, että onnettomuus oli tuo sama kaksikymmentä vuotta sitten Meksikossa tapahtunut, jossa maassa ollut suomalaisnainen sai palovammoja ja jonka NatGeon "Lentoturma"-ohjelma on uusinut kymmenkunta kertaa.

Tunsin itseni petetyksi ja vielä enemmän kun "uutisesta" lukiessani paljastui, että se oli mainos tuon naisen tapauksesta kirjoittamasta kirjasta. Muuna sisältönä lehdessä oli toinen puoli urheilua josta en ole kiinnostunut vähääkään ja kaksi laajaa Trumpia haukkuvaa juttua.

"Trump sallii öljynporauksen 98% rannikoilla, jotka Obama kielsi". No, Obamahan ei muuta tehnytkään kun sabotoi, aioin sano isänmaataan, mutta Keniassahan tämä kaiffari syntyi. Meilläkin "Naturaa" on lähes koko maa ja lähiöissä ei enää yhtään bensa-asemaa kun se "pohjavesi", uusi liito-orava. Tarkoituksenahan vihreässä helvetissä on tappaa autoilu jotta kaikki matkustaisivat sosialismin vankkureissa.

"Melanie Trumpin vanhemmille pysyvä oleskelulupa" ... so what, onhan ansioitakin, tytär maan "First Lady", noloahan olisi jos joutuisivat seisomaan immigranttijonossa haisevan meksikolaisen huumekuskin kanssa.

Paljon melua tyhjästä, antakaa takaisin euroni 1,70!

Sivut

Kommentit (19)

jussipussi
Seuraa 
Viestejä41743
Liittynyt6.12.2009

Dr Strangelove kirjoitti:
Ja O'bama mielipuuhassaan ...
Uusi kuva, hienoa, tätä ei ole kukaan täällä vielä nähnytkään.  Sinä se jaksat yllättää.

wisti
Seuraa 
Viestejä12866
Liittynyt12.2.2013

Minullekin on tullut pettymyksiä.
Lööpissä luki: Huippu-urheilija kidutti pitkään vaimoaan.
Kannessa oli: Huippu-urheilija kidutti pitkään vaimoaan. Kso sivu 5.
Minä tietysti innolla ostamaan, että tiedän, että kukas urheilija se noin kovaa kuria pitää vaimolleen.
Sivu 5: Huippu-urheilija kidutti pitkään vaimoaan.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä41743
Liittynyt6.12.2009

wisti kirjoitti:
Minä tietysti innolla ostamaan, että tiedän, että kukas urheilija se noin kovaa kuria pitää vaimolleen.
Auttaisko jos soittaisi kriispuhelimeen? 

wisti
Seuraa 
Viestejä12866
Liittynyt12.2.2013

wisti kirjoitti:

Joskus sivulla 5 nimi paljastetaankin. Esimerkiksi POLIITIKKO KÄRYSI RATTIJUOPUMUKSESTA.
Sivulta 5 selviää, että poliitikko on Lahden kaupunginvaltuuston varavaltuutettu nimeltään Veikko Virtanen.

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3768
Liittynyt13.1.2015

Tottahan tietenkin iltapäivälehdet myyvät eilisen uutisia, ja joskus viime vuosituhannen, uutisia lööpeillä. Nyt vaan olin "äijäparkissa" lukenut ilmaisen Hesarin alusta loppuun ja lopusta alkuun ja kun vaimo jatkoi ostoksia, ostin toisen kaakaon, a 50 senttiä ja tuhlasin Iltalehteen, erehdys joka ei toistu!

nimmarix
Seuraa 
Viestejä612
Liittynyt2.12.2017

Tottahan tietenkin iltapäivälehdet myyvät eilisen uutisia, ja joskus viime vuosituhannen, uutisia lööpeillä. Nyt vaan olin "äijäparkissa" lukenut ilmaisen Hesarin alusta loppuun ja lopusta alkuun ja kun vaimo jatkoi ostoksia, ostin toisen kaakaon, a 50 senttiä ja tuhlasin Iltalehteen, erehdys joka ei toistu!

Monet eläkeläiset tienaavat useita kymppejä, ainakin kesällä, pulloja keräämällä.

Jos säästää rahat, on talvellakin vähän ylimääräistä, joilla voi ostaa jotain luettavaa, esimerkiksi herätkää-lehtiä jehovilta. Niissä on mielenkiintoisia artikkeleita, jotka varmasti sinuakin kiinnostaisivat, enemmän kuin totuus eri asioista.

Goswell
Seuraa 
Viestejä12000
Liittynyt8.3.2010

Mitä minä olen havainnut niin sinne on palkattu joku seksiaddikti jompaan kumpaan noista "lehdistä", en muista kumpaan, siellä antaa ohjeita kuinka masokismi  ja kimppakiva on kivaa ja kuinka kaikki pettää puolisoaan ja kuinka etelänmatkat on seksimatkoja ja niitä harrastaa kaikki.

Melko ällöttävää luettavaa.

Minun mielestä noin.

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3768
Liittynyt13.1.2015

"nimmarix"

No, ei nyt ole vielä tarvinnut pulloja keräillä, eläke riittää kohtuulliseen elämänlaatuun, kuten upouusi asunto, saunallinen kolmio parvekelasituksella kahdelle ihmiselle, vuosi sitten valmistuneessa hissitalossa 200 m keskustan palveluista ja upouuteen autoon ja vielä syödäkin saa, ei joka päivä graavilohta ja kaviaaria, mutta raavaita pihvejä ym. mukavaa.

Sinulle ilmastouskovana jehovien Herätkää lehti sopisi erinomaisesti, kun hurahtaa uskoon, toiseen hurahtaa kuin itsestään.

JPI
Seuraa 
Viestejä26531
Liittynyt5.12.2012

"Trump sallii öljynporauksen 98% rannikoilla, jotka Obama kielsi".

No Trump onkin tunnetusti täys paska.

3³+4³+5³=6³

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat