Seuraa 
Viestejä10498
Liittynyt13.3.2015

Tiedetään että länsimaalanen yhteiskunta on rakentunut suurelta osalta kristinuskon perustalle, Kristinuskon varsinainen ideologinen alku on sianä, kun Eeva houkutteli Aatamin yksityistämään, taustalla naisen biologia kovempi tarve omaan ja yksityiseen, uskollisuuteen omaan puolisoon jonka seksuaalisus pimitetty muilta. Tuo seksuaalisuuden yksityistäminen, toisen henkilökohtainen omistaminen heijastuu yhteiskuntaan ja tuloksena on omistamisen kiima, oman keräämisen vimma, jonka seurauksena maailma sastuu ja sotia, kilpailua on enemmän kuin koskaan ihmiskunnan historiassa.

Yksilökeskeisyyden suurin ongelma ei kuitenkaan ole sodat ja saasteet, vaan tyhmyys. Yksilökeskeinen fokusoituu yksityiskohtiin, kuin sopuli ja ei siksi näe kokonaiskuvaa ja kehitystä, ei näe että oma toiminta tuhoaa maapallon, ei ymmärrä yksinkertaisinkiaan mekanismeja: Mitä enemmän tekee pahuutta, sitä enemmän pahuutta ja pahaa oloa on maailmassa. Ja sitä todennäköisemmin, sitä joutuu itse tai lähimmäisetkin kohtaamaan.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Sivut

Kommentit (49)

Keijona
Seuraa 
Viestejä10498
Liittynyt13.3.2015

Mitäs  jos kristinusko huijasi ihmiset jumalan pökkelöksii ja ihmistä ei tekisikkään onnelliseksi oma ja yksityinen  vaan yhteinen, ja siitä jaettusta iloitsisikin  kaksinkertaisesti.  Jos se tie helvettiin onkin pedattu keräämisellä ja taas paratiisiin antamisella.  Autuampaa oliskin antaa ei ottaa.

Kuka helvettin pelkuri idiootti oikein tykkää keräämisestä ja säästämisestä, onhan tuhlaminen paljon mukavampaa. Junttit ja metsäläiset, sellaiset marjanpoimijat ne kerää peloissaan turvakseen.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä13729
Liittynyt13.3.2017

Niin kun olin sosiaalisessa start up hautomossa 2014-2016 kolme vuotta huomasin, että lopussa ihmiset varastivat kaiken minkä käsiinsä saivat...tänään huomasin kaikkien Dremelin osien lisäksi hävinneen myös kaikki pikkuruuveja ja vastaavaa mutteria ja siipiruuveja sisältäneen ison laatikon..jossa oli jos vaikka ja mitä jota olisin nyt tarvinut. Mutta tavallaan kaiken voi ostaa...joten en oikeastaan menettänyt kuin hieman materiaa....se ei ole mitään verrattuna siihen innovaatioiden ja tekemisessä opittujen asioiden ja menetelmien kanssa....jos alkaa verrata.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

John Carter
Seuraa 
Viestejä9880
Liittynyt17.2.2006

Keijona kirjoitti:

Kuka helvettin pelkuri idiootti oikein tykkää keräämisestä ja säästämisestä, onhan tuhlaminen paljon mukavampaa. Junttit ja metsäläiset, sellaiset marjanpoimijat ne kerää peloissaan turvakseen.

Voit lahjoittaa omaisuutesi minulle, sillä minä tykkään keräilystä ja säästämisestä.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Tekis kyllä mieli taas pillua, mut turha toivo ku eilen sain.
Vituttaa tää viikunanlehti.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

Neutroni
Seuraa 
Viestejä30806
Liittynyt16.3.2005

John Carter kirjoitti:
Keijona kirjoitti:

Voit lahjoittaa omaisuutesi minulle, sillä minä tykkään keräilystä ja säästämisestä.

Nyt sinä ymmärsit väärin. Keke on tässä tarinassa ihan itse se suuri guru, jolle opetuslapset voivat lahjoittaa omaisuutensa ja toteuttaa sitten palvelijoina hänen pienimmänkin toiveensa ja saavuttaa siten täyttymyksen elämälleen, joka on herran palveleminen eikä oman elämän eläminen.

Keijona
Seuraa 
Viestejä10498
Liittynyt13.3.2015

Lainaus:
Keijona kirjoitti:

Näin "pehtoorin" asemassa oma omaisuuteni on niin mitätön, ettei siitä iloa irtoa. Paljon mukavampaa ja stressittömämpää kun on jaettu vastuu ja oikeus.  Ei tartte sellaista  paineagressio rocknrollia, kahvia, piriä tai muuta idologista  fanaattisuutta jaksamiseen. 

Jah. https://www.youtube.com/watch?v=n-4fiyGFlQM

John Carter
Seuraa 
Viestejä9880
Liittynyt17.2.2006

Raspu kirjoitti:
Tekis kyllä mieli taas pillua, mut turha toivo ku eilen sain.
Vituttaa tää viikunanlehti.

Keijonan uskonnossa viikunanlehti on kaiken pahan alku ja juuri.

Keijona
Seuraa 
Viestejä10498
Liittynyt13.3.2015

Lainaus:
Lainaus:
Keijona kirjoitti:

Nyt sinä ymmärsit väärin. Keke on tässä tarinassa ihan itse se suuri guru, jolle opetuslapset voivat lahjoittaa omaisuutensa ja toteuttaa sitten palvelijoina hänen pienimmänkin toiveensa ja saavuttaa siten täyttymyksen elämälleen, joka on herran palveleminen eikä oman elämän eläminen.

Katsokaas  todella rikkaaksi tullaan vain perustamalla uskonto, mutta ensin täytyy saada ihmiset ymmärtämään että ovat uskovaisia.

Keijona
Seuraa 
Viestejä10498
Liittynyt13.3.2015

Keijona kirjoitti:
Lainaus:
Lainaus:
Keijona kirjoitti:

Katsokaas  todella rikkaaksi tullaan vain perustamalla uskonto, mutta ensin täytyy saada ihmiset ymmärtämään että ovat uskovaisia.

Sinänsä helppo homma, kun ei tarvitse kuin odottaa. Hidaselyisyys hiukan välillä pännii.

John Carter
Seuraa 
Viestejä9880
Liittynyt17.2.2006

Keijona kirjoitti:
Lainaus:
Keijona kirjoitti:

Näin "pehtoorin" asemassa oma omaisuuteni on niin mitätön, ettei siitä iloa irtoa. Paljon mukavampaa ja stressittömämpää kun on jaettu vastuu ja oikeus.

Eipäs nyt vähätellä. Kyllä minä iloa keksin myös mitättömästä omaisuudesta. Voin lähettää sinulle vaihtokauppana yhden viikunanlehden, kohta on jo kesäkin tulossa, joten et tarvitse muuta.

Keijona
Seuraa 
Viestejä10498
Liittynyt13.3.2015

Onko kukaan huomannut naisvallan mekanismia:, Mitä naismaisempi sen menestyneemmäksi mies katsotaan ja sitä enemmän naisten suosiossa. Siis mitä  enemmän miehellä on sitä omaa tai vaihtoehtoisesti  mitä enemmän naisten arvomaailmaa muuten mielyttää tai persettä nuolee.

Noh, Kyllä se usko itseensä auttaa unohtamaan  häpeän.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Mä voisin siirtyä siihen keken lahkoon oikeeks kädeks ja tarpeelliseks tissien puristelijaksi.
Sit vois nuoret likat kilpailla siitä kuka pääsee mua pissittämään.
Keke tietysti sais valkata parhaat päältä.

- Charles Bukowski

Keijona
Seuraa 
Viestejä10498
Liittynyt13.3.2015

Lainaus:
Keijona kirjoitti:
Lainaus:
Keijona kirjoitti:

Näin "pehtoorin" asemassa oma omaisuuteni on niin mitätön, ettei siitä iloa irtoa. Paljon mukavampaa ja stressittömämpää kun on jaettu vastuu ja oikeus.

Eipäs nyt vähätellä. Kyllä minä iloa keksin myös mitättömästä omaisuudesta. Voin lähettää sinulle vaihtokauppana yhden viikunanlehden, kohta on jo kesäkin tulossa, joten et tarvitse muuta.

Joo, ei orgasmittättöman ahneudella ole rajaa  ja pohjan akan vallalle ilmastolliset luonnoliset perusteet. Omantunnonkysymyksiä ei naismaiset pysty ymmärtämään.

Keijona
Seuraa 
Viestejä10498
Liittynyt13.3.2015

Lainaus:
Mä voisin siirtyä siihen keken lahkoon oikeeks kädeks ja tarpeelliseks tissien puristelijaksi.
Sit vois nuoret likat kilpailla siitä kuka pääsee mua pissittämään.
Keke tietysti sais valkata parhaat päältä.

Valkkaaminenkin taitaa vaatia senverran perehtymistä, että siihenkin pyhään virkaan täytyisi löytää kokemusta omaava  asiantuntija ja perehtyjä.

Raspu
Seuraa 
Viestejä13878
Liittynyt12.7.2010

Ei naisia tarvii mielistellä. Niitä tarvii kiihottaa ja kaikki hoituu.

- Charles Bukowski

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat