Nimimerkin vaihtaminen

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kuinka moni on vaihtanut nimimerkkiään tällä palstalla? Entä milloin vaihto tapahtui? Itse vaihdoin nimimerkkiä palstan uudistuksen yhteydessä, sitä ennen käytin kolmea eri nimimerkkiä, Phony vaihtoi äskettäin nimimerkkinsä Nukkumatiksi, ja Harmitonkin vaihtoi nimimerkkiään, joskin uusi nimimerkki ei ilmeisesti ole yleisesti tiedossa, vaikka itse tiedänkin/uskon tietäväni uuden nimimerkin, Kosh taas vanhalla palstalla vaihtoi nimimerkkinsä väliaikaisesti Vakioksi, koska hänen nimimerkkiään käytettiin yleisesti trollauksissa(silloin ei vielä ollut rekisteröintiä, vaikka rekisteröinti pakon tai rekisteröinti mahdollisuuden puolesta vedottiinkin yleisesti Jukka Ruukkiin, joka vielä silloin toimi palstalla melko aktiivisesti ylläpitäjän/moderaattorin roolissa (tämä siis vain tiedoksi niille, jotka eivät olleet palstalla vielä silloin))

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Minulla on nytkin monta nimimerkkiä käytössä. Ekaa käytin noin vuosi sitten, sitten unohdin salasanan ja sähköpostiosoitekin oli vaihtunut. Sitten tein uuden nimimerkin. Tällä hetkellä minulla on kaksi toimivaa nickiä joista toista käytän vain trollaamisen ja vittuiluun.

Vierailija

Kyllä.

En kuitenkaan vastannut kyselyyn.

Nukkumatti aka Phony

Että sekin tuli nyt kaikille tiettäväksi. Ja varrotkaa, Phony on sitkeää sorttia, noussen vielä palstalle.

Vierailija
Mummo
Aika moni, paitsi nämä trollipeikot ,kirjoittelee ilmeisesti multinickeinä. Miksi tämmöinen ratkaisu?

Trollipeikoilla on usein useita nickejä, ja epäilenpä että sinullakin on useita.

Vierailija

Samael kulta, voin todella vakuuttaa, että ei ole. Johan sen huomaisi kirjoitustyylistäkin!

Hmmm. haluaisinpa tietää, keitä olet epäillyt aliaksikseni?

Vierailija
Mummo

Hmmm. haluaisinpa tietää, keitä olet epäillyt aliaksikseni?

Olet niin ihanan kärttyisä, että tiedän BUSHMANin olevan eräs vaihtoministäsi. Paljastan niitä lisää, jos et ole kiltisti!

(Helppohan se capsi on laittaa päälle...)

Vierailija
Mummo
No nyt minä ihan loukkaannuin1 *nakkelee niskojaan, tuhahtelee tuohtuneena*

Etkä loukkaantunut, sinä rakastat kaltaisteni alfa-urosten huomion keskipisteessä paistattelua! Sinä kopulafilistinen koketti!

Vierailija
Mummo
:oops: niin rakastankii...

Ettäs kehtaat! Helppohan sinun on vetää huomio itseesi, mutta vähäisemmät kanssasisaresi jäävät vallan paitsi huomiota! Epatto! Dipsomaani!

Vierailija

Enpäs käykään limppuun. Iltasyöminen vaan lihottaa ja Nukkumatti kerkisi heittää ison unihiekan suloisiin simmuihini. Vetäydyn siis kauneusunille.

Kirjoitelkaa te kaikkia hulluiluja vielä, niin on aamulla kiva kurkata taas palstalle.

Puspus iltasuukot kaikille!

Vierailija

Kappas, Wizard kertoi snadin historiikin sivustoista, jota siis en tiennyt. Mielenkiintoista, olisin valmis kuulemaan lisää.
Kuinka kauan muuten Tiede.fi – sivusto on ollut toiminnassa? ja kuinka kauan tänne on samat kirjoittajat kirjoitelleet?

Kysymykseen vastaus: En ole

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat