Seuraa 
Viestejä12242
Liittynyt12.2.2013

Ketjun tarkoitus on tarjota foorumi niille, joille tulee vastustamaton tarve kirjoittaa ateisteista, kun keskustellaan aterioista tai puhua kaikista kirjanoppineista, kun tarkoitus on keskustella vain fariseuksista.

Kommentit (12)

Japetus
Seuraa 
Viestejä10089
Liittynyt20.6.2009

Naismaisesta arvomaailmasta kertoo, että fiktiivinen munasolu ei ymmärrä luovuttaa kahvia pois demokratiasta.

jussipussi: "Ennusteeni: Japetus esittää kunnolliset perustelut ja vastapuoli esittää 'mutta kun minusta tuntuu siltä että'."
o_turunen rohkeana: "Kun kerran suoraan väität, niin turhaa on tuosta minun on ruveta väittelemään."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"
Keijona ymmärtää naisia: "Onkohan sellaista munasolua edes olemassa ? Onko joku nähnyt sellaisen?"

Japetus
Seuraa 
Viestejä10089
Liittynyt20.6.2009

Japetus kirjoitti:
Naismaisesta arvomaailmasta kertoo, että fiktiivinen munasolu ei ymmärrä luovuttaa kahvia pois demokratiasta.

Ymmärrätteko te? Ooon suatanan viksu.

jussipussi: "Ennusteeni: Japetus esittää kunnolliset perustelut ja vastapuoli esittää 'mutta kun minusta tuntuu siltä että'."
o_turunen rohkeana: "Kun kerran suoraan väität, niin turhaa on tuosta minun on ruveta väittelemään."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"
Keijona ymmärtää naisia: "Onkohan sellaista munasolua edes olemassa ? Onko joku nähnyt sellaisen?"

Japetus
Seuraa 
Viestejä10089
Liittynyt20.6.2009

Japetus kirjoitti:
Japetus kirjoitti:

Sanotaan vielä kerran, että omia kirjaimia kopioivat ihmiset ovat naisorgasmeja. Luovuttakaa, ihmiset!!! Minä en koskaan!!!

wisti
Seuraa 
Viestejä12242
Liittynyt12.2.2013

Usko on luottamusta, jolle voi jotain rakentaa. Ateismi on kieltämistä! Se on negatiivinen tunne. Mitä positiivista voi odottaa ihmisiltä, joiden elämännesteenä on katkera sappi?
Käärme houkutteli Eevaa syntiin, pankaas miettien, miksi juurii Eevaa, siis naista. Keromus ei ole totta, mutta se sisältää vuosituhansia vanhan viisauden ja todistuksen naisen epäluotettavuudesta.
Yksijumaiset uskonnot ovat sanonko mistä? Silti niiden käsikirjoihin on kätketty ikiaikaisia totuuksia. Jeesus halveksi kirjanoppineita. Hänen ihmetekonsa voivat olla liioiteltuja, mutta kirjanoppineille osoitettu inho tekee hänestä historian suurmiehen.
Onko surullisempaa hahmoa kuin naismainen ateisti toistelemassa ulkoa oppimiaan fraaseja moraalista?

syytinki
Seuraa 
Viestejä9193
Liittynyt18.8.2008

wisti kirjoitti:
---snip---
Onko surullisempaa hahmoa kuin naismainen ateisti toistelemassa ulkoa oppimiaan fraaseja moraalista?

Vastaan, että kyllä on. Hän on cityvihreä, sukupuoleltaan epämääräinen ateisti toistelemassa ulkoa oppimiaan fraaseja moraalista ja vaatimassa hampun vapauttamista.

Surkea on myös cityvihreä, sukupuoleltaan epämääräinen uskovainen toistelemassa ulkoa oppimiaan fraaseja moraalista ja vaatimassa hampun vapauttamista, mutta sehän ei kuulu ketjun aiheisiin.

wisti
Seuraa 
Viestejä12242
Liittynyt12.2.2013

syytinki kirjoitti:
wisti kirjoitti:
---snip---

Vastaan, että kyllä on. Hän on cityvihreä, sukupuoleltaan epämääräinen ateisti toistelemassa ulkoa oppimiaan fraaseja moraalista ja vaatimassa hampun vapauttamista.

Surkea on myös cityvihreä, sukupuoleltaan epämääräinen uskovainen toistelemassa ulkoa oppimiaan fraaseja moraalista ja vaatimassa hampun vapauttamista, mutta sehän ei kuulu ketjun aiheisiin.

Tulin ihan uteliaaksi. Löytyykö täältä molempia?

Keijona
Seuraa 
Viestejä9169
Liittynyt13.3.2015

Yhyhyy,  täällä ne nortit itkee, kun naismaisen  ateistin henkilökohtaista kirjanoppineisuutta on loukattu

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

tammukka
Seuraa 
Viestejä3652
Liittynyt9.5.2010

Japetus kirjoitti:
Japetus kirjoitti:

Saat anteeksi jos olet savolainen.

wisti
Seuraa 
Viestejä12242
Liittynyt12.2.2013

Keijona kirjoitti:
Yhyhyy,  täällä ne nortit itkee, kun naismaisen  ateistin henkilökohtaista kirjanoppineisuutta on loukattu

No ilmeisesti minä olen se naismainen ateisti, kun ketjun avasin. Joten kalikka osui ja älähdys seuraa.
Kirjanoppineisuuttani et pysty mitenkään loukkaamaan. Minulla on kohtalaisen laajat yleistiedot ja oma ammattialani, jostet pysty keskustelemaan. Tällä en tarkoita sitä, ettetkö sinä olisi myös perillä omasta spesiaalialastasi.
Minua harmittaa sinun rakkikoiramainen näykiskelysi ja ämmämäinen (niin tosiaan) jatkuva vihjailusi. Mikset kirjoita, kuten miehuullinen mies, jos sellinen kovasti koet olevasi? On myös kohtuutonta, että alat kipuilla noiden uskonasioiden kanssa ketjussa kuin ketjussa. Kun toiset kirjoittelevat hyväntekeväisyyskeräysten mahdollisista väärinkäytöksistä, sinä alat puhua ateistien keräystoiminnasta!

PS . Jos kirjoitat jotain vastineesi, kirjoita ihan ymmärrettävää tekstiä ja sano asiat niin suoraan kuin osaat. Kyllä minä sen kestän. Kukaan ei ole kiinnostunut oraakkelin löpinöistä.

syytinki
Seuraa 
Viestejä9193
Liittynyt18.8.2008

wisti kirjoitti:
syytinki kirjoitti:
wisti kirjoitti:
---snip---

Tulin ihan uteliaaksi. Löytyykö täältä molempia?

Tunnustan ei ole täältä havaintoa uskovaisista marin puolustajista. Tietenkin marin puolustajien uskonto on marihuana, mutta siis kyse on uskovaisista, jotka kuivattavat hampun kärkkiä Raamatun välissä. Taatusti heitä jossain on.

Eivät vain ole vielä älynneet vaatia, että ehtoollisleipään on lisättävä hamppua, mutta sekin ehdotus tulee joskus.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat