Seuraa 
Viestejä3768
Liittynyt13.1.2015

Orwellilainen menneisyyden muuttaminen etenee, nyt maineikas NatGeo-lehti anteeksipyytelee "rasismia" kun sanoi yli sata vuotta sitten aborginaaleja villi-ihmisiksi ...

Aika oli tuolloin aivan toinen ....

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005602451.html

Minä jouduin sattumalta aikoinaan samaan Frankfurtin koneeseen Suomessa esiintyneiden ab-originaalien kanssa. Rasismia tai ei, mutta kyllä olivat meidän mittapuumme mukaan rumia ...

Sivut

Kommentit (35)

JPI
Seuraa 
Viestejä26526
Liittynyt5.12.2012

Dr Strangelove kirjoitti:
Orwellilainen menneisyyden muuttaminen etenee, nyt maineikas NatGeo-lehti anteeksipyytelee "rasismia" kun sanoi yli sata vuotta sitten aborginaaleja villi-ihmisiksi ...

Minä jouduin sattumalta aikoinaan samaan Frankfurtin koneeseen Suomessa esiintyneiden ab-originaalien kanssa. Rasismia tai ei, mutta kyllä olivat meidän mittapuumme mukaan rumia ...

Saattoivat ollakin rumia, mutta tuskin yhtä typeriä itsekeskeisiä paskiaisia kuin sinä

3³+4³+5³=6³

HuuHaata
Seuraa 
Viestejä6487
Liittynyt8.11.2012

Aivan totaalisen tylsää kaikki mikä on HS:ssä. Kai enemmistö ihmisistä on niin massiivisen karmaisia, että jaksavat tuollaista läpyskää lueskella. Kun ei toimi enää edes huumoriin. Ei vihaan sitä kohtaan eikä mihinkään.

Joku 25v toimittajatyttö tai muutoin vähän hidas tapaus kirjoittaa kuinka hyveellisyyttä taas signaloidaankaan juuri vieläpä niistä kohteista yleensä, joilla on kaupallista yhteistyötä Sanoman tai sen omistajien kanssa.

HuuHaata
Seuraa 
Viestejä6487
Liittynyt8.11.2012

Ylipäätään mielestäni on varsin outoa, kuinka hyveellisyyden signaloinnilla muka on mitään arvoa. Täysin maallistunut yhteiskunta, joten miksi ihmeessä kukaan välittäisi toisten elämien hyveellisyyksistä?

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä13351
Liittynyt13.3.2017

Rumia tai ei ..valkoisella miehellä on aina ollut erikoinen jumalan suoma oikeus viedä heidän maansa ja heittää heidät reservaatteihin ??

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

tammukka
Seuraa 
Viestejä4045
Liittynyt9.5.2010

Jos sinustakin, niin ovat olleet kyllä todella rumia.

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3768
Liittynyt13.1.2015

No en minä tuota rumuutta keksinyt, mutta omin silmin näin. Ei nyt liitetä minua tähän asiaan JPI.

Ainahan se "valkoinen mies on vienyt maat ja alistanut", sanoo Pravda. On myös tuonut työtä, leipää ja järjestyneen yhteiskunnan. Katso mitä tapahtuu nyt Etelä-Afrikassa, yli 2000 valkoista maanviljelijää murhattu, lapsiaan silvotaan ja nyt musta hallitus aikoo ottaa tilansa. Ne ovatkin olleet ainoita jotka ruokaa tuottavat, kohta ollaan käsi ojossa YK:ssa.

Valkoisen vallan aikana Etelä-Afrikka oli Afrikan rikkain maa, bushmannit joita aiemmin kuoli tuhansittain savannilla saivat työtä kaivoksissa ja säilyivät hengissä. Mutta se paha valkoinen mies ...

ID10T
Seuraa 
Viestejä2720
Liittynyt3.10.2007

Eihän asioiden kietäminen tai anteeksipyytely historiaa muuta! Yhtä vähän kuin NatGeon anteeksipyytely poistaisi abojen kaltoinkohtelun historiasta, ei nyky-Saksan anteeksipyytely poista holokaustin olemassaoloa.

Keijona
Seuraa 
Viestejä10293
Liittynyt13.3.2015

Lainaus:
Aivan totaalisen tylsää kaikki mikä on HS:ssä. Kai enemmistö ihmisistä on niin massiivisen karmaisia, että jaksavat tuollaista läpyskää lueskella. Kun ei toimi enää edes huumoriin. Ei vihaan sitä kohtaan eikä mihinkään.

Joku 25v toimittajatyttö tai muutoin vähän hidas tapaus kirjoittaa kuinka hyveellisyyttä taas signaloidaankaan juuri vieläpä niistä kohteista yleensä, joilla on kaupallista yhteistyötä Sanoman tai sen omistajien kanssa.

Yle taitaa olla samaa lahkoa, uutisissa ei enää miehiä näy  ja radio puhekin on keskittynyt gpisteen löytämisongelmamiehiin.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

John Carter
Seuraa 
Viestejä9784
Liittynyt17.2.2006

Hannu, kuuntele ohessa oleva radio-ohjelma ja vaihda jokaisen kuulemasi "musta" sanan paikalle "valkoinen", niin huomaat, että mihin suuntaan rasismi Suomessa on kehittymässä. Nyt lyödään valkoista heteromiestä, kuin vierasta sikaa.

https://areena.yle.fi/1-4360616

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

John Carter
Seuraa 
Viestejä9784
Liittynyt17.2.2006

Unohtui mainita, että itse elokuva oli huonoin näkemäni Marvel Studiosin tekemä leffa, jonka olen katsonut.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

JPI
Seuraa 
Viestejä26526
Liittynyt5.12.2012

No en minä tuota rumuutta keksinyt, mutta omin silmin näin. Ei nyt liitetä minua tähän asiaan JPI.

Ainahan se "valkoinen mies on vienyt maat ja alistanut", sanoo Pravda. On myös tuonut työtä, leipää ja järjestyneen yhteiskunnan. Katso mitä tapahtuu nyt Etelä-Afrikassa, yli 2000 valkoista maanviljelijää murhattu, lapsiaan silvotaan ja nyt musta hallitus aikoo ottaa tilansa. Ne ovatkin olleet ainoita jotka ruokaa tuottavat, kohta ollaan käsi ojossa YK:ssa.

Ihanko totta on vain 2000 valkoista murhattu? Luulisi, että vuosisataisille riistäjille olisi haluttu kostaa koetut vääryydet. Valkoinen mies olisi paljon kostonhimoisempi jos tilanne olisi maan vapautumisen sijaan mennyt niin päin, että valkoinen mies olisi saanut jatkaa johdossa.

Lainaus:

Valkoisen vallan aikana Etelä-Afrikka oli Afrikan rikkain maa, bushmannit joita aiemmin kuoli tuhansittain savannilla saivat työtä kaivoksissa ja säilyivät hengissä. Mutta se paha valkoinen mies ...

Vai kuoli niitä bushmanneja tuhansittain savannilla, kuoleekohan suomalaisiakin tuhansittain suomessa...kauhiaa?
Mikä helvetti sinua riivaa jätkä?

3³+4³+5³=6³

Keijona
Seuraa 
Viestejä10293
Liittynyt13.3.2015

Lainaus:
Lainaus:

Hannu, kuuntele ohessa oleva radio-ohjelma ja vaihda jokaisen kuulemasi "musta" sanan paikalle "valkoinen", niin huomaat, että mihin suuntaan rasismi Suomessa on kehittymässä. Nyt lyödään valkoista heteromiestä, kuin vierasta sikaa.

https://areena.yle.fi/1-4360616

Maailma muuttuu, syöksyy  kiihtyvällä nopeudella, vuosi sitten jos palstalla väitti että eletään femokratiassa ja miehiä sekä  maskuliinisuutta alistetaan sai päälleen haukut. pikku hiljaa.

Laskuvarjonavausta estää  ja sitäkautta luovimistilanteeseen pääsyä vaikeuttaa paradoksi: Naisten pitäisi ymmärtää sellaista mihin heillä ei ole ominaisuuksia.

Kohta täytyy ottaa käytöön vara-varjo ja  backup suunnitelmaa,ns. b-rappu ja sektori osasto. Päästää mamut ja neekerit nussimaan akoilta aivot niin pihalle että ymmärtävät ymmärtämättömyytensä. Sillä voi olla  pitkäaikaisia negatiivisia vaikutuksia rakkauden ja hyvyyden kannalta katsottuna.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat