Seuraa 
Viestejä3547
Liittynyt13.1.2015

Kertovat käyttäjät:

https://www.hs.fi/autot/art-2000005603431.html

Valintahan on ostajan, mutta 40 000 eurolla saisi jo aika hyvän oikean autonkin.

Vaarannetaanko laatu ja turvallisuus tässä ideologisessa huumassa?

Sivut

Kommentit (47)

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä9549
Liittynyt13.3.2017

No auton tekeminen on varmaan vaikeampaa kuin tuulimyllyn...joten Musk voi nyt sitten keskittyä SpaceX:ään ja Marsin valloitukseen kybällä.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

jussipussi
Seuraa 
Viestejä37962
Liittynyt6.12.2009

Kateellisille ja entisille kommunisteille on varattuna illallinen Tesla-kabinetissa. Siellä voi myös seurata majurin menoa 42 tuumaisesta digivastaanottimesta. Hiihtokilpailuplakaatit pyydetään ottamaan hyllystä mukaan.

Puuhevonen
Seuraa 
Viestejä5363
Liittynyt9.1.2011

Taas revitään otsikoita yhdestä teslakriittisestä blogista, joka luokittelee mm. Diesel-autot "vihreiksi autoiksi".

No, Tesla on jo niin pitkällä että on yhdentekevää että änkyrät vihaa Teslaa. He saavat vihata, mutta muistetaan kuitenkin että he tulevat vielä itse kärsimään vihastaan, koska viha kertoo heistä itsestään eniten.

»According to the general theory of relativity space without aether is unthinkable.»

Puuhevonen
Seuraa 
Viestejä5363
Liittynyt9.1.2011

Minä voin lyödä mistä tahansa vetoa että jokainen tämän lukeva joka koeajaa Teslan kolmosta vähintään viikonlopun ylitse, haluaa ostaa kyseisen auton, mikäli hänellä ylipäänsä on varaa ostaa uutta autoa.

»According to the general theory of relativity space without aether is unthinkable.»

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3547
Liittynyt13.1.2015

Olin 2007 Losin Beverly Hills' issä Teslan ensimmäisen version kyydissä hetken. Se oli Lotus Elisen, pienen brittiurheiluauton alustalle rakennettu. Testikuski elvisteli kiihtyvyydellä, pyysi avaamaan radion ja painoi samalla "kaasun" pohjaan, käsi ei noussut radioon kiihtyvyyden johdosta.

Jäi huonoja muistoja, olin tekemässä juttua TM:lle kun päätoimittajaksi noussut Honkanen antoi monoa, entisen päätoimittajan Merilinnan minulle kertoman mukaan suuttui kun tunkeuduin autopuolen tontille.

Muutaman kerran olen ollut sukulaisen Nissan Leafin kyydissä, ihan mukava kokemus. Selvisi hyvin 70 kilometrin työmatkastaan talven kovimmillakin pakkasilla. Ehkä kannattaa hankkia Teslan sijaan oikean autotehtaan täyssähköauto, ei saumat narise?

Puuhevonen
Seuraa 
Viestejä5363
Liittynyt9.1.2011

Tämän "järkyttävän huonon" yksilön omistaja kommentoi kyseistä artikkelia:

"3 days ago
My car is the one in the article...

Yes I would buy it again.

Yes, it has many fit and Finnish flaws. (I know a significant % of Model 3 delivered to date have similar flaws)

Yes, I enjoy driving it.

Yes, it is very efficient.

Yes, it handles better than the Model S.

Yes, it's fit and Finnish is better than the Model S I bought in early 2014 that was built in December of 2013 (yes that is a little scary)

yes, the entire drive train was replaced in my Model S at 40K miles. (I took a little less than 1 hr and I was allowed to watch the process)

Yes, I like the model S better than any other car I have ever owned (except for the 1974 VW thing I converted to electric drive)

Yes, some Tesla fanboys get on my nerves like Apple fanboys. (I own both)

In my opinion, Tesla has some significantly quality Control challenges with the Model 3 and has cut many corners trying to get them out too fast. They are definitely struggling to increase Model 3 production. They just admitted that they shut the Model 3 line down in the last few days of February to try and correct some of these quality issues.

As I have predicted for about 2 years now, they will reach a SUSTAINED volume production of 1000 Model 3 per week some time in May/June of 2018.

NO, they are no where near a SUSTAINED run rate or 1000/week right now and have not been for most of the 1st quarter..."

jussipussi
Seuraa 
Viestejä37962
Liittynyt6.12.2009

"Yhdysvaltalaisen sähköautoyhtiö Teslan Model S -mallin myynti on ohittanut ensimmäistä kertaa Mercedes-Benzin, BMW:n ja Audin lippulaivamallien myynnin Euroopassa, kertoo Automotive News Europe.

Model S:n myynti on ohittanut ensimmääistä kertaa esimerkiksi Mersun S-sarjan ja BMW:n 7-sarjan myynnin, sanoo Automotive Newsille markkinatutkimusyhtiö JATO Dynamicsin analyytikko Felipe Munoz.

Jo aiemmin Model S on peitonnut Yhdysvalloissa saksalaisten luksusmallien myynnin. Tämä on ensimmäinen kerta, kun tämä on tapahtunut Euroopassa."

https://tekniikanmaailma.fi/tama-halyttavaa-teslan-model-s-peittosi-ensi... ,

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3547
Liittynyt13.1.2015

Hyysärin juttua minä vaan refereeraan.

Vannoutuneiden patteriautojen ystävien puheisiin suhtaudun silti varovaisuudella, siellä on takana myös pyhä viherideologia, jolle kaiiki keinot ovat sallittuja. Kuten minun mistamaalaamiseni parin vuosikymmenen ajan.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä37962
Liittynyt6.12.2009

Dr Strangelove kirjoitti:
Kuten minun mistamaalaamiseni parin vuosikymmenen ajan.
Minun täällä tehtyjen havaintojen  mukaan sinä mustamaalaat itseäsi. Muusta ei ole havaintoja.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat