Seuraa 
Viestejä3537
Liittynyt13.1.2015

Uusi femakkojärjestö innostaa ilmiantamaan twitteriin näkemänsä "rasistiset" tapaukset kaupungilla.

Tähän oli edesmenneen harppisaksan metodi kansalaisten kyykyttämiseen, jopa lapset värvättiin ilmiantamaan vanhempansa "valtionvastaisista" puheista.

Idea lienee otettu suoraan Orwellin kauhudystopia "1984":sta, jossa aina vähän väliä naapuri vain katosi, "haihdutettiin". Se yksin ei riittänyt vaan koko tämän elämä mitätöitiin, häntä ei ollut koskaan olemassakaan.

Kun "Fem-R":n näkyviin hahmoihin kuuluu Satu Hassi, ex-stallari kunnes väri vaihtui komplementiksi eurooppalaisen punaisen armeijakunnan hukuttua vereen, ovatkin asiantuntijat asialla.

Ettehän vaan katsahda, kenties kuitenkin ajattelette rasistisia kun vastaan tulee ulkomaan elävä? Muistakaa, Fem-R tarkkailee ilmeitänne, koskaan ette tiedä kuka se on, Volkpolizei ilman uniformua!

Sivut

Kommentit (25)

jussipussi
Seuraa 
Viestejä37931
Liittynyt6.12.2009

Dr Strangelove kirjoitti:
Uusi femakkojärjestö innostaa ilmiantamaan twitteriin näkemänsä "rasistiset" tapaukset kaupungilla.
Oletan että toivot hartaasti joutuvasi ilmiannon kohteeksi.  Ajattele sitä huomion määrää joka sinuun kohdistuisi. Voisit uhriutua dramaattisesti ja kieriskellä filmaten nurmella?

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3537
Liittynyt13.1.2015

jussipussi,

No, minua on ihan median palstoilla nimitetty "sekavan rähinöitsijäjoukon jäseneksi" (Seura, vasemmistolainen oululainen kolumnistinsa) ja "järjestäytyvän äärioikeiston" ilmeiseksi johtohahmoksikin, kun vain minun nimeni mainittiin (Vihreä Lanka), joten ei tuo nyt enää paljon hätkähdyttäisi.

Helposti nuo "tittelit" tuli, en kertaakaan osallistunut yhteenkään mielenosoitukseen enkä kulkenut läheltäkään telttojaan, äärioikeistoksi leimattiin kun vaadin eroon eurosta ja haittamaahanmuuttoa kuriin ohjelmassani valtuustoryhmäni puheenjohtajana kunnassa. Myöhemmin Suomi Ensin -koplan perustaja ja puheenjohtaja Mario Argenta vahvisti etten koskaan ollut edes ryhmän jäsen.

Mutta "rasistiksi" minua ei kovin helposti saa, toinen tyttäreni on naimisissa ulkomaisen miehen kanssa ja toinen kiivas vihreä, itselläni on parhaina ystävinä mustia ja juutalaisia Yhdysvalloissa ja Suomessakin. En katso väriä tai rotua vaan käytöstä, ei ole koskaan ollut pienintäkään konfliktia näihin ryhmiin kuuluvien ihmisten kanssa, päinvastoin.

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3537
Liittynyt13.1.2015

majuri,

Satu Hassi oli nähnyt kolme miestä joilla "siniset vartijaa muistuttavat puserot ja kenties merkkikin", ei taitaisi kelvata oikeudessa todusteeksi että olivat viranomaisia, Satu nyt varmaan näkee "fasistisikoja" joka nurkalla.

Tästä Veronicasta olen kuullut jutun, että ryhtyi bussissa ykskaks huutamaan suureen ääneen, että "Minun kaupungissani ei katsella rasistisesti!" ( on Turun kaupunginvaltuutettu), ihmiset katsoivat hämmästyneenä, joku ehkä tilaili ambulanssiakin.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä9503
Liittynyt13.3.2017

Niin kolme apinaa lienee todellakin vähättelyä...apinoitahan on vain eläintarhoissa. Satu on kyllä oikeassa, mutta todisteena tässäkin on vain hänen sanansa...voi olla ja onkin varmaan totta.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3537
Liittynyt13.1.2015

Juu, apinahan on ihmisen lähisukulainen, minäkin tunnen ihmisiä joiden käytöksestä helposti tekee eläinopillisesti väärän tulkinnan. Mies kulki kadulla apina olkapäällään ja ohikulkija kysyi "Mistä löysit tuon?". "Tuolla se harhaili puistossa", vastasi apina.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä37931
Liittynyt6.12.2009

jussipussi,

No, minua on ihan median palstoilla nimitetty "sekavan rähinöitsijäjoukon jäseneksi" (Seura, vasemmistolainen oululainen kolumnistinsa) ja "järjestäytyvän äärioikeiston" ilmeiseksi johtohahmoksikin, kun vain minun nimeni mainittiin (Vihreä Lanka), joten ei tuo nyt enää paljon hätkähdyttäisi.

No voi kauhea sentään. Oletko soittanut kriisipuhelimeen vai miten pääsit noista kauheista syytöksistä yli? 

Keräätkö nyt vaikkapa vuoden ajalta ne nimittelyt jotka olet osoittanut muille eri alustoilla?

Minkälaiset on kasat kupeissa? 

Puuttuuko sinulta tosiaan kyky arvoida omaa toimintaasi?

jussipussi
Seuraa 
Viestejä37931
Liittynyt6.12.2009

Juu, apinahan on ihmisen lähisukulainen, minäkin tunnen ihmisiä joiden käytöksestä helposti tekee eläinopillisesti väärän tulkinnan. Mies kulki kadulla apina olkapäällään ja ohikulkija kysyi "Mistä löysit tuon?". "Tuolla se harhaili puistossa", vastasi apina.
Minulla on apina-aukko alaleuan hammasrivissä. Sen havainnon on tehnyt hammaslääkäri.

Kreationisteille tämä on toki kova pala.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä9503
Liittynyt13.3.2017

jussipussi kirjoitti:
Minulla on apina-aukko alaleuan hammasrivissä. Sen havainnon on tehnyt hammaslääkäri.

Lienee sulle kuitenkin järkytys koska olet maininnut sen jo kolmessa muussakin ketjussa; https://www.tiede.fi/comment/2347333

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

jussipussi
Seuraa 
Viestejä37931
Liittynyt6.12.2009

Major_Overhaul kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:

Lienee sulle kuitenkin järkytys koska olet maininnut sen jo kolmessa muussakin ketjussa; https://www.tiede.fi/comment/2347333[/quote]Kreationistien kanssa pitää toistaa asioita, tuppaavat kieltämään aktiivisesti todellisuutta. 

Markkinamiehet sanovat että 7 kertaa pitää toistaa, sitten on uponnut mieleen se mikä voidaan upottaa sinne. 

jussipussi
Seuraa 
Viestejä37931
Liittynyt6.12.2009

Major_Overhaul kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:

Lienee sulle kuitenkin järkytys koska olet maininnut sen jo kolmessa muussakin ketjussa; https://www.tiede.fi/comment/2347333 .

Kreationistien kanssa pitää toistaa asioita, tuppaavat kieltämään aktiivisesti todellisuutta. 

Markkinamiehet sanovat että 7 kertaa pitää toistaa, sitten on uponnut mieleen se mikä voidaan upottaa sinne. 

Olen myös toistanut ja toitotanut sitä että jos laittaa linkin loppuun niin vaikkapa välilynti ja piste niin toimii paremmin lainaukset. Ei näytä sekään menevän perille.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat