Seuraa 
Viestejä1445
Liittynyt10.6.2017

Kun kerran kirjoittajat voi antaa toisilleen joko plussaa ta miinusta, mutta saa tietää vain kuka on antanut plussaa.

Ehdotan että saisimme tietää myös ketkä antaa miinusta koko ajan.

Siis laittakaa esille myös itse kullekkin nähtäväksi nuo miinuksen antajat.
Miinuksen antajat ei välitä siitä mitä kirjoittaa, ne välittää näköjään useimmiten vain siitä kuka kirjoittaa. He siis antaa miinusta koko ajan kirjoittajalle, ei kirjoituksille.

Tehkää foorumille muutos tämän asiaan kanssa. Ulos esille sekä plussa ja miinus

"Tehokkain saarnaaja ihmiselle on hän itse. Ihminen ei koskaan luovu himoistaan, ennen kuin nuhteet tulevat hänelle hänen omalta itseltään."

Kommentit (7)

jussipussi
Seuraa 
Viestejä41857
Liittynyt6.12.2009

seija.hl kirjoitti:
Kun kerran kirjoittajat voi antaa toisilleen joko plussaa ta miinusta, mutta saa tietää vain kuka on antanut plussaa.

Miinuksen antajat ei välitä siitä mitä kirjoittaa, ne välittää näköjään useimmiten vain siitä kuka kirjoittaa. He siis antaa miinusta koko ajan kirjoittajalle, ei kirjoituksille.

Molemmat on käytännössä yhtä tyhjän kanssa.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä41857
Liittynyt6.12.2009

seija.hl kirjoitti:

Annatko minulle nyt tästä plussaa vai miinusta?

"17-vuotias puukotti yökylässä kolmea, sanoo motiiviksi islamin uskoaan

Johnson on tunnustanut teot. Hän sanoo heränneensä neljän aikaan aamulla kaverinsa luota ja päättäneensä tappaa kaverin äidin, kaverin ja toisen 13-vuotiaan heidän nukkuessaan.

Toisen 13-vuotiaan sanotaan pilkanneen Johnsonin islamilaista uskoa. Toinen oli sanonut julkkiksia ”jumaliksi”. Tämä oli järkyttänyt Johnsonin uskoa.

Puukottaja kertoo aiemmin lukeneensa Koraania saadakseen rohkeutta suorittaa aikeensa. Hän oli puukottanut ensimmäistä uhriaan, äitiä, yli kymmenen kertaa ja avuksi tullutta 13-vuotiasta yli 20 kertaa."

https://www.verkkouutiset.fi/17-vuotias-puukotti-yokylassa-kolmea-sanoo-... .

seija.hl
Seuraa 
Viestejä1445
Liittynyt10.6.2017

jussipussi kirjoitti:
Molemmat on käytännössä yhtä tyhjän kanssa.

Niin ovatkin, mutta kun näytetään ketkä antaa pslussaa niin pitäisi silloin myös uskaltaa näyttää ketkä antaa miinusta.

Ja jos vain edelleenkin vain plussaa näyttävät, voisivat ottaa koko funktionin pois käytöstä.
Ei se vaarakllista olisi näyttää ketkä antaa miinusta, siloinhan voisi kommenteida miinuksen antajille ja kysyä että miksi antoivat miinusta. Se synnyttäisi enemmän ainakin aluksi kommunisointia ja lopuksi miinusten antajat alkaisi vähentää miinuksiaan heille joista eivät pidä, ehkä oppisivat antamaan miinuksia ja plussaa kirjoituksista, ei kirjoittajista.
Olen nimittäin ollut paikassa missä näkee myös ketkä antaa miinusta ja siellä ollaan aika varovaisia miinuksen kanssa :) antavat miinusta kirjoituksista, ei kirjoittajasta.
Tai enpä tiedä ymmärtäisikö nuoret muukalaisvihamieliset  sitä, luultavasti ei.

"Tehokkain saarnaaja ihmiselle on hän itse. Ihminen ei koskaan luovu himoistaan, ennen kuin nuhteet tulevat hänelle hänen omalta itseltään."

Vierailija

Ei se ole todellinen sellainen nami-namimaailma missä kaikki on vaan plussaa. Joko miinukset kanssa mukaan tai poijes koko vouhotus.

Vierailija

Tuleekohan siitä mitään kunnollista ryhmää jos siinä ei ole alkion suhteen vasta- tai neutraalialkioita? Abelista tai muutakaan.

Hetkinen Abel... minkähänlainen olisi Kainilainen ryhmä noin niinkuin matemaattiselta kannalta katsottuna?

Neutroni
Seuraa 
Viestejä30503
Liittynyt16.3.2005

Se aiheuttaisi vain turhaa kinaamista. Ei täällä mitenkään rangaista miinuksista, joten ei niitä kannata ottaa henkilökohtaisesti. Jos joku on eri mieltä mutta ei uskalla sanoa, niin antaa miinuksen sitten. Tai jos jonkun mielestä minä olen ikävä tyyppi, mutta ei uskalla sanoa sitäkään, niin sittenkin antaa miinuksen. Ihan hyvä vain, että sellaisille on olemassa tapa osoittaa mieltään, joka ei tuo turhaa saastaa keskusteluihin. Tuskin miinuksen antajilta mitään hyviä perusteita löytyy.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat