Seuraa 
Viestejä3585
Liittynyt13.1.2015

Uskomatonta on tämä svedujen rasismi suomenkieltä kohtaan:

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005607471.html

Aikoinaan Virkkalassa vuorineuvos Petter Forström antoi potkut tehtaaltaan suomenkielisen oppikoulun perustajille, "kalkkipetterin" kylä olikin "kansalissosialistinen malliyhteiskunta".

Lopetetaan me pakkoruotsi, ei sitä kirjoittakaan halua enää juuri kukaan.

Sivut

Kommentit (16)

JPI
Seuraa 
Viestejä25311
Liittynyt5.12.2012

Major_Overhaul kirjoitti:
Haaparannassa ainakin puhutaan Suomea..jopa hyvin vuolaasti.

Niin, mutta tohtori varmaankin tarkoittaa, että Ruotsissa ei puhuta suomea siellä missä sitä ei puhuta.
😂

3³+4³+5³=6³

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3585
Liittynyt13.1.2015

Tuossa maassa harrastettiin hirvittävää rasismia suomalaisia kohtaan jo ensimmäisten "Slussenin sissien" tullessa, Dagens Nyheter julisti 1960-luvulla etusivulla kissankorkuisin kirjaimin "En finne igen".

Kahdesti olin Tukholmassa töissä ja sain tuntumaa miltä neekeristä tuntui Alabamassa, Ei oikeasti tarvinnut mennä edes sinne, luin pari vuotta metallurgiaa ruotsinkielisessä teknillisessä opistossa Helsingissä, Affenanmaan pojat katsoivat pilkallisesti kun yritti puhua ruotsia ja jättivät vastaamatta.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä27604
Liittynyt13.5.2005

Kovaa meteliähän on pidetty aikoinaan palstalla siitä, kun joku "vihervasemmisto" oli vaatinut muslimeille oikeutta puhua ja opetella äidinkiletään suomalaisissa kouluissa. Olisi luullut palstalta löytyvän nyt ymmärtäjiä Ruotsissa valitulle linjalle...

Riittoisampi keskustelukumppani.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä9657
Liittynyt13.3.2017

Liittyykö tämä ruotsin solvaus nyt F-35 kauppoihin joihin Tannu on sitoutunut koska on kehittänyt itse koko stealth teknologian ?

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

John Carter
Seuraa 
Viestejä8885
Liittynyt17.2.2006

Dr Strangelove kirjoitti:
Tuossa maassa harrastettiin hirvittävää rasismia suomalaisia kohtaan jo ensimmäisten "Slussenin sissien" tullessa, Dagens Nyheter julisti 1960-luvulla etusivulla kissankorkuisin kirjaimin "En finne igen".

Kahdesti olin Tukholmassa töissä ja sain tuntumaa miltä neekeristä tuntui Alabamassa, Ei oikeasti tarvinnut mennä edes sinne, luin pari vuotta metallurgiaa ruotsinkielisessä teknillisessä opistossa Helsingissä, Affenanmaan pojat katsoivat pilkallisesti kun yritti puhua ruotsia ja jättivät vastaamatta.

Tästä se Seijakin aina tuolla monikulturismi threadissa paasaa, aikamoisia rasisteja noi ruåttalaiset. Ei kyllä helpolla uskoisi, kun katsoo maahanmuuttopolitiikkaa, jota harrastavat.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä9749
Liittynyt20.1.2013

John Carter kirjoitti:
Dr Strangelove kirjoitti:

Tästä se Seijakin aina tuolla monikulturismi threadissa paasaa, aikamoisia rasisteja noi ruåttalaiset. Ei kyllä helpolla uskoisi, kun katsoo maahanmuuttopolitiikkaa, jota harrastavat.

Nej, men nu skall vi ta en fikapaus och fundera ut hur vi kan få immigranterna att känna sig bättre som hemma här i Sverige!

Raspu
Seuraa 
Viestejä13691
Liittynyt12.7.2010

Kerran ruottissa nuorena miehenä kapakassa nainen näytti mulle tissit. Venytti ne kaulaaukosta ulos. Kirosin suomeks englannin jälkeen niin se alko puhuu mulle suomee.

You have to die few times before you really can live.
- Charles Bukowski

JPI
Seuraa 
Viestejä25311
Liittynyt5.12.2012

Major_Overhaul kirjoitti:
Liittyykö tämä ruotsin solvaus nyt F-35 kauppoihin joihin Tannu on sitoutunut koska on kehittänyt itse koko stealth teknologian ?

Lähes sata varmasti liittyy.

3³+4³+5³=6³

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat