Seuraa 
Viestejä3547
Liittynyt13.1.2015

Britannian oikeuslaitos on todistanut jo toisen kerran erään venäläisen herra Putinin syyllistyneen murhaan. On aika julkistaa kansainvälinen etsintäkuulutus, tavattaessa kiinniotettava ja toimitettava Haagin kansainväliseen tuomioistuimeen.

Suomi kerran oli onnistuakin, Putin oli poliisin tietokannassa määrätty pidätettäväksi kuulumisesta rikolliseen moottoripyöräjengi "Yön susiin". Raukkamaiset ryssittyneet poliitikot poistivat etsintäkuulutuksen juuri ennen miekkosen rajan ylittämistä.

Kun rikoksen ovat vahvistaneet Yhdysvaltain, Britannian, Ranskan ja Saksan johtajat, olisiko asiallista antaa homma jenkkien palkkionmetsästäjille? Osama binLaden oli 10 miljoonan taalan arvoinen, mutta todistettu saldo oli suurempi, riittäisikö tässä miljoona taalaa, toisaalta työ saattaa olla vaikeampikin?

Rikollinen saattaa olla aseistunut ydinpommilla.

Sivut

Kommentit (22)

nimmarix
Seuraa 
Viestejä612
Liittynyt2.12.2017

Dr Strangelove kirjoitti:
Taitaapi olla vain ryssän renkejä täällä?

Vaikka näyttäisi siltä että joku on syyllistyny johonki, pitäisi kuitenkin olla jotain näyttöä asiasta, mutta uskovaiset eivät näyttöä tarvitse, riittää kunhan he itse päättelevät kuinka asiat ovat sujuneet.

Myrkkyä saanut vakoilija paljasti monia ulkomailla toimineita ryssien agentteja, joten voi sillä olla vihamiehiä ilman putiniakin ja suuresti ihailemasi neuvostoliiton KGB:llä voi olla toimintaa, josta useimmat poliitikot eivät tiedä mitään.

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3547
Liittynyt13.1.2015

Heh ..."ihailenko" minä KGB:a, onpas outo johtopäätös.

Kyllä todisteet Litvinenkon poloniummurhassa olivat sitovat, Venäjän pommikoneet kävivät syytteen jäljeen uhkailemassa Britannia rajoilla.

Vaikea kuvitella kenellä muulla olisi motiivia murhiin, joita nyt alkaa paljastua how many, kuka kuristettu, kuka pudotettu katolta, hirtetty, ainakin 14 outoa kuolemaa, ruumiita kaivetaan ylös uudelleentutkimusta varten.

Tämä ylittää kaikki rikosfilmit, Britanniassa on riehunut oikea Putinin kuolemanpartio.

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3547
Liittynyt13.1.2015

Kovin vaisusta kommentoinnista "herran pelko" on vahva täälläkin, Tavjakin kipitti ihan rajalle asti vastaan, että sai Putten panssaroidussa autossa kertoilla kuulumiset ilman supon kuuntelua.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä37962
Liittynyt6.12.2009

Tämä ylittää kaikki rikosfilmit, Britanniassa on riehunut oikea Putinin kuolemanpartio.

Sinulle en antaisi yhtään mitään tutkittavaksi. Heiluisit vain norsuna posliinikaupassa.

"Clouseau interrogates the staff"

https://www.youtube.com/watch?v=64yianfGvzc

"The Telegraph kirjoittaa tiedusteluviranomaisten epäilevän, että hermomyrkky olisi päätynyt Britanniaan venäläisagentti Sergei Skripalin tyttären Julian matkalaukussa."

https://yle.fi/uutiset/3-10119368 .

jussipussi
Seuraa 
Viestejä37962
Liittynyt6.12.2009

Kovin vaisusta kommentoinnista "herran pelko" on vahva täälläkin
Olimme vilkuttamassa kadunvarressa valtion johtajille ja faaraoille kuten outolempi aikoinaan.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä37962
Liittynyt6.12.2009

Taitaapi olla vain ryssän renkejä täällä?
Kannattaa olla tarkkana kuin porkkana niitä voi olla vaikka missä.

"Trump korostaa Putinin vilpittömyyttä – "Venäjästä voi olla paljon apua"

Donald Trump uskoo Putinin sanaan: "Hän sanoi: 'En tehnyt sitä'. Ja minä uskon – minä todella uskon –, että hän tarkoittaa sitä.", Trump kommentoi toimittajille Aasiassa keskusteluaan Putinin kanssa liittyen Venäjän rooliin Yhdysvaltain presidentinvaaleissa."

https://yle.fi/uutiset/3-9927598 .

jussipussi
Seuraa 
Viestejä37962
Liittynyt6.12.2009

On aika julkistaa kansainvälinen etsintäkuulutus
Sinähän olet MV julkaisun suurkuluttaja?

Miten arvioit julkaisun laadun?

"Vääntö Janitskinin luovutuksesta Andorrasta jatkuu – syyttäjä valitti

MV-julkaisun perustaja vangittiin Suomessa poissaolevana ensimmäistä kertaa syksyllä 2016. Häntä epäillään noin 50 rikoksesta."

https://yle.fi/uutiset/3-10038407 .

jussipussi
Seuraa 
Viestejä37962
Liittynyt6.12.2009

Sellers ei tuossa kuvassa ole Clouseau, vaan Dr. Strangelove Kubrikin huippusatiirissa.
Kuvittelitko etten tarkoittanut itse henkilöä?

jussipussi
Seuraa 
Viestejä37962
Liittynyt6.12.2009

Sellers ei tuossa kuvassa ole Clouseau, vaan Dr. Strangelove Kubrikin huippusatiirissa.
Oletko huomannut mitään yhtäläisyyksiä Tuo Clouseau hahmon ja sinun kirjoitteluiden välillä? Hahmo on erittäin itsevarma mutta ei niinkään osaava. Hän ei vaan itse sitä hahmota, siitä epäsuhdasta syntyy toimivaa komediaa.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat