Seuraa 
Viestejä23
Liittynyt31.3.2013

Minulla aikuisena on Sony entertainment -tili, samoin lapsella.
NHL 18 onlinen takia molemmilla on nyt EA-tilikin.
Lapsi on 13 v.
Minun tunnuksilla päästään onlineen mutta lapsen tunnuksilla ei, sanoo ettei ole EA-tiliä.

Menin sitten EA-tilien asetuksiin. Ero meillä on, että minulla näkyy PS4 yhidtettynä EA-tiliin, lapsella ei. En muista miten on yhdistynyt, en muista yhdistäneeni, voi olla että olen mutta en muista.

Miten saan yhdistettyä lapsen EA-tilin konsolitiliin?!
EA:n omista ohjeista ei ole mitään apua / en saa mitään tolkkua.

Kommentit (8)

Kettuakka
Seuraa 
Viestejä23
Liittynyt31.3.2013

osaan englantia oikein hyvin ja vietin monta päivää EA-sivuilla, en saanut apua. sitten muistin, että täällä fiksua porukkaa jos joku auttaisi, mutta väärin muistin.

Kettuakka
Seuraa 
Viestejä23
Liittynyt31.3.2013

Selkis, oikeastaan NHL 18 -discin takana pienellä präntillä lukee tämä, ei helposti netissä: Suomessa pitää olla yli 15 v, jotta online-ominaisuudet toimii ja EA-tili pleikassa. 

syytinki
Seuraa 
Viestejä9185
Liittynyt18.8.2008

Kettuakka kirjoitti:
Selkis, oikeastaan NHL 18 -discin takana pienellä präntillä lukee tämä, ei helposti netissä: Suomessa pitää olla yli 15 v, jotta online-ominaisuudet toimii ja EA-tili pleikassa.

Tästä seuraakin sitten mielenkiintoinen kysymys. Mistä helkutista ne tietävät, että muksu on alle 15 v.  Tietysti ovat voineet kysyä, mutta jos ei.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä9536
Liittynyt13.3.2017

Et kai luule että NASA maksaa oikeasti 500 000 kumivasarasta...ne tietää sun veriryhmän ja jopa kengän koon.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

o_turunen
Seuraa 
Viestejä12508
Liittynyt16.3.2005

Kettuakka kirjoitti:
osaan englantia oikein hyvin ja vietin monta päivää EA-sivuilla, en saanut apua. sitten muistin, että täällä fiksua porukkaa jos joku auttaisi, mutta väärin muistin.

Oikeasti tuommoista kannattaa kysyä suomi24-elektroniikkapalstalla, niin saa sen ainoan ja oikean vastauksen: Elektrolyyttikondensaattorit on syytä vaihtaa.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

jaho
Seuraa 
Viestejä433
Liittynyt19.3.2012

Kettuakka kirjoitti:
syntymäaika vaaditaan tilejä luodessa. vaati vähän lisää tilejä.

Minäkin mokasin lasteni tilien kanssa aluksi. Ongelma tuli esille kun pleikan youtube ohjelma ei suostunut aukemaan. Sen jälkeen luotiin uudet sähköpostit uusilla syntymäpäivillä. Ne syntymäpäivät ja kaikki muutkin tiedot kannattaa pitää tallessa jos esim. salasana unohtuu tai joutuu uuteen laitteeseen rekisteröitymään. Minä osaan kyllä päättää mitä lapset saavat tehdä ikärajojen puitteissa ilman että joku jenkkilainsäädäntö vaikuttaa asiaan.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat