Seuraa 
Viestejä241
Liittynyt9.3.2016

Jussi Gaalassa tiivistyy suomalaisten sivistys, suhde somelynkkaukseen sekä toverituomioistuimiin.

#meetoo on jo tavaramerkki, muita olivat historiassa natsikortti ja uutena rotukortti. Nyt syväfeministimaailma on lanseeramassa uuden kortin natsi ja rasisti kotin rinnalle. Nyt pitää keksi kortille nimi, voisiko se olla MeToo (mulle kanssa).

Jos päättäjät tilanteessa ohittavat Suomen suurimman elokuvan ohjaajan, on heilutettu kaikkia epämielyttäviä kortteja (natsi, rasisti, pedofiili ym).

Normikansa ei tajua eikä osaa lukea viestimiä, vaan alistuu some tuomioistuimen äänettömiksi ihailioiksi. Taas sait kun olet parempi kuin muut.

Mulla on paremmat tissit kuin sulla, mulla on pitempi elin kuin sulla.

Koska suomalainen voisi ottaa askeleen kohti sivistystä ja lakata lukemasta vain soopalehdistöä ja klikkiuutisia.

Suomessa on laatua ja näkemystä oiekalta vassareihin, oikeaa perusteltua dataa.

Teen oman mielipidedekyselyn (pitää julkaista) ja siinä Louhimies on lahjakkausakselilla 10-. Tuo miinus on somen takia.

Some on syöpä, ja sitä pitää valvoa.

Kommentit (3)

jussipussi
Seuraa 
Viestejä37962
Liittynyt6.12.2009

getrud kirjoitti:

Teen oman mielipidedekyselyn (pitää julkaista) ja siinä Louhimies on lahjakkausakselilla 10-. Tuo miinus on somen takia.

Tee mielibideekysely, eli pyyhitkö paperilla vai käytätko vettä.  Normijampat käyttää paperia.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä2177
Liittynyt10.10.2011

jussipussi kirjoitti:
getrud kirjoitti:

Tee mielibideekysely, eli pyyhitkö paperilla vai käytätko vettä.  Normijampat käyttää paperia.

Joka on siis väärä tapa kaikin tavoin.

Ah, this is obviously some strange usage of the word 'safe' that I wasn't previously aware of.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat