Seuraa 
Viestejä3768
Liittynyt13.1.2015

Kas, ei sanaakaan medioissa, ei edes Hyysärissä illan Earth Hour' ista? Onko usko mennyt?

Tuommoinen virtapiikki alaspäin on hyvin haitallista sähköverkolle ja vastuullinen kansalainen laittaakin tänään 20:30 pääsiäislampaan uuniin ja sähkösaunan päälle tasoittamaan kulutusta.

Miksi ajankohdaksi on valittu juuri klo 20:30? Pystytäänkö televisionsa sulkevien määrällä YLEnannon pääuutislähetyksen alkaessa määrittelemään viheraivopesun teho? Yleensä olen huomannut, että vain kaupungintalo on pimeänä, muutoin kaupunki loistaa valoissa.

Suhtautuminen tähän ilmastouskon tottelevaisuuskokeeseen on lyhyen galluppini mukaan naurahdus. Lehtimiehet jenkeissä päättivät eräänä vuonna mennä katsomaam miten ilmastoprofeetta Al Gore itse noudatti mantraa. Al' in koti Nashvillessä, kuusi kertaa keskiverto amerikkalaiskotia suurempi energiankuluttaja, mm. kaksi valtavaa lämmitettyä uima-allasta, loisti täydessä valaistuksessa. No, ehkä profeetta laati uutta ilmastojulistusta?

Kommentit (10)

wisti
Seuraa 
Viestejä12934
Liittynyt12.2.2013

Toivotaan, että surusi eivät tuosta suurenisi.
Tapahtuma näyttää järjestetyn kymmenkunta kertaa. Millaisista vaurioista sähköverkoille on raportoitu edellisinä vuosina?

wisti
Seuraa 
Viestejä12934
Liittynyt12.2.2013

Dr Strangelove kirjoitti:
Ei ole tapahtunut kun vastuullinen väestö on lisännyt valoja. Hommahan on vain ja ainostaan ilmastouskonnon tottelevaisuuskoe.

Tämä on HV-lehden kanta. Oikea selitys itseinduktion vähäisyydelle on se, etteivät ihmiset seiso kello kourassa kytkemässä valoja pois samalla millisekunnilla.

wisti
Seuraa 
Viestejä12934
Liittynyt12.2.2013

Eiköhän ole selkeintä, että hylkäät tämänkin ketjusi ja otat jonkun muun esimerkin maailman pahuudesta ja, hyysärin kavaluudesta.

JPI
Seuraa 
Viestejä26582
Liittynyt5.12.2012

Ei ole tapahtunut kun vastuullinen väestö on lisännyt valoja. Hommahan on vain ja ainostaan ilmastouskonnon tottelevaisuuskoe.

Minä ainakin sammutin valot ihan vain sinua kiusatakseni. 😂

3³+4³+5³=6³

wisti
Seuraa 
Viestejä12934
Liittynyt12.2.2013

witsi,

Mikä on HV-lehti, en ole kuullutkaan? Tarkoitat kenties MV-lehteä? Tarkkuutta näissä jos todisteena käytät.

Seuraan huonosti noita. Luulin, että sellainen Haista Vittu- lehti olisi. Jos se onkin Mene Vittuun- lehti, oli haksahdus tietysti minun.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat