Seuraa 
Viestejä6789
Liittynyt8.11.2007

Tuli 7 päivän esto facebookiin, kun kritisoin naisten nostamista jalustalle sukupuolen perusteella. Lentoyhtiö Norwegian oli koonnut lentokoneen miehistön pelkästään naisista ja pyrstöön oli maalattu Minna Canthin kuva. Olisiko lentoyhtiö hehkuttanut samalla periaatteella, jos miehistö olisi koottu miehistä? Kannatan sukupuolten välistä tasa-arvoa ja siksi ärsyynnyn tuollaisesta naisten jalustalle nostamisesta. Tuli kieltämättä kirjoitettua vähän ajattelemattomilla sanakäänteillä kännipäiten, mutta itse asiasta olen edelleen samaa mieltä.

Sivut

Kommentit (71)

bdbdbd
Seuraa 
Viestejä238
Liittynyt16.10.2016

Kannattaa rajoittaa tuota vihapuhetta. Olisit samoin sanankääntein kritisoinut rodullisen diversiteetin puutetta, eli kaikilla naisilla ei ollut burkaa päällä, niin saisit edelleen kirjoitella naamakirjaan. Ehkä viikon päästä sitten.

asdf
Seuraa 
Viestejä11508
Liittynyt16.3.2005

Ertsu kirjoitti:
Tuli 7 päivän esto facebookiin, kun kritisoin naisten nostamista jalustalle sukupuolen perusteella. Lentoyhtiö Norwegian oli koonnut lentokoneen miehistön pelkästään naisista ja pyrstöön oli maalattu Minna Canthin kuva. Olisiko lentoyhtiö hehkuttanut samalla periaatteella, jos miehistö olisi koottu miehistä? Kannatan sukupuolten välistä tasa-arvoa ja siksi ärsyynnyn tuollaisesta naisten jalustalle nostamisesta. Tuli kieltämättä kirjoitettua vähän ajattelemattomilla sanakäänteillä kännipäiten, mutta itse asiasta olen edelleen samaa mieltä.

Muistelepa huviksesi se viestisi tähän, niin mietitään, oliko se asiallinen.

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3555
Liittynyt13.1.2015

Mitäs tuo nyt, minä olen saanut vaikka kuinka monta 30 päivän kieltoa fecesbookissa, naisista tai matuista et siellä saa sanoa vähäisintäkään kriittistä, jopa täällä tuli vastaavasta syystä yön yli banni.

Onneksi kirjoitin fecesbookiin feikkiprofiililla ja oma säilyi, sen pidän vain suvun ja muutaman vanhan ja hyvän kaverin kommunikaatioalustana.

Vihreät ja matriarkat ovat vallanneet somen, missä viipyy miesten vapautusliike? Punaista kokolihaa syövä kristillinen heteromies alkaa olla uhanalainen laji.

Ertsu
Seuraa 
Viestejä6789
Liittynyt8.11.2007

Toinen viesteistäni oli sellainen, että "milläs naiset sitten lentäisitte jos ei olisi miehiä, jotka suunnittelevat ja rakentavat lentokoneita?" Sitä toista en muista, mutta kahden viestin takia mut bannattiin.

asdf
Seuraa 
Viestejä11508
Liittynyt16.3.2005

Dr Strangelove kirjoitti:
Mitäs tuo nyt, minä olen saanut vaikka kuinka monta 30 päivän kieltoa fecesbookissa, naisista tai matuista et siellä saa sanoa vähäisintäkään kriittistä, jopa täällä tuli vastaavasta syystä yön yli banni.

Onneksi kirjoitin fecesbookiin feikkiprofiililla ja oma säilyi, sen pidän vain suvun ja muutaman vanhan ja hyvän kaverin kommunikaatioalustana.

Vihreät ja matriarkat ovat vallanneet somen, missä viipyy miesten vapautusliike? Punaista kokolihaa syövä kristillinen heteromies alkaa olla uhanalainen laji.

On kyllä vaikeaa ymmärtää, miten ihmeessä olet voinut saada banneja. Se varmasti johtuu vain kokolihan syönnistäsi ja siitä, että muut ovat homoja ja komukoita.

Varmaan samasta syystä minulle aikanaan moderaattorina annettiin ohjeeksi, että [oikea nimesi]:lla on tämän elämän ikäinen banni tälle palstalle. Banni koski myös samasta ip:stä kirjoiteltuja homokomukka-viestejä, joita tuli yli sadalta eri nikiltä. Samasta ip:stä.

Mutta nyt toimitus on näemmä löysännyt linjaa ja saat taas kirjoitella vapaasti tännekin. Ja olet ollut siinä määrin asiallinen, että olet sopinut palstan todella salliviin käyttäytymissääntöihin.

bdbdbd
Seuraa 
Viestejä238
Liittynyt16.10.2016

asdf kirjoitti:

On kyllä vaikeaa ymmärtää, miten ihmeessä olet voinut saada banneja. Se varmasti johtuu vain kokolihan syönnistäsi ja siitä, että muut ovat homoja ja komukoita.

Varmaan samasta syystä minulle aikanaan moderaattorina annettiin ohjeeksi, että [oikea nimesi]:lla on tämän elämän ikäinen banni tälle palstalle. Banni koski myös samasta ip:stä kirjoiteltuja homokomukka-viestejä, joita tuli yli sadalta eri nikiltä. Samasta ip:stä.

Mutta nyt toimitus on näemmä löysännyt linjaa ja saat taas kirjoitella vapaasti tännekin. Ja olet ollut siinä määrin asiallinen, että olet sopinut palstan todella salliviin käyttäytymissääntöihin.

Joku on selvästi käyttänyt tohtorin WLANia luvatta.

Asialliselta kaverilta kuitenkin aina vaikuttanut vauva-lehden keskustelupalstaan verrattuna.

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3555
Liittynyt13.1.2015

asdf,

Osuit asian ytimeen.

Arvasin kyllä että olit moderaattori. Oletko kuullut ryhmä-IP:stä, saatoitte bannia kokonaisen kaupunginosan? Muistan kerran kirjoittaneeni kirjaston koneella ja bannasitte Vihdin kunnankirjaston. Seuraavaksi kirjoitin Helsingin kaupunginkirjaston koneella, onko tullut palautetta?

Ihan mielenkiinnosta, kuka tuon bannin määräsi? Ulottuiko Janne Virkkusen karvainen käsi sinne asti? Janne vihasi minua kuin ruttoa. Kun sai kenkää, onnittelin. Murisi että "Mä en tommosen miehen kanssa keskustele". Eivät Jannelle antaneet edes lehdistöneuvoksen titteliä, melkein sääliksi kävi suurisukuista Sibeliuksen tyttärenpoikaa. Lohdutukseksi kirjoitin HS tieteen pääjutun bioaseista nimimerkillä 1.2.2003. Kerroin oikean nimeni vasta edellisen päivän iltana kun juttua ei saatu enää pois, tuli pitkä hiljaisuus. Kuinka moni sai kenkää?

Muistanet myös että silloinen toinen mode, "Phony" puolen vuoden päästä viesti minulle "Tule takaisin, sinussa oli ytyä, nyt täällä on vain trolleja"? Phony ehdotti myös kaljalle menoa kun kävi Helsingissä, mutta sattui muuta menoa, olin jenkeissä.

By the way, näin jälkikäteen, oliko phony Marko Hamilo? Sinä tietenkin olet Yl'oppilas Timo Paukku, right?
.

Ertsu
Seuraa 
Viestejä6789
Liittynyt8.11.2007

Ertsu kirjoitti:
Toinen viesteistäni oli sellainen, että "milläs naiset sitten lentäisitte jos ei olisi miehiä, jotka suunnittelevat ja rakentavat lentokoneita?" Sitä toista en muista, mutta kahden viestin takia mut bannattiin.

Voisitko asdf kommentoida?

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3555
Liittynyt13.1.2015

asdf on varmaankin ihan oikea mies (?) kommentoimaan, jos ei ole jo ehditty värvätä Kim il Unin tiedottajaksi.

Sille taisi hetkeksi mennä jauhot suuhun vastaukseni johdosta ja itkee nyt Jukka Ruukille että minulle tulee antaa se ikuinen kirjoituskielto, vatsakin meni kuralle eli saattaa istua pöntöllä. Tämä on hauska sanonta, sillä tuolla hyysärin toimituksessa se tarkoittaa ihan muuta kuin miksi me maallikot sen miellämme, asdf selittänee.

Jukka

Ertsu
Seuraa 
Viestejä6789
Liittynyt8.11.2007

Hei nyt löysin ne kaksi viestiä:

1."Jaa no, uusia ihmisiä te voitte tehdä ilman miehiäkin. Eihän miehiä tarvita periaatteessa mihinkään."

2."Ei mulla muuta ongelmaa ole, kuin että lapsena oon joutunut naisen alistamaksi. Äiti jaksoi usein muistuttaa, että mikä vahinko, kun en oo isäni näköinen. Kyllähän te naiset niin tunnekylmiä olette."

Voisitko asdf kommentoida?

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3555
Liittynyt13.1.2015

jahas, softa temppuilee ...

Siis Jukka Ruukki on mies paikallaan, sentään maisteri.

Tarkistin tuo asdf:n väitteen "homoruukista", jonka joku toinen lanseerasi. Sehän ei ole suinkaan homoruukki vaan homorukki ja rukin kuvakin avattarena, mutta sairas mieli vääntää tietenkin vaikka miksi,

John Carter
Seuraa 
Viestejä8854
Liittynyt17.2.2006

jahas, softa temppuilee ...

Siis Jukka Ruukki on mies paikallaan, sentään maisteri.

Tarkistin tuo asdf:n väitteen "homoruukista", jonka joku toinen lanseerasi. Sehän ei ole suinkaan homoruukki vaan homorukki ja rukin kuvakin avattarena, mutta sairas mieli vääntää tietenkin vaikka miksi,

Mitä olet mieltä tuosta Persujen Jynkkysestä? Tuli ulos.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

asdf
Seuraa 
Viestejä11508
Liittynyt16.3.2005

asdf,

Osuit asian ytimeen.

Arvasin kyllä että olit moderaattori.

Melkoinen arvaus. Se vaan luki tuossa ruudun alalaidassa, mutta kai sitä voi arvauksena pitää.

Oletko kuullut ryhmä-IP:stä, saatoitte bannia kokonaisen kaupunginosan? Muistan kerran kirjoittaneeni kirjaston koneella ja bannasitte Vihdin kunnankirjaston. Seuraavaksi kirjoitin Helsingin kaupunginkirjaston koneella, onko tullut palautetta?

Kertaaleen bannattiin koko Thaimaa, koska eräs henkilö koki tärkeäksi sekoilla palstalla. Tuo tai ryhmä-ip ei millään tavalla poista sinun historiaasi.

Phonyn puolesta en sano mitään, hän voi itse osallistua, jos tahtoo.

asdf on varmaankin ihan oikea mies (?) kommentoimaan, jos ei ole jo ehditty värvätä Kim il Unin tiedottajaksi.

Sille taisi hetkeksi mennä jauhot suuhun vastaukseni johdosta ja itkee nyt Jukka Ruukille että minulle tulee antaa se ikuinen kirjoituskielto, vatsakin meni kuralle eli saattaa istua pöntöllä. Tämä on hauska sanonta, sillä tuolla hyysärin toimituksessa se tarkoittaa ihan muuta kuin miksi me maallikot sen miellämme, asdf selittänee.

Jukka

Hohhoijaa. Se, että on jotain muuta elämää kuin olla toinen käsi tabletilla ja toinen munassa kyttäämässä, josko uusin provoviesti olisi saanut jonkun provottua, ei välttämättä tarkoita, että ollaan ihan... no mitä nyt strangelovet vapaa-aikanaan tekevätkin. Melko varmaan ei mitään tai jotain, johon en halua osallistua.

Ertsu
Seuraa 
Viestejä6789
Liittynyt8.11.2007

asdf kirjoitti:
Ertsu kirjoitti:

Muistelepa huviksesi se viestisi tähän, niin mietitään, oliko se asiallinen.

Pitikö sun asdf kommentoida vai vaan miettiä?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat