Seuraa 
Viestejä13878

Tänne kaikki omat brassailut.
Laittakaa hienoja pyllykuvii, pullisteluita ym.
Kikuja ja tisujaki voi laittaa.
Se on toivottavaa...

Sivut

Kommentit (451)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Niin, mitä se on?

ASDF sano mua vitsiksi. Ehkä mä oon vitsi tai narri, mut en oikeen jaksa välittää. Oma lärvikin on avana. Mun vahvuus on se etten oo riipuvainen muista. Muutkin jutut tietty vaikuttaa, mut seuraavaks ku joku sanoo jotain vitsiksi niin tulkoon itse esiin omalla naamallaan ja kehollaan.

bdbdbd
Seuraa 
Viestejä238

Kampaus ylimmässä kuvassa siis.

Treenaatko mitä thainyrkkeilytyyliä? Meinasin jossain aiemmassa ketjussa jo kysyä. Itseä on viimeisen 5-10 vuotta kiinnostanut perinteisemmät tyylit (boran) ja nyt kun vanhempaa tyttöä olen opettanut, niin pitänyt näitä lähtökohtina (länsimaistetun sijasta).

Vierailija

bdbdbd kirjoitti:
Kampaus ylimmässä kuvassa siis.

Treenaatko mitä thainyrkkeilytyyliä? Meinasin jossain aiemmassa ketjussa jo kysyä. Itseä on viimeisen 5-10 vuotta kiinnostanut perinteisemmät tyylit (boran) ja nyt kun vanhempaa tyttöä olen opettanut, niin pitänyt näitä lähtökohtina (länsimaistetun sijasta).

Perinteinen tyyli ilman rajoituksia. Treenaan siis taikamaassa thaivalmentajan "tallissa".

hcesar
Seuraa 
Viestejä13039

Raspu kirjoitti:
Niin, mitä se on?

ASDF sano mua vitsiksi. Ehkä mä oon vitsi tai narri, mut en oikeen jaksa välittää. Oma lärvikin on avana. Mun vahvuus on se etten oo riipuvainen muista. Muutkin jutut tietty vaikuttaa, mut seuraavaks ku joku sanoo jotain vitsiksi niin tulkoon itse esiin omalla naamallaan ja kehollaan.

Kyllä sussa vähän vitsiksi luokiteltavissa piirteitä on. Ainakin mun mielestä. Mutta älä suotta loukkaannu. Ihan vaikuttava käsivarsi sulla on.

Omaa naamaani en tälle palstalle tuo esille. Haban oon joskus postannut, mutta se ketju poistettiin. Yhden naisystävänikin haban, se taitaa edelleen olla kyseisessä ketjussa.

MooM
Seuraa 
Viestejä10433

Raspu kirjoitti:
Niin, mitä se on?

Ei kai sinun naamaasi tai kroppaasi kukaan ole vitsiksi sanonut? Muuten en ota kantaa kenekään vitsikkyyteen. Tai ehkä panterarosan maastomuotojen analyysi joskus saattaa vähän hymyilyttää.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Vierailija

MooM kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
Niin, mitä se on?

Ei kai sinun naamaasi tai kroppaasi kukaan ole vitsiksi sanonut? Muuten en ota kantaa kenekään vitsikkyyteen. Tai ehkä panterarosan maastomuotojen analyysi joskus saattaa vähän hymyilyttää.

Niin missä se "vitsi" pilee?
Mä nään asian tällä palstalla niin että aika moni entinen laatukirjoittajakin alkaa muuttua vitsiksi kun todellinen karva alkaa paistaa alta. Mä en osaa nimetä ketään joka olis kirjoittajana tai palstalaisena kehittyny, paitsi tanskanen. Se on kehittyny paljon menneistä vuosista. Osa polkee paikallaan, mut valtaosa taantuu. Se ihmisen sielun suuruus kyllä loppupelissä näkyy.

Vierailija

asdf kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
Niin, mitä se on?

Kyllä sussa vähän vitsiksi luokiteltavissa piirteitä on. Ainakin mun mielestä. Mutta älä suotta loukkaannu. Ihan vaikuttava käsivarsi sulla on.

Omaa naamaani en tälle palstalle tuo esille. Haban oon joskus postannut, mutta se ketju poistettiin. Yhden naisystävänikin haban, se taitaa edelleen olla kyseisessä ketjussa.

Postaa kuva äläkä lässytä.

Vierailija

MooM kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
Niin, mitä se on?

Oisit nyt edes pyytäny kikukuvaa.

apassi
Seuraa 
Viestejä1152

Läskin määrästä päätellen harjoittelusi ei kauheen vakavaa ole, ja kuvissa pelleilyn perusteella taidat keskittyä enempi lihasmassaan ja peilin edessä pulliteluun.

Mua on aina ihmetyttänyt tuo thaiboksereiden pitäminen itseään jotenkin yli ihmisenä. Thaimaassakin nuo länsimaalaiset harjoittelijat selvästi ylenkatsoi muita länsimaalaisia, ihan kuin olisivat jotenkin parempaa sakkia.

Vierailija

apassi kirjoitti:
Läskin määrästä päätellen harjoittelusi ei kauheen vakavaa ole, ja kuvissa pelleilyn perusteella taidat keskittyä enempi lihasmassaan ja peilin edessä pulliteluun.

Mua on aina ihmetyttänyt tuo thaiboksereiden pitäminen itseään jotenkin yli ihmisenä. Thaimaassakin nuo länsimaalaiset harjoittelijat selvästi ylenkatsoi muita länsimaalaisia, ihan kuin olisivat jotenkin parempaa sakkia.

Mä sanoinki että oon läski. 95kg ja joo, en oo ammattilainen.
Yli-ihminen, laita kuvaa äläkä lässytä.

MooM
Seuraa 
Viestejä10433

Raspu kirjoitti:
MooM kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
Niin, mitä se on?

Niin missä se "vitsi" pilee?

En minä tiedä, mitä vitsiä asdf tarkoittaa, vaikka voin tietysti arvailla, mikä huvittaa tai tuntuu epäaidolta (paremman sana puutteessa). Minä en pidä sinua vitsinä. 

Minusta sinä olet yksi kirjoittaja, jolla on omat näkemyksesi ja keskimääräistä vahvempi tarve voittaa väittelyissä. Mikä synnyttää sitten kinastelua ja ylilyöntejä, kun toinen samanlainen sattuu kohdalle. Pidän siitä, miten tuot täällä esiin elämääsi ja ajatuksiasi, mutta en tietenkään aina ole samaa mieltä kaikesta. Joskus täysin eri mieltäkin, niin väitteestä kuin sen perusteluista. Joskus taas pointi on hyvinkin kohdallaan.

Minä en tykkää kikukuvista yllärinä ja väärässä asiayhteydessä. Ne aiheuttavat joko huvitusta ja/tai myötähäpeää, vähän visuaalista kiinnostusta, mutta ei todellakaan kiihotusta.  Jos niitä haluan katsella, haen somaksi photoshopattuja ja komeita yksilöitä netistä. Yleensä ko. elimet kyllä ovat livenä paljon kiinnostavampia.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat