Sivut

Kommentit (454)

apassi
Seuraa 
Viestejä1419

Raspu kirjoitti:
Mä sanoinki että oon läski. 95kg ja joo, en oo ammattilainen.
Yli-ihminen, laita kuvaa äläkä lässytä.

Joo en oo laittamassa kuvaa itsetäni 53 vuotiaalle läskille thaimaahan =D

Vierailija

MooM kirjoitti:

Yleensä ko. elimet kyllä ovat livenä paljon kiinnostavampia.

Mhhh...voisin livenäki näytää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

apassi kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
Mä sanoinki että oon läski. 95kg ja joo, en oo ammattilainen.
Yli-ihminen, laita kuvaa äläkä lässytä.

Joo en oo laittamassa kuvaa itsetäni 53 vuotiaalle läskille thaimaahan =D

Eli kukkakeppi.

Vierailija

molaine kirjoitti:
Vomiehen parta oli vähän kiinnostavampi, toivottavasti siitä saadaan vielä lisää kuvia. 

Kireessä kunnossa on myös mies. Toivoinkin että postaisi kuviaan.

hcesar
Seuraa 
Viestejä13039

Raspu kirjoitti:
asdf kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
Niin, mitä se on?

ASDF sano mua vitsiksi. Ehkä mä oon vitsi tai narri, mut en oikeen jaksa välittää. Oma lärvikin on avana. Mun vahvuus on se etten oo riipuvainen muista. Muutkin jutut tietty vaikuttaa, mut seuraavaks ku joku sanoo jotain vitsiksi niin tulkoon itse esiin omalla naamallaan ja kehollaan.

Kyllä sussa vähän vitsiksi luokiteltavissa piirteitä on. Ainakin mun mielestä. Mutta älä suotta loukkaannu. Ihan vaikuttava käsivarsi sulla on.

Omaa naamaani en tälle palstalle tuo esille. Haban oon joskus postannut, mutta se ketju poistettiin. Yhden naisystävänikin haban, se taitaa edelleen olla kyseisessä ketjussa.

Postaa kuva äläkä lässytä.

Lässytän ihan just niin paljon kun mua huvittaa. Enkä postaa kuvaa, koska mun mielestä kehokuvat on jotain, jota en koe omakseni. Tuo aiempi hauiskuvakin oli ystäväni Hoin yllyttämä ja musta oli lopulta ihan hyvä, että se ketju katosi. En vaan tunne oikealta, että mun kroppa näkyy jossain julkisesti. Vaikkei siinä minusta mitään hävettävää olekaan.

Vierailija

apassi kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
Eli kukkakeppi.

Vaikka sitten kukkakeppi.

Vou pientä, kun thaikkuboxeritkin ylenkatsoi.

apassi
Seuraa 
Viestejä1419

Raspu kirjoitti:
apassi kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
Eli kukkakeppi.

Kiva, että sait minusta seiskan elämääsi sisältöä. :)

Vierailija

apassi kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
apassi kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
Eli kukkakeppi.

Kiva, että sait minusta seiskan elämääsi sisältöä. :)

Koska olet narsisti niin päätit osallistua. Jo ekassa viestissäsi ei jäänyt mitään epäselväksi.

apassi
Seuraa 
Viestejä1419

Raspu kirjoitti:
Koska olet narsisti niin päätit osallistua. Jo ekassa viestissäsi ei jäänyt mitään epäselväksi.

Hieno analyysi :D

moilane
Seuraa 
Viestejä4301

Mulle jäi vähän auki tämän ketjun perimmäinen tarkoitus. Oletitko Raspu tosissaan, että palstalaiset lisäisivät tänne jotain salikuvia itsestään, joita sitten yhdessä ruodittaisiin? Vai oliko tarkoitus vaan provota värikkäät kommentit omiin kuviisi, jotta pääset kinastelemaan (tämä oli kyllä ulkopuolisen silmin se selkeä kehityskulku alusta asti) ja lausumaan arvauksia muiden ruumiinrakenteesta ? Minkälaisia kommentteja olisit halunnut kuvistasi saada?  

Röh

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä12406

molaine kirjoitti:
Mulle jäi vähän auki tämän ketjun perimmäinen tarkoitus. Oletitko Raspu tosissaan, että palstalaiset lisäisivät tänne jotain salikuvia itsestään, joita sitten yhdessä ruodittaisiin? Vai oliko tarkoitus vaan provota värikkäät kommentit omiin kuviisi, jotta pääset kinastelemaan (tämä oli kyllä ulkopuolisen silmin se selkeä kehityskulku alusta asti) ja lausumaan arvauksia muiden ruumiinrakenteesta ? Minkälaisia kommentteja olisit halunnut kuvistasi saada?  

Trolli trollaa. Osallistuu, ken haluaa.

I see...

Vierailija

molaine kirjoitti:

Et sä oo ulkopuolinen vaan hyvinkin "sisäpiiriläinen" mun keskusteluissa. Mikä sai sinut vastaamaan?

moilane
Seuraa 
Viestejä4301

Raspu kirjoitti:
molaine kirjoitti:

Et sä oo ulkopuolinen vaan hyvinkin "sisäpiiriläinen" mun keskusteluissa. Mikä sai sinut vastaamaan?

Minusta on mielenkiintoista tietää, miksi postaat julkiselle foorumille kuvia kropastasi. Siksi kysyin asiasta. Minulla on toki omat arveluni ja ne eivät itse asiassa liity trollaamiseen, vaikka sekin ihan validi arvaus on.  

Röh

jussipussi
Seuraa 
Viestejä74615

Ymmärtääkseni ehtii vain kosmiseen tapahtumahorisonttiin asti H bosonin mahdollinen rommautus . 

"Cosmic event horizon

In cosmology, the event horizon of the observable universe is the largest comoving distance from which light emitted now can ever reach the observer in the future. This differs from the concept of particle horizon, which represents the largest comoving distance from which light emitted in the past could have reached the observer at a given time. For events beyond that distance, light has not had time to reach our location, even if it were emitted at the time the Universe began. How the particle horizon changes with time depends on the nature of the expansion of the Universe. If the expansion has certain characteristics, there are parts of the Universe that will never be observable, no matter how long the observer waits for light from those regions to arrive. The boundary past which events cannot ever be observed is an event horizon, and it represents the maximum extent of the particle horizon."

https://en.wikipedia.org/wiki/Event_horizon#Cosmic_event_horizon .

Vierailija

molaine kirjoitti:
Raspu kirjoitti:
molaine kirjoitti:

Minusta on mielenkiintoista tietää, miksi postaat julkiselle foorumille kuvia kropastasi. Siksi kysyin asiasta. Minulla on toki omat arveluni ja ne eivät itse asiassa liity trollaamiseen, vaikka sekin ihan validi arvaus on.  

Vittuillakseni?
Naisia vokotellakseni?

Vierailija

jussipussi kirjoitti:
Ymmärtääkseni ehtii vain kosmiseen tapahtumahorisonttiin asti H bosonin mahdollinen rommautus . 

"Cosmic event horizon

In cosmology, the event horizon of the observable universe is the largest comoving distance from which light emitted now can ever reach the observer in the future. This differs from the concept of particle horizon, which represents the largest comoving distance from which light emitted in the past could have reached the observer at a given time. For events beyond that distance, light has not had time to reach our location, even if it were emitted at the time the Universe began. How the particle horizon changes with time depends on the nature of the expansion of the Universe. If the expansion has certain characteristics, there are parts of the Universe that will never be observable, no matter how long the observer waits for light from those regions to arrive. The boundary past which events cannot ever be observed is an event horizon, and it represents the maximum extent of the particle horizon."

https://en.wikipedia.org/wiki/Event_horizon#Cosmic_event_horizon .

Niniin.
Jussipussikin tuli taas linkkailemaan viisauksiaan. Enää yksi narsisti lisää niin alkaa olla pakka taas kasassa.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat