Seuraa 
Viestejä3768

Minulla on unelma.

Minulla on unelma että valtakunnan laatulehdeksi itseään kutsuva HS lähettäisi USA:n kirjeenvaihtajakseen vähemmän vasemmistolaisia toimittajia kuin tämä punikkipariskunta.

https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000005623138.html

Puolustuksekseen on tietenkin mainittava sukurasitus, "like father, like son" , jopa etunimikin, mutta siitäkin voi päästä. Minun vanhempani olivat vasemmistolaisia. Eivät mitenkään aktiivisesti politiikassa, mutta uskoivat sen paskan jota kontallaan oleva YYA-Suomi syötti joka tuutista. Silti minä paranin vaikka lapsuuteni punamarinadissa lilluinkin. Vanhempani olivat olosuhteiden uhreja, "collateral damage", minä pääsin siitä yli älyni voimalla.

Pohjois-Korea saattaisi olla ihanteellinen toimipaikka Saarikosken pariskunnalle.

"I have a dream", päivän teemaan viitaten.

Sivut

Kommentit (31)

jaho
Seuraa 
Viestejä1063

Kerran hesari nostaa verenpainettasi niin vaihda toiseen palveluntuottajaan. Voisi tulla vaihtelua tällekin palstalle kun jäisi joka aamuinen hesarin haukkuminen välistä.

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3768

Kun joka kolmas musta nuori on jossain vaiheessa elämäänsä vankilassa, se on valkoisen miehen vika? Voisiko rikoksilla olla jotain tekemistä asiassa? Los Angelesin mellakoiden aikaan oli ihan videota sijtä kuinka mustat joukolla kantoivat elekroniikkaa ulos liikkeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3768

jaho,

Hyysäri on suuri mielipidevaikuttaja, miksi jättäisin sen rauhaan kertomaan kvasitotuuksiaan?

Sunhan ei ole pakko lukea näitä, kirjoita itse parempia vaikkapa hyysärin hyvyydestä. Ei löydy? Istutko kuin torttu ja hyväksyt kaiken vihervasemmistolaisten toimittajiensa aivopesun?

Ehdotan että lopetat kirjoitusteni lukemisen, siinä on vaarana että heräät!

Vierailija

Dr Strangelove kirjoitti:
Kun joka kolmas musta nuori on jossain vaiheessa elämäänsä vankilassa, se on valkoisen miehen vika? Voisiko rikoksilla olla jotain tekemistä asiassa? Los Angelesin mellakoiden aikaan oli ihan videota sijtä kuinka mustat joukolla kantoivat elekroniikkaa ulos liikkeistä.

Kantoivat elektroniikan pois koska tiesivät että joku voisi varastaa ne.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä21496

Joka kolmas musta nuori vankilassa on nimenomaan järjestelmällisen rasismin tuotosta, ja on kyseistä maata koviten syövä ongelma.

Toiseksi kovimpana tulee vakavat päihdeongelmat (opiaatit ja bentsot), jotka ovat myös tahallaan ylhäältä päin tehty ongelma, mutta ikävästi kirpaisi vääränväriseen osuuteen väestöstä. Opiaattiongelmaan ollaan jo hiljalleen herätty (tosin mitään sille ei olla onnistuttu tekemään), mutta xanax-kriisi on vielä tulossa ja lujaa.

Sinä tunnet kyseistä maata sen verran hyvin, että osoittaa suurta älyllistä epärehellisyyttä ihmetellä onko se valkoisen miehen vika. Tiedät ihan hyvin mikä heikäläisillä on humpan juoni.

All living things have the ability to heal themselves naturally!

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3768

jehova,

Niinpä, ainahan se on yhteiskunnan ja erityisesti valkoisen miehen vika jos neekeristä tulee rikollinen, näin opetti Moskova meitä kaksi sukupolvea. ÄO-testitkin voisivat selittää jotain, mutta nehän ovat kirotun valkoisen miehen tekemiä ...

Ja kyllä, olen kahlannut USA:n varsin tarkkaan viimeisten neljän vuosikymmenen ja yli kahdensadan Atlantin ylityksen aikana, tehnyt Ph.D.:ni Michiganissa yms.

Rasismia en ole nähnyt edes etelän aurinkovaltioissa Florida, Georgia ja Texas. Mutta kun poliisi ampuu mustan rikollisen, ryhtyvät mekkaloimaan. Kun musta mies ampui kaksi valkoista poliisia autoon, ei se kv-mediaa suuremmin kiinnostanut.

Meillähän pahimpia rasisti-huutelijoita ovat ne minijehovat, jotka eivät koskaan ole maassa käyneet, mutta maamon maidosta on imaistu amerikkavastaisuus.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä21496

jehova,

Niinpä, ainahan se on yhteiskunnan ja erityisesti valkoisen miehen vika jos neekeristä tulee rikollinen, näin opetti Moskova meitä kaksi sukupolvea. ÄO-testitkin voisivat selittää jotain, mutta nehän ovat kirotun valkoisen miehen tekemiä ...

Ja kyllä, olen kahlannut USA:n varsin tarkkaan viimeisten neljän vuosikymmenen ja yli kahdensadan Atlantin ylityksen aikana, tehnyt Ph.D.:ni Michiganissa yms.

Rasismia en ole nähnyt edes etelän aurinkovaltioissa Florida, Georgia ja Texas. Mutta kun poliisi ampuu mustan rikollisen, ryhtyvät mekkaloimaan. Kun musta mies ampui kaksi valkoista poliisia autoon, ei se kv-mediaa suuremmin kiinnostanut.

Meillähän pahimpia rasisti-huutelijoita ovat ne minijehovat, jotka eivät koskaan ole maassa käyneet, mutta maamon maidosta on imaistu amerikkavastaisuus.

Minä puhuin järjestelmällisestä rasismista, jonka olemassaolo on kiistatonta. Mass incarceration on eräänlaista gerrymanderingia, jossa noin viidennekseltä koko väestöstä viedään vapauden lisäksi äänioikeus ja mahdollisuus työskennellä - ikinä. Tähän vielä päälle yksityinen vankeinhoitobisnes takaa sen, että edes pienestä uhrittomasta rikoksesta ei käytännössä koskaan voi vapautua, jos sattuu paskat kortit pakasta. Käytännössä yksi (tai kolme)jointti riittää elinkautiseen helposti.

Järjestelmällinen rasismi käy hyvin ilmi vaikka stop and frisk tilastoista, joista selviää hyvin ettei etnistä profilointia suinkaan vältellä. Systeemi on sairaan nerokas tapa saada vääränvärisiä äänioikeuden ulottumattomiin.

All living things have the ability to heal themselves naturally!

Eusa
Seuraa 
Viestejä18477

Itse asiassa on kyllä aivan hyvä, että löytyy piikkejä lehdistön persauksiin - se ajaa myös lehdistön piikin asiaa vallankäyttäjien persauksiin. Way to go, Dr Strangelove.

Lähellähän on esimerkki, kuinka molemmat puuttuvat - on vain junttaparru lehdistön ahterissa.

Hienorakennevakio vapausasteista: (1+2¹+3²+5³+1/2¹*3²/5³)⁻¹ = 137,036⁻¹

JPI
Seuraa 
Viestejä29618

Minulla on unelma.

Minulla on unelma että valtakunnan laatulehdeksi itseään kutsuva HS lähettäisi USA:n kirjeenvaihtajakseen vähemmän vasemmistolaisia toimittajia kuin tämä punikkipariskunta.

https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000005623138.html

Puolustuksekseen on tietenkin mainittava sukurasitus, "like father, like son" , jopa etunimikin, mutta siitäkin voi päästä. Minun vanhempani olivat vasemmistolaisia. Eivät mitenkään aktiivisesti politiikassa, mutta uskoivat sen paskan jota kontallaan oleva YYA-Suomi syötti joka tuutista. Silti minä paranin vaikka lapsuuteni punamarinadissa lilluinkin. Vanhempani olivat olosuhteiden uhreja, "collateral damage", minä pääsin siitä yli älyni voimalla.

Pohjois-Korea saattaisi olla ihanteellinen toimipaikka Saarikosken pariskunnalle.

"I have a dream", päivän teemaan viitaten.

Mullakin on unelma: Lopeta päivittäinen typerien ketjujesi luominen ja loukkaannu syvästi siitä, että sinua yhä useampi pitää pellenä. Tuosta loukkaantumisesta voi nimittäin olla seurauksena se että poistut sivustolta eikä meidän tarvitse vähään aikaan sinusta kuulla.

3³+4³+5³=6³

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä12313

Rasismia en ole nähnyt ...

Niin. Rasismia ei erityisesti, varsinkaan sitä vankilakierteeseen johtavaa, esiinny Atlantin yllä reittilentojen turistiluokassakaan. Vaikka arvatenkin kaltaisesi akateemikko, maailmanmatkaaja, keksijä, bisnesnero ja kunnioitettu arvohenkilö matkustaa lähinnä busniess-luokassa tai privaattisuihkukonein. Rasismi on myös verraten harvinainen tohtorikoulutusta tarjoavissa yliopistoissa. Hassu juttu, mutta rasismi on yleensä kääntäen verrannollinen ilmiö älykkyyteen, koulutustasoon ja ylipäänsä mielen sivistykseen nähden. Jos pitää pari nimenomaista paikkaa mainita, joissa Yhdysvalloissa rasismi on vähäisintä, niin itse keksisin juurikin yliopiston tohtorinkoulutuslaitokset ja transatlanttiset matkustajalentokoneet. Voi olla, että tynnyrissä matkalla alas Niagaran putouksesta löytyy vielä vähemmän rasismia. Mutta kuitenkin, ymmärtänet pointtini eli oman pointtisi heikkouden.

Toisaalta hieman epäilyttää sekin, että sinä neekereistä ja homoista päivittäin pahaa puhuvana et välttämättä taida tunnistaa rasismia vaikka se tulisi omasta suustasi. Kuten et tunnu muitakaan sammakoita ja hevonpaskoja maistavan edes karvaina jälkimakuina ne jo päästeltyäsi.

wisti
Seuraa 
Viestejä17259

USAn mustilla ei mene hyvin. Tuskinpa se siitä miksikään muuttuu tekee tuon huomion Saarikosken poika tai Ilaskiven tyttö.
Olen monesti miettinyt kummallista juttua. Katsokaapa, kun haastatellaan mustaa urheilijaa, kuubalaista, brittiläistä tai ranskalaista. He ovat kuin ”me”, rauhallisia ja analyyttisiä. Entä amerikkalainen musta urheilija? Hän on hyvin usein äärimmäistä ”rentoutta” viestivä pelleilijä, etenkin miehet ovat tällaisia. Jostain kumman syystä heidän pitää käyttäytyä näin ja kertoa, että me mustat olemme tällaisia.

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3768

JPI:lla on kova halu häätää minut täältä, totuus koskee?

Toki minä olen muuallakin kuin businesluokassa ja yliopistolla USA:ssa vieraillut, ihan kansanpaikoissa yöaikaan jossa ainoana valkoisena, vain mustia ja meksikolaisia. Businesluokkaan minut tosin hämmätyttävän usein laitettiin Atlantin ylityksilläni, yksi syy saattoi olla AF:n kultakortti, joka vaatii vähintään 50 000 lentomailia vuosittain, mutta lensin jopa kahdeksan kertaa vuodessa usaan, japanin ja euroopan ym. matkojen ohella, minulla oli ison talon eurocard ja täysin vapaat kädet matkustaa minne ja milloin halusin. Myös BA, Delta ja KLM usein laittoi businekseen, toki myös Finnair.

Itse asiassa Finnair laittoi jo aikaa sitten Miamista Helsinkiin koko perheemme turistilla businesluokkaan, vaimon ja tyttäret. Toissa talvena kun vaimon kanssa lensimme Finskin suoralla, 11h 10" Miamiin, en ollut lentänyt yhtiöllä moneen vuoteen, pisteet vanhentuneet, silti businesluokkaan joka maksoi 3550 kun olimme turistista maksaneet 700 ecua. Olen kai vain niin arvokkaan näköinen. Ja edelleenkin pääsen yli 900 businesloungeen maailmalla Amex kultakortillani.

En todellakaan ole havainnut vähäisintäkään rasismia matkoillani, jospa teidänkin tietonne tulee Pravdasta?

Jakob
Seuraa 
Viestejä2173

jakob,

Kukas toi nyt olikaan, näyttäisi esim. filippiinolta?

Hän on Japanilaisen koomikon Kazahito Kosakan luoma hahmo "Pikotaro". Nuoriso eli alle 40-vuotiaat tunsivat hänet paremmin nimellä "PPAP -guy". Japanin pääministeri halusi ehdottomasti esitella hänet Trumpille, "koomikkojen face-off".

Pari sataa miljoonaa ihmistä katuu tämän viraalisen videon katsomista: PPAP

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat