Kuinka pitkä olet?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Niin, ajattelin sitten tehdä tämmöisen äänestyksen.

Ite olen 183cm..

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Sitten voi vaikka pistää äänestää kohtaa 161-165cm. Oli tarkoitus laittaa siihen 160-165cm mutta tuli pieni ajatusvirhe.

Vierailija

Keskipituudeksi tulee todennäköisesti n.185cm ...sama kuin jos kysyttäisiin älykkyysosamäärää niin keskiarvo olisi n.130 vaikka oikeasti se on satasen paikkeilla (paitsi että ovathan tiede.fi:n kävijät paljon keskiarvoa älykkäämpiä )

Vierailija
Saunatonttu
Keskipituudeksi tulee todennäköisesti n.185cm ...sama kuin jos kysyttäisiin älykkyysosamäärää niin keskiarvo olisi n.130 vaikka oikeasti se on satasen paikkeilla (paitsi että ovathan tiede.fi:n kävijät paljon keskiarvoa älykkäämpiä )

nii ja pidempiä

Vierailija
naama
Saunatonttu

nii ja pidempiä

Niin, ja kauniita

Vierailija

Tuosta jakaumasta pystyy jo tällä pienelläkin otoksella aika hyvin päättelemään sukupuolijakauman. Nimittäin suomalaisten miesten keskipituus kun on 179 cm ja naisten 165 cm. Jos jakauma edustaisi pelkästään yhtä sukupuolta, niin se olisi Gaussin kellokäyrän muotoinen. Asiaa saattaa tietenkin sotkea, jos palstalla vielä kasvuiässä olevat ovat "yliedustettuina".

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Jos keskipituudeksi tulee yli 180 senttiä, se tarkoittanee että äänestäjät ovat kohtuullisen nuorta porukkaa. Keskipituushan on noussut kovasti ja kehitys on tiemmä edelleen nousujohteinen.

Yksi humaani tapa ehkäistä väestöräjähdyksen aiheuttamaa kulutusta olisi nimenomaan oikealla ruokavaliolla pienentää keskipituutta, ja tietenkin ja etenkin painoa.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Voi kumpa saisi sellaisen toiminnon, että tietyt viestiketjut eivät kertakaikkiaan
näkyisi kirjautuneena edes keskustelupalkissa..

Voisin maksaa siitä jopa kohtuullista kuukausimaksua..

Tätäkin saatanan pitkien poikien itsensä imarteluketjua on PAKKO tuijottaa
tuossa vasemmassa laidassa.

Vierailija
Perkele
Voi kumpa saisi sellaisen toiminnon, että tietyt viestiketjut eivät kertakaikkiaan

Perkele, ajattele positiivisesti.
Jos päätät alkaa bodaamaan niin sinun on helpompi saada konkreettista massaa ja lihakset kunnolla näkymään kuin jollain 190cm kaverilla.

Asiaan: itse olen 184cm pitkä.

Vierailija
Aweb
Yksi humaani tapa ehkäistä väestöräjähdyksen aiheuttamaa kulutusta olisi nimenomaan oikealla ruokavaliolla pienentää keskipituutta, ja tietenkin ja etenkin painoa.

Miten ihmeessä keskipituuden pieneneminen vähentäisi kulutusta? Painon vähentäminen tietysti korreloi ruuankulutuksen vähenemisen kanssa, mutta se on seuraus eikä syy.

Vierailija
Hulttio
Perkele

Perkele, ajattele positiivisesti.
Jos päätät alkaa bodaamaan niin sinun on helpompi saada konkreettista massaa ja lihakset kunnolla näkymään kuin jollain 190cm kaverilla.

Asiaan: itse olen 184cm pitkä.

Tiedän Hulttio. Pitempää lihasta on työläämpi kasvattaa.

Tällaiset viestiketjut aiheuttavat ketjureaktion:
Tämä ketju esimerkiksi provosoi minua valtavasti aidosti trollaamaan näin yleisesti ottaen.

Muutenkaan tässä ei ole mitään järkeä, sillä naisille ja miehille pitäisi olla omat ryhmänsä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat