Avioliitto

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Laki avioliiton solmimisesta suomalaisessa yhteiskunnassa.

1§: Ennen avioliittoa mies puhuu ja nainen kuuntelee.

2§: Avioliiton solmimisen jälkeen nainen puhuu ja mies kuuntelee.

3§: Avioliiton keston aikana appi, pappi, anoppi ja avioliittoneuvoja puhuvat ja mies ja nainen kuuntelevat.

4§: Ennen lopullista romahdusta mies ja nainen huutavat ja naapurit kuuntelevat.

5§: Avioeron jälkeen kukaan ei puhu, tai kukaan ei ainakaan halua kuunnella.

Kommentit (5)

Vierailija

Brunette ja blondi keskustelevat:

"Minun mieheni on kuin perhonen: hän lentää kukasta kukkaan."

"Minun mieheni on kuin koi: hän lentää lumpusta lumppuun!"

Vierailija

Jos Jumala olisi todella luonut naisen (miehen palvelijaksi keittiöön) naisen vartalo olisi kumia ja kädet teflonia!

Vaan kun ei ole. (Tämä on minulle yksi tosite siitä, että koko Jumalaa ei ole olemassakaan!)

Vierailija

Aikoinaan luin sellaisen mietelmän, että avioliitto on kuin keskiaikainen linnake: Ne, jotka ovat sen ulkopuolella pyrkivät sisään, ja he jotka ovat sisällä haluaisivat ulos!

Vierailija

Sain tässä männä päivänä kirjeen.

"Hyvä Veli!

Tiistai-iltainen kosintasi pani minut vähän miettimään. Pyysinkin harkinta-aikaa. Olen aina viihtynyt kanssasi eikä seksielämässämmekään ole moitteen sijaa. Huumorisi saa minut nauramaan, olet komea ja älykäs mies eikä taloudellinen tilanteesikaan ole huono.

Mutta jos löisimme hynttyyt yhteen, toisi se monta mutkaa matkaan ja läheisteni elämään. Lapset kyllä sopeutuisivat, siiitä olen varma, mutta muutto samaan talouteen vaimosi kanssa pelottaa eikä omakaan mieheni sitä hyvällä katsoisi.

Jos odotetaan vielä.

Laurasi."

Uusimmat

Suosituimmat