Seuraa 
Viestejä129
Liittynyt22.10.2014

Huhu kulkee että ystävääni ja oppi-isääni Dr. Strangelove' a on kohdeltu väärin täällä.

Se voi käydä kalliiksi, you just wait for, moderointi ei nuku enää yhtään yötään rauhassa.

Sitähän ette halua, right?

Teitä on varoitettu.

Sivut

Kommentit (18)

MooM
Seuraa 
Viestejä6942
Liittynyt29.6.2012

Yrjö Bushman kirjoitti:
Mummon on juuri sen näköinen kuin kuvittelinkin.

Avatar vai jack-in-the-box? Kummassakin on kyllä jotain samoja piirteitä.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Japetus
Seuraa 
Viestejä10713
Liittynyt20.6.2009

Yrjö Bushman kirjoitti:
Huhu kulkee että ystävääni ja oppi-isääni Dr. Strangelove' a on kohdeltu väärin täällä.

"Strangelove' a"? Kyllä taas heilimöikin Hannukaisen kieli syvää sivistystä. Kansakoulu on epäilemättä kerännyt osansa veroista, mutta on siinä myös täytynyt jonkun käydä pissimässä herran geenipooliin. Ei tuon lajin kielettömyys muulla selity.

Lainaus:
Se voi käydä kalliiksi, you just wait for, moderointi ei nuku enää yhtään yötään rauhassa.

Aivan niin. "You just wait for." Tuota kuulee anglosfäärissä yhtenään.

Mut hei, se taitaaki olla sellane vitsi, et ku se "it"on niinku, hihhih, se mitä ootetaa. AAHHAHHAHAAA! Mutta miksi se silloin on sijoitettu noin tavattoman kömpelösti keskelle virkettä, jonka oikeus olla virke jo on vähintään kyseenalainen? Lopputulos ei ole humoristinen, ei edes sillä hassun kömpelöllä tavalla, joka yleensä seuraa setämäistä sanataidetta kuin tipuparvi emoaan, vaan lähes melankolinen, rihmanohuesti nivelletty kielimulatti, jonka latvamädän lenkouttamaa vartta vain lapsekas elintarmo pitää tuonen mullasta loitolla. Kaunis metafora kirjoittajastaan kyllä, mutta kuten kirjoittajansakin kohdalla: maailma ansaitsisi parempaa.

Olli S. paljastaa salaisuutensa: "Mä puhun tahallani ristiin, että Japetus saisi oikeita aiheita syyttää mua."
o_turunen arvostaa rehellisyyttä: "Minä en todellakaan kuse housuuni vaan sinun silmääsi."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"
Keijona ymmärtää naisia: "Onkohan sellaista munasolua edes olemassa ? Onko joku nähnyt sellaisen?"

nimmarix
Seuraa 
Viestejä612
Liittynyt2.12.2017

Mode tai joku muu oli aikoinaan sitä mieltä, ettei busse varmaan kehtaa riehua täällä, koska osa keskustelijoista saattaa tietää kuka busse on.

Japetus
Seuraa 
Viestejä10713
Liittynyt20.6.2009

Yrjö Bushman kirjoitti:
japetus,

Älä sinä ryssä sönkötä, ota esiin suomen kielioppi ja tule vasta sitten soittelemaan.

Möläyksesi jää jälleen hieman uupumaan kielemme vähimmäisvaatimuksista, mutta sikäli kuin idiootista suomeksi saan käännettyä, lällättelet minua tekemään tasan mitä jo edellä tein. Koeta jatkossa pysyä vähän paremmin kärryillä.

Olli S. paljastaa salaisuutensa: "Mä puhun tahallani ristiin, että Japetus saisi oikeita aiheita syyttää mua."
o_turunen arvostaa rehellisyyttä: "Minä en todellakaan kuse housuuni vaan sinun silmääsi."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"
Keijona ymmärtää naisia: "Onkohan sellaista munasolua edes olemassa ? Onko joku nähnyt sellaisen?"

asdf
Seuraa 
Viestejä11665
Liittynyt16.3.2005

Voi ei, tätä me toimituksen kanssa pelättiin! Minut kutsuttiin moderaattoriksi, kun olen ennenkin onnistunut pilaamaan moderoinnilla keskustelun ja keskustelupalstan. Niinpä moderoin täysin holtittomasti Strangeloven ketjuja. Mutta nyt on Busse palannut jakamaan oikeutta. Bussen kosto on karmea, kuten hän on itsekin todennut.

--

Ja kai tähän on pakko mainita, ennen kuin joltain lähtee vainoharhat tapulista omille teilleen, että yllä oleva on vitsi. En ole moderoinut palstaa vuoden 2012 jälkeen.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14017
Liittynyt16.3.2005

asdf kirjoitti:
. En ole moderoinut palstaa vuoden 2012 jälkeen.

Aprillipäivä oli ja meni jo v.2012.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

asdf
Seuraa 
Viestejä11665
Liittynyt16.3.2005

Major_Overhaul kirjoitti:

Haluaisitko..olen ymmärtänyt että pidät David Lynch elokuvista ?! Se on jo meriitti.

Täh? Haluaisinko mitä? Olla moderaattori? En enää, se on aika koiran virka ja nykyään ei riittäisi mielenkiintoa.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat