Seuraa 
Viestejä106
Liittynyt9.2.2016

Sivut

Kommentit (23)

salai
Seuraa 
Viestejä7537
Liittynyt17.3.2005

Oisko tuo juttu:

https://www.is.fi/autot/art-2000005621243.html

"– Nyt etupyörät kääntyvät. Muuten ei voisi ajaa sataaviittäkymppiä."

Sebring oli muistaakseni parhaimmillaan suorilla tieosuuksilla kuten lentokentillä?

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

JPI
Seuraa 
Viestejä26006
Liittynyt5.12.2012

Minä en edes tiennyt että semmonenkin automerkki kuin Sebring oli olemassa ennenkuin joku (kuka ?) kehuskeli näissä tiedelehden ketjuissa sellaisen omistavansa.
Ruohonleikkuri oli mulle kuitenkin entuudestaan tuttu.

3³+4³+5³=6³

Goswell
Seuraa 
Viestejä11638
Liittynyt8.3.2010

JPI kirjoitti:
Minä en edes tiennyt että semmonenkin automerkki kuin Sebring oli olemassa ennenkuin joku (kuka ?) kehuskeli näissä tiedelehden ketjuissa sellaisen omistavansa.

Hyvähän se on ajaa kuin hitto, vikaherkkä vain mokoma lotjake.

Minun mielestä noin.

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3768
Liittynyt13.1.2015

Kenellä teistä on omaa kokemusta Sebringistä?

Kaikki joilla on, ylistävät. Niin minäkin. Huippu 210, nujersin isojakin riisikuppeja huvikseni.

Ainoa haitta on tämän vihreän helvetin keksimä käyttövero, joka estää oikealla autolla ajamisen, on tyydyttävä euro/japsimopoihin.

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3768
Liittynyt13.1.2015

10 vuotta ja 250 000 km ajetussa ei pienintäkään vikaa ajettuani vuoden ja 12 000 km, ei juuri uudesta eronnut, sellainen oli kolme vuotta vuosikymmen sitten, ei vian vikaa, paras koskaan ajamani auto.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä12450
Liittynyt13.3.2017

salai kirjoitti:
Oisko tuo juttu:

https://www.is.fi/autot/art-2000005621243.html

"– Nyt etupyörät kääntyvät. Muuten ei voisi ajaa sataaviittäkymppiä."

Sebring oli muistaakseni parhaimmillaan suorilla tieosuuksilla kuten lentokentillä?

Skodaanhan on toimitettu kääntyvät etupyörät vakiovarusteena jo vuosikymmeniä.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä10996
Liittynyt13.7.2015

Dr Strangelove kirjoitti:

Kaikki joilla on, ylistävät. Niin minäkin.

Eivät kaikki. Äitini, eläkeläisrouva, joka ajelee Sebringillään lähinnä kirkkokuoroon ja maalikylän apteekkiin, valittaa auton teknistä huonoutta ja kalliita remontteja alvariinsa. Mutta psykologisesti oman ostoksensa kehuminen on ymmärrettävää, vaikka olisi millaisen rytökasan mennyt lankeamaan ostamaan jonkun lipeväkielisen jobbarin kusettamana.

nimmarix
Seuraa 
Viestejä612
Liittynyt2.12.2017

10 vuotta ja 250 000 km ajetussa ei pienintäkään vikaa ajettuani vuoden ja 12 000 km, ei juuri uudesta eronnut, sellainen oli kolme vuotta vuosikymmen sitten, ei vian vikaa, paras koskaan ajamani auto.

2003 vuosimallin hinta alennettu 400 euroon, kukaan ei ole halunnut maksaa kuuttasataa 175000 ajetusta autosta.

Kerroit ajelleesi jenkeissä mm. Corvetella, mitä on nyt yllä olevan lausuntosi perusteella syytä epäillä.

https://www.nettiauto.com/chrysler/sebring/9541249

salai
Seuraa 
Viestejä7537
Liittynyt17.3.2005

Kaikki joilla on, ylistävät. Niin minäkin. Huippu 210, nujersin isojakin riisikuppeja huvikseni.

Ainoa haitta on tämän vihreän helvetin keksimä käyttövero, joka estää oikealla autolla ajamisen, on tyydyttävä euro/japsimopoihin.

(Kuvituskuva)

Ei kai tässä muuta ongelmaa ole, kuin sinun vuosia jatkunut homokomukkainen fiksaatiosi Sebringiin.

Kuuntele välillä vaikka Leevin Teuvoa, siinä on maanteitten kuningas:

https://www.youtube.com/watch?v=ddDeYcVhEno

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

JPI
Seuraa 
Viestejä26006
Liittynyt5.12.2012

Goswell kirjoitti:
JPI kirjoitti:

Hyvähän se on ajaa kuin hitto, vikaherkkä vain mokoma lotjake.

Ei minun ruohonleikkuri oo vikaherkkä, kerran oon yhen vetohihnan vaihtanu.

Ainii ja ohjausvaijeri napsahti poikki, korjasin ite.

3³+4³+5³=6³

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3768
Liittynyt13.1.2015

salal,

Pidä sinä kuvat harrastuksistasi vain kotikansiossa, pieni on pippelikin, naiset nauraa.

2003 Sebringistä saa todellakin taskurahalla hienon auton. Miksi ei osteta? No herranjestas kun vihreä helvetti maksattaa 800 euroa käyttömaksua vuodessa. Ja bensan hinnastakin 75% menee matujen hyysäämiseen.

Dr Strangelove
Seuraa 
Viestejä3768
Liittynyt13.1.2015

nimmarix,

Olen jenkeissä asuessani monen monet kerrat ja tuhansia kilometrejä ajanut Corvettella, Camaro SS:llä, Mustang GT Shelbyllä etc.

Kuvassa Vetteni, malli SHS, 431 hp Kissimmeessä Floridassa.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat