Yksi selitys sodille

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olen aina ihmetellyt miksi ihmiset sotivat keskenään.

Kysyin tätä lapsena isältäni ja hän sanoi, että jos minusta sodat ovat huono asia, minun täytyy yrittää tulla toimeen veljieni ja kavereitteni kanssa riitelemättä.

Vaan ajatelkaapa sotia satoja vuosia sitten näin päin.

Kahden valtion iäkkäämmät miehet ovat tavanneet ja ihmetelleet, ettei nuoria naisia riitä vanhemmille miehille.

Joku siihen, että eiköhän sodita vähän aikaa, niin kuolee osa noista nuorista miehistä pois poikkeen ja näin meille jää nuoria naisia enemmän hoideltavaksi.

Savor

;):)

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Vähän Freudilaiselta ajatusmallilta kuullostaa
No voihan ne naisetkin jo nykyään sotia.
Yksi naistaistelijahan vastaa tunnetusti kymmentä miestaistelijaa

Vierailija

Nyt olen savon Jukterin kanssa samaa mieltä.

Muistattehan, että näillä vaikutusvaltaisilla iäkkäillä miehillä on ihan yhtä mukavat oltavat sodan aikana, kuin rauhanaikanakin, ellei mukavammatkin isänmaallisen arvostuksen johdosta.

Miettikääpäs, kun nyttenkin vanhoilla pukillamme täytyy olla muodikkaasti salarakas,
josta vaimo, tyttöystävä ja sihteeri eivät saa tietää, niin miten luulette että
näitä uskollisia pikku seksiorjia riittää kaikille nuorille ja ei enää niin nuorille leijonille?

Vastaus on sota.

Ne surulliset miehet jotka lohduttautuvat sillä ajatuksella, että naisia olisi mukamaste enemmän kuin miehiä, täytyy pitää hieman iäkkäämmistä naisista(65 vuotta tai enemmän).

Nuoria miehiä on enemmän kuin nuoria naisia ja auta armias jos satut olemaan vieläpä alle 180 senttinen surkimus, kuten minä.

Vierailija
Nuoria miehiä on enemmän kuin nuoria naisia ja auta armias jos satut olemaan vieläpä alle 180 senttinen surkimus, kuten minä.

Eipä kenenkään onnellisuuden luulisi olevan naisesta kiinni.

Vierailija
D.doc
.."hooh? Siis tähän malliinko meinasit?
(hävytön linkki poistettu)"

Tulisi sosialismi ja tappaisi tuollaiset sonnan levittäjät.
Häpeä. Bannit riittäisi nyt kumminkin alkajaisiksi.

Cosmic-Fairy

"Eipä kenenkään onnellisuuden luulisi olevan naisesta kiinni."

Kyllä se yksinäisyys jättää omat arpensa henkiseen hyvinvointiin.

Edes niitä 200-kiloisia pyörätuolissa olevia vihaisia matameja ei riitä kaikille.
Ottaen vieläpä senkin tosiasian huomioon, että pitkien poikien "hoidot" ovat yleensä uskollisia pukilleen.
Tytteli sanoo sori, olen varattu, mutta varaaja onkin painamassa toista kimulia hotellihuoneessa. Myös tämä kimuli on uskollinen samalle karjulle.

Vierailija

Silläkin uhalla että kuulostan (kenties toistamiseen) tekopyhältä paskalta.. että on taas asiallista.. todella tieteellistä. Pitää oikein ihmetellä.. Tiede-lehti ja tää foorumi...

Vierailija
memasa
.."Silläkin uhalla että kuulostan (kenties toistamiseen) tekopyhältä paskalta.. että on taas asiallista.. todella tieteellistä. Pitää oikein ihmetellä.. Tiede-lehti ja tää foorumi..."

Sano pois vaan.
Siis silläkin uhalla, että kuulostat "tekopyhältä paskalta", niin..?
Mitä olit sanomassa?

Vierailija
memasa
"asiallista.. todella tieteellistä"

Jos tarkoitat tätä viestiketjua yleensäkin, joudun toteamaan,
että tämä on tieteellisimpiä julkaisuja keskustelupalstalla pitkiin aikoihin,
varsinkin Savorilta.

Vierailija
Kyllä se yksinäisyys jättää omat arpensa henkiseen hyvinvointiin.

Edes niitä 200-kiloisia pyörätuolissa olevia vihaisia matameja ei riitä kaikille.
Ottaen vieläpä senkin tosiasian huomioon, että pitkien poikien "hoidot" ovat yleensä uskollisia pukilleen.
Tytteli sanoo sori, olen varattu, mutta varaaja onkin painamassa toista kimulia hotellihuoneessa. Myös tämä kimuli on uskollinen samalle karjulle.

Oletkos koskaan yrittänyt olla ihmisille vain ystävä. Mitään seksuaalista juttua ei asiaan tarvitse liittyä.
Miksi minä olen täysin onnellinen vaikka minulla ei olekkaan vastakkaisen sukupuolen edustajaa seurustelemassa kanssani?

Vierailija

Hiekalaatikosta aasinsilta sotiin. Sieltäkö se alkaa, "hiekkalaatikkosodista"? Biologista perustaa kyselemässä. Kuinka kaukana oikeasti olemme karvaisten serkkujemme vaistojen maailmasta? Muita syitä mähinään kuin naaras?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat