Miten voi kirjoitusten perusteella päätellä että sairas

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Jos omaa erinlainen ajattelutavan, luin valtavirta. Niin miksi ihmistä ruvetaan haukkumaan sairaaksi.

Moni hyvä idea kaatuu, siihen kuin ihmiset rupeavat haukkumaan toista sairaaksi erinlaisten näkemyksien vuoksi.

tässä aika hyvä pointti joita voitte miettiä.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Kaikissa meissä asuu pieni natsi. Rivien täytyy olla suorassa, ja johtajia tervehditään yhdessä. Joukkovoimaa! Häröilijät pistetään nopeasti kuriin, nutistetaan tai tapetaan. Ihminen on pystyynnoussut lauma-apina.

Vierailija

Omalta kohdaltani voin kertoa, että arvioni sinusta perustuu muun muassa omakohtaiseen kertomukseesi ongelmistasi sekä selityksiisi esimerkiksi siitä, kuinka naiset ovat syyllisiä vähintään puoliin raiskauksista sen vuoksi, että pukeutuvat niin kuin haluavat.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Olen
Omalta kohdaltani voin kertoa, että arvioni sinusta perustuu muun muassa omakohtaiseen kertomukseesi ongelmistasi sekä selityksiisi esimerkiksi siitä, kuinka naiset ovat syyllisiä vähintään puoliin raiskauksista sen vuoksi, että pukeutuvat niin kuin haluavat.

En oo niin väittäny että puoliksi, vaan sitä väittäny että asiallisella mukeutumisella voitaisiin jotain raiskauksia ehkä estää.

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

Viime aikoina olen ollut lähinnä vain yli iloinen, kun masennukseen olen vetänyt hyperi force novaa. Vähensi masennusta, mutta miten saada ylivilkkaus kuriin... Onhan se jo hävettävääkin tällä iällä.

Hyvin polkee.

Vierailija
tiäremiäs
Olen

En oo niin väittäny että puoliksi, vaan sitä väittäny että asiallisella mukeutumisella voitaisiin jotain raiskauksia ehkä estää.

tiäremiäs
Naiset provosoivat itse monesti käytöksellään raiskaajia, eli pukeutuvat vaikka seksuaalisesti.

tiäremiäs
En toki väitä että kaikki raiskaukset johtuvat syistä, mistä kiroitin. Mutta kuitenkin suurinosa tai ainakin puolet.
Vierailija
tiäremiäs
.."En toki väitä että kaikki raiskaukset johtuvat syistä, mistä kiroitin. Mutta kuitenkin suurinosa tai ainakin puolet."

Miten olet, tiäremiäs, päätynyt tuohon tulokseen?

Siis oletko esimerkiksi seurannut silmä kovana raiskausoikeudenkäyntejä,
joissa oikeus on todennut, että raiskauksen uhri olikin itse syyllinen kohtaloonsa?

Tai törmännyt johonkin tutkimukseen, missä selvitellään raiskauksien syitä?
Sellaiseen tutkimukseen, jossa ollaan todettu, että uhrit ovat tarkoituksella
provosoineet raiskaajiansa, noin puolessa tapauksista?

Vierailija

Raiskaushan on esimerkiksi Yhdysvalloissa
tyypillisesti mustien rikos. Täällä enimmät raiskaukset
menevät myös maahanmuuttajien piikkiin,
vaikka se yritetään pimittää. Tiedän, että tästä
nousee kauhea "RASISTI" -meteli, mutta
tosiasiat ovat tosiasioita, eivät ne pään
pensaaseen panemalla katoa

Vierailija
tiäremiäs
"Raiskaus keskutelu käydään siä raiskausosiossa jonka olen avannut."

Se on kuule aivan sama, missä spamketjussasi näitä diapamihuuruisia ajatuksiasi puidaan.
Kyllä se on vähäjärkisen forum-maskotinkin aika ottaa vastuu sanoistaan.

BUSHMAN
"Raiskaushan on esimerkiksi Yhdysvalloissa
tyypillisesti mustien rikos. Täällä enimmät raiskaukset
menevät myös maahanmuuttajien piikkiin,
vaikka se yritetään pimittää. Tiedän, että tästä
nousee kauhea "RASISTI" -meteli, mutta
tosiasiat ovat tosiasioita, eivät ne pään
pensaaseen panemalla katoa"

Kokemuksesta tiedän sanoa, ettei se meteli nyt kovin korvia huumaavaa ole.

Vierailija
tiäremiäs
Jos omaa erinlainen ajattelutavan, luin valtavirta. Niin miksi ihmistä ruvetaan haukkumaan sairaaksi.

Moni hyvä idea kaatuu, siihen kuin ihmiset rupeavat haukkumaan toista sairaaksi erinlaisten näkemyksien vuoksi.

tässä aika hyvä pointti joita voitte miettiä.

Miksi luulet olevasi sairas?

Vierailija
Lettu Haimakainen

Miksi luulet olevasi sairas?

Miksi joku luulee olevansa terve? Entä jos joku vaan teeskentelee tervettä?

Vierailija
tiäremiäs
kyllä minä olen sairas, se on ihan todistettu. Mutta mistä voi päätellä tekstin mukaan että on sairas.

Jos se oli sairas, joka teeskenteli tervettä, joka totesi. Tekstin mukaan, jos papereissa niin lukee.

Vierailija

Minä ainakin olen sairas, koska olen ollut agressiivinen tuntemattomille useaan otteeseen. Jos olisin alaikäinen, olisin jo suljetulla, johon taas jouduin alaikäisenä tyhjän takia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat